EVOWOW Forums
WOTLK => Bug Tracker => [SPELLS] => Темата е започната от: hunts в Декември 26, 2012, 10:10:43 pm
-
Fel hunter на warlock е прецакан. Магията му - Spell lock - интеръптва за много кратко време 2-3 секунди вместо за 6, когато хванеш някой в каст. Спомням си, че преди време си работеше нормално, но отдавна не съм влизал и не знам какво сте правили.
http://www.wowhead.com/spell=24259
-
Магията е докладвана.
-
Има ли някакво развитие по въпроса? Не е нормално на всички класове интеръпта да работи, а на лока не...
-
Тук има solution може би за проблема. Може да го пробваш, Alein.
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/issues/3417
case 24259: // Spell Lock silence
spellInfo->speed = 80;
break;
-
Ще го тествам пак дали работи и ще напиша отзиви, но не виждам проблем да не работи и със сегашното ядро.
-
При мен работи безупречно. :cap:
-
Въпросът е дали ще го видим и в реалния сървър този фикс...
-
Въпросът е дали ще го видим и в реалния сървър този фикс...
Не е точно кръпка, но е по добре с WA, който не пречи на нищо друго, защото вече от една година си оправят спел мениджъра.
-
Това къде трябва да се появи?
Не виждам пач само примерен код.
-
Примерно тук:
(http://store.picbg.net/thumb/7E/7E/9e9a7e58d7c37e7e.jpg) (http://picbg.net/img.php?file=9e9a7e58d7c37e7e.jpg)
game->[Source Files]->SpellMgr.cpp
Важното е да е след някой break на case, за да не счупи някоя друга магия. Ако не си сигурен просто го добави на същия ред като мен - Ln 3066(долу в дясно се вижда на кой ред съм).
-
diff --git a/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp b/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp
index 31d4333..2945871 100644
--- a/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp
@@ -3651,6 +3651,9 @@ void SpellMgr::LoadDbcDataCorrections()
spellInfo->manaCost = 0;
spellInfo->manaPerSecond = 0;
break;
+ case 24259: // Spell Lock silence
+ spellInfo->speed = 80;
+ break;
case 24314: // Threatening Gaze
spellInfo->AuraInterruptFlags |= AURA_INTERRUPT_FLAG_CAST | AURA_INTERRUPT_FLAG_MOVE | AURA_INTERRUPT_FLAG_JUMP;
default:
След рестарт може да тествате.
-
Diff тага къде е, че аз не го виждам? :smart:
-
Не ти трябва нищо повече.
Записвам го в файл примерно Spell_lock.diff
След това пачвам основния код.
git apply --check Spell_lock.diff
git apply --whitespace=fix Spell_lock.diff
-
Това ми е ясно. Дори с GitExtensions става по-лесно, но кода, който си пуснал го виждах в diff таг, а не в нормален таг за код, тоест оцветен и с номерирани редове, а сега не е така, което е странно. :blink:
-
Това ми е ясно. Дори с GitExtensions става по-лесно, но кода, който си пуснал го виждах в diff таг, а не в нормален таг за код, тоест оцветен и с номерирани редове, а сега не е така, което е странно. :blink:
Бях сложил един мод, но нещо сбъгясва тага.
-
Ясно. :clover:
-
Все още не работи...
-
Настоящ онлайн статус 2 д. 5 ч. 30 м.
-
Ми споделете някой бъг за крашване на сървъра?
-
Ми споделете някой бъг за крашване на сървъра?
До вчера ревяхте че крашвал често, сега че много стабилен...
Рестартнал съм го към 4 сутринта.
-
Работи.
-
Шегувах се, шефе. Благодаря за фикса!
-
Пак не работи. Не е сложен пача?
-
Пача вече не работи според мен.
pellInfo->speed = 80;
Няма вече подобен клас speed или нещо подобно.
Ето и целия пач който ползвах.
diff --git a/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp b/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp
index dde8624..ce44e18 100644
--- a/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/SpellMgr.cpp
@@ -3746,6 +3746,9 @@ void SpellMgr::LoadSpellInfoCorrections()
spellInfo->ManaCost = 0;
spellInfo->ManaPerSecond = 0;
break;
+ case 24259: // Spell Lock silence
+ spellInfo->speed = 80;
+ break;
case 24314: // Threatening Gaze
spellInfo->AuraInterruptFlags |= AURA_INTERRUPT_FLAG_CAST | AURA_INTERRUPT_FLAG_MOVE | AURA_INTERRUPT_FLAG_JUMP;
default:
-
Това е атрибут на класа и го има, но е с главна буква, тоест:
spellInfo->Speed = 80;
-
Хм.. ще го има следващият рстарт.
-
Само една буква, която е малка, вместо главна ли прави проблем? :blink:
Питам от любопитство. :Д
-
Като цяло това е hackfix, но да, защото езикът е чувствителен към малки и големи букви.