Тъй като се занимавам професионално с тези неща и има международен опит с Fortune 500 company ще дам няколко безплатни съвета от бизнес гледна точка:
1) Насоките от Алейн за клипчето са ясни и логични. За да ги направим и ефективни трябва да си зададем няколко въпроса за хората които ще гледат това клипче. На колко години са? От къде са (бг/не-бг)? Играли ли са играта преди? Защо играят на публичен сървър?
2) С какво се отличаваме от останалите сървъри? Какво харесват в сървъра сегашните играчи?
3) Как можем да привлечем вниманието на тези играчи използвайки отговорите на въпрос номер 2?
Ето и моите предложения за отговор:
1) Играчът в ево е на средна възраст 15-25 години, 99% българин, играл е поне в един сървър преди ево и играе в публичен сървър поради липсата на оригинален WOTLK такъв (носталгия) както и по финансови причини. <- Какво ни казва това? Може би показвайки сцени от пейзажи, инстанции и битки ще заеме мястото на нещо по-важно което може да покажем. Но какво тогава?
2) Отличаваме се с това, че 99% от "Retail WOTLK Experience" може да се изживее отново, с по-малко усилия, и безплатно! Освен това сървъра е персонализиран с седмични събития и куестове, предложени от неговите играчи. Не на последно място, най-доброто от горните експанжъни е вградено (ексмог примерно) в това безплатно, подобрено, и по-лесно WOTLK преживяване, правейки го нещо ново и интересно.
3) Клипче не повече от 3 минути (ако не привлечем вниманието на юзъра първите 30 секунди, повярвайте ми, няма да имаме друг шанс), с 1 сцена от БГ, 1 от арена, 1 от ИЦЦ, 1 от улдуар, 1 от сити райд в първата 4аст, и наблягане на отговор номер 2 във втората. Аз бих ползвал като слоган -> Relive the WOTLK experience"
Успех на ентусиастите с клипчето!
Juno