Автор Тема: Icecrown citadel  (Прочетена 17898 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен spooky

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1276
  • EVO Karma: 138
  • Като я няма Тръпката , мерси ти за Трътката
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Venerra,Oziris
Re: Icecrown citadel
« Отговор #15 -: Юни 25, 2011, 07:39:24 pm »
The Boss Valithria Dreamwalker. Не работи отново по причината че е unfriendly. И вместо да се хелва, се бие.Ако може да го оправите че Синдрагоса пак е недосегаем
Тц , неможе да се оправи. Умишлено е спрян ,че някой Курви направиха много пари(Фрост Марки).
Uno Sanctum

Неактивен Kanedo

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 122
  • EVO Karma: -3
  • evo user
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Sindroma
Re: Icecrown citadel
« Отговор #16 -: Юни 25, 2011, 11:22:33 pm »
Добре де само аз ли не намазах   :evilmad:
Поне да се измисли начин да се стига до Sindragosa   

Неактивен The Aspect

  • Challenger
  • *******
  • Публикации: 2679
  • EVO Karma: 166
  • Sweet Desire
    • Night Legion
  • ISP: BGLan
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Winlight, Frozenrose
Re: Icecrown citadel
« Отговор #17 -: Юни 26, 2011, 12:12:32 am »
Няма друг начин , защото луута се пуска чрез скрипт.
I'm everything you can imagine. And a little more.
   Winlight          Frozenrose          Saladin          Chaoswizard

untaught

  • Гост
Re: Icecrown citadel
« Отговор #18 -: Юни 26, 2011, 12:43:01 am »
Sindragosa и без това работеше адски смешно... Биеше се от 4 човека без проблем, поне на десятка.
Сега си гриндете мобчета от евента, който няма край вече, за репутация и души.

Неактивен Ijustbakedcookies

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 85
  • EVO Karma: -17
  • evo user
  • ISP: Nema takuf net..
Re: Icecrown citadel
« Отговор #19 -: Юни 26, 2011, 11:15:55 am »
даваите лича вече валитриата неструва  :cap:

Неактивен rhapsody

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 706
  • EVO Karma: 20
  • Baul
  • Side: For The Alliance
Re: Icecrown citadel
« Отговор #20 -: Юни 27, 2011, 09:59:09 am »
Така е като някои се лакомят за пиксели под формата на фрост емблеми сега ще плачете  :mrgreen:

Problem

  • Гост
Re: Icecrown citadel
« Отговор #21 -: Юни 27, 2011, 06:32:22 pm »
поне и аз да бех намазал, че да не ме е яд че не съм бъгвал  :freak: :up:

Неактивен rhapsody

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 706
  • EVO Karma: 20
  • Baul
  • Side: For The Alliance
Re: Icecrown citadel
« Отговор #22 -: Юни 28, 2011, 10:04:21 am »
Ако всички си вземаха по 2 емблеми както трябва без да се лакомят сега няма да реват като п**ки, че не може да се мине натам  :clover:

untaught

  • Гост
Re: Icecrown citadel
« Отговор #23 -: Януари 03, 2012, 12:06:50 am »
Вече и Лича е бъгав, че дори и Свална. :no:

Неактивен nettshow

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 682
  • EVO Karma: -16
Re: Icecrown citadel
« Отговор #24 -: Януари 03, 2012, 12:33:18 am »
Вече и Лича е бъгав, че дори и Свална. :no:
По-точно ?

Problem

  • Гост
Re: Icecrown citadel
« Отговор #25 -: Януари 03, 2012, 02:35:44 am »
ае тая валкирията преди Дрийма, нещо изчезва

Неактивен hebectyjlka

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 128
  • EVO Karma: 3
    • BloodSheD
  • Side: For The Horde
  • Герой: Hebectyjlka

Hebectyjlka - Protection Paladin; Kosmodisk - Resto Druid; Caladhiel - Fire Mage
You should never argue with idiots because they will just drag you down to their level....then beat you with experience!

Неактивен rhapsody

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 706
  • EVO Karma: 20
  • Baul
  • Side: For The Alliance
Re: Icecrown citadel
« Отговор #27 -: Януари 03, 2012, 10:05:15 am »
ае тая валкирията преди Дрийма, нещо изчезва

И ние вчера до там и курец  :mrgreen:

Неактивен Makedonski

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 53
  • EVO Karma: -4
  • evo user
Re: Icecrown citadel
« Отговор #28 -: Януари 03, 2012, 12:49:00 pm »
Малко почивка от райдване се заформя май  :mrgreen:
KozunakSbira - sheep interrupting, blade storm hexing,rogue frost shocking restoration elementalist

untaught

  • Гост
Re: Icecrown citadel
« Отговор #29 -: Януари 03, 2012, 01:03:55 pm »
Цитат
The flying/swimming creatures is one thing (aios is probably correct)

Another problem is charge/chargedest spells - This is what causes the Val'kyr behaviour

Reverting this commit
https://github.com/TrinityCore/TrinityCore/commit/65e8ff16ad2cbf89dc0676a946fb88c44f49882f
fixes the Val'kyrs at the Lich King.
Reason: The encounter takes place on the frozen throne, which is a gameobject - the proper "floor" is way below it.
Ако се направи т'ва няма да има почивки и всичко ще е наред.