Ти май не схващаш за какво говоря а?
int32 ArenaTeam::GetRatingMod(uint32 ownRating, uint32 opponentRating, bool won /*, float confidence_factor*/)
{
// 'Chance' calculation - to beat the opponent
// This is a simulation. Not much info on how it really works
float chance = GetChanceAgainst(ownRating, opponentRating);
float won_mod = (won) ? 1.0f : 0.0f;
// Calculate the rating modification
float mod;
// TODO: Replace this hack with using the confidence factor (limiting the factor to 2.0f)
if (won && ownRating < 1300)
{
if (ownRating < 1000)
mod = 48.0f * (won_mod - chance);
else
mod = (24.0f + (24.0f * (1300.0f - float(ownRating)) / 300.0f)) * (won_mod - chance);
}
else
mod = 24.0f * (won_mod - chance);
return (int32)ceil(mod);
}
Тринити са го направили с някаква симулация, изобщо калкулацията не е правилна, да не говорим че е различна от 2vs2 3vs3 и 5vs5