1. Скила отговаря на крит рейтинга. Колкото повече скил толкова повече шансове за критични удари.
2. Скоростта трябва да е ниска, а не висока. Оръжията варират според играта на класовете. Само за роуг прави изключение, че там трябва да залагаш повече на бързина. Демидж за секунда не ти влиза в работата както се казва. Не е важен показател, по-скоро той се определя за да си знаеш средния хит, но той винаги е различен от това, което удряш.
2.1. Не те разбирам точно, но ще се опитам да отговоря. Това демидж за секунда не те интересува. Гледаш основен демидж и скорост. Ако примерно брадва за две ръце има Демидж 100-200 и скорост 3.40, а меч има 100-200 и скорост 3.60 (тоест по-бавно удря) всичко зависи от скила ти. Ако имаш повече скил на меч оставаш с него заради повечето крит рейтинг. 0.40 секунди забавеност не те бърка особено.
3. Варира според класовете и талант билдовете. Роуг може само на оръжия за 2 ръце. Всичко други класове могат да избират. Големия демидж винаги е при двуръките оръжия, но вече при воина на фюри можеш да носиш двуръко като едноръко. Не разбирам от уориър за това няма и да се бъркам. И пак казвам всичко си зависи от стила на игра. И не не им се сумират параметрите. Всяко едноръко удря за себе си, тоест ако в 1 ръка имаш 1норъко с 2.00 спийд,а в 2ра имаш с 1.00 това във 2ра ръка ще удря 2 пъти за времето което удря това в 1ва ръка. Но най-често се избират бързите оръжия да са в първа ръка.
4. Зависи от талант билда. Всеки билд развива различно оръжие, затова тук сам си решаваш как да играеш.
4.1 Тук зависи друго. Както знаеш хънтъра се развива на рейнджид, а не на мели. Затова си гледай лъка, но лично аз предпочитам двуръко. Естествено предимствата на едноръките са, че може да ги енчантеш 2х тоест, ако на двуръко имаш 35 Agi на 2 едноръка ще имаш 40. Но по принцип двуръките дават и по-голям статс на всичко, така че не губиш нищо.