Беше отворен портал към историята на warcraft и от там се появи петото разширение на World of Warcraft. Пълководците на Драенор ще изпрати играчите в дивия свят на Драенор - дом на могъщите орки и убежище за мистичните драенеи - за да се бият заедно и срещу легендарни личности от бруталното минало на Warcraft.
Сред необузданите джунгли и белязаните от битки равнини на Драенор,беше създадена безпощадната Желязна Орда, състояща се от старите могъщи кланове на орките. За да спасят своя собствен дом от наближаващата инвазия, героите на Азерот ще трябва да изследват и най-отдалечените кътчета на тази сурова земя. Да овладеят нови сили по пътя си до новата граница от ниво 100. За да се сдобият с оперативна база в Драенор, героите ще построят, командват и разширяват техен собствен Гарнизон, който ще бъде и подслон за последователите, които ще набирате за отчаяната си кауза.
Играчите ще могат да изберат един герой, който веднага да бъде издигнат до ниво 90.
Някои от новите модели на героите може да разгледате тук.
http://eu.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/#charactersВ Пълководците на Драенор, ще можем да оставим своя постоянен отпечатък в света, посредством Гарнизон: наша собствена крепост, която ще построим, попълним с персонал и управляваме. Ние ще можем да изберем как да са подредени сградите, външният им вид и ефекта, който ще имат върху играта.
Garrison
Последователи
Последователите ще бъдат компютърно управлявани герои, които можем да присъединим към нашия Гарнизон. Ще можем да ги изпращаме на мисии, за да подобрят крепоста или плячкосват в наша полза. Можем да ги разпределим да изработват предмети, да събират ресурси и да изпълняват и други задачи, дори когато сме офлайн.
Последователите ще имат ниво, екипировка и качества, които ще се отразяват на мисиите и задачите им. Като пример - ако имат Миньорство, ще можем да ги пращаме да копаят руда в Гарнизонната мина. Самите те ще бъдат от различно качество, подобно на екипировкта - бели, зелени, сини и лилави, като това ще влияе на уменията, които могат да имат.
Набиране
За да имаме ефективен Гарнизон, ще се наложи да го напълним с последователи. Някои сами ще намерят пътя към базата ни, но ще можем и да подобрим страноприемницата си, за да привлечем повече последователи. Освен това ще можем да спечелим последователи, докато прогресираме в историята, изпълняваме куести или просто като кихнем за наемници.
Когато не са изпратени на мисии, последователите ни ще бъдат на пост в Гарнизона, където ще можем да ги посещаваме. Важна цел на въвеждането на Гарнизона е последователите да са активни и интересни - например, ако се провалят на мисия в тъмница, могат да бъдат пленени и следващия път, когато нашият герой е в тази тъмница, ще има възможността да ги освободи.
Мисии
Ще изпращаме последователите си на мисия с различна цел. Успешните мисии ще ни дават ресурсите, от които се нуждаем, за да развиваме Гарнизона си. Освен това, ще има шанс да намерят качествени предмети за нашите герои, а и ще трупат опит с всяка мисия.
Ресурсите, за които стана дума ще бъдат както стандартни материали за занаятчийство, така и специфични за Гарнизона. Например, ако изпратим някого да миньорства, може да получим руда, но освен това може да изровим камък, нов ресурс, използван за построяване и подобряване на сгради.
Въпреки че последователите са страхотни за соло игра, има вплетени и мултиплейър елементи. Когато ги изпращаме на определени мисии, ще могат да обединят силите си с последователите на някой от нашата гилдия, дори и той да е офлайн.
Garrison1
Развитие
Последователите ще се развиват по подобен на героите ни начин. От ниво 90 до 100, те ще придобиват нива, което ще има голямо въздействие върху техните способности и върху шансът мисиите им да са успешни. Освен това ще можем да ги оборудваме с екипировка специално за тях; а когато станат ниво 100 тази екипировка ще има съществено значение за ефективността им.
Постройки
Те са отделните парчета на нашият Гарнизон - Конюшни, Ферми, Мини, Оръжейни и други. Ще подобряват нашата възможност да наемаме, използваме и тренираме последователи; да изработваме, да изпълняваме мисии по-бързо и по-успешно.
Всяка сграда в гарнизона може да бъде подобрена, което ще увеличи нейната ефективност и ще се отрази на визията й. Например, подобрената Казарма ще бъде по-голяма и внушителна, като освен това ще увеличи броя на последователите, които можем да изпращаме едновременно на мисия ( 5 души за 1 ниво, 7 за второ, след това 12 - номерата могат да се променят)
Изглед
Сградите в Гарнизона могат да бъдат разположени в различни конфигурации. Мaлките сгради (които ще са основно производствени) могат да бъдат разположени на малките парцели; големите просто няма да се поберат там. Големи сгради могат да бъдат построени и в самото начало - дори скорошен Гарнизон ще има парцели за големи сгради. А докато той расте, ние ще получаваме повече и по-големи строителни парцели, като така ще можем да увеличим силата и възможностите на нашите владения.
Гарнизоните ще се различават визуално, в зависимост от това, дали са Ордски или на Алианса, а и ще можем да ги разположим в една от няколко възможни зони из Драенор. Ще можем да определим освен подредбата на сградите, така и самите сгради, които да включим в нашият Гарнизон. Ако профилираме сградите, това ще има и козметични последствия за тях - различни мебели и украси.
Гарнизоните ще могат да бъдат показвани на играчи от същата фракция. Те ще могат да се разхождат из базата, да разговарят с последователите и да оценят прогреса ни. Освен това ще можем да търгуваме помежду си. Например, ако имам излишни ресурси, мога да ги занеса в гарнизона на друг играч и да ги разменя за материали от които имам нужда.
Профилиране на сгради
Когато специализираме някоя сграда, можем да изберем комбинация от бонуси и възможности, които сградата ще предостави. Например една специализация за мина ще даде по-голям добив на руда, докато друга ще увеличи шанса да намерим рядък материал. Няколко сгради ще предоставят достъп до професия, която героите ни не са овладeли, макар че няма да имаме достатъчно място за всички възможни професии.
В началото на развитието на Гарнизона, вероятно ще си взаимодействаме с него доста често. С течение на времето, това ще отмине и ще стигне до необходимия минимум. Затова в началото, мисиите ще са кратки, въпрос на минути или часове; постигнат ли последователите ни високо ниво, вероятно ще ги изпращаме на дълги мисии, понякога за по седмица. Намерението на Blizzard е Гарнизоните да са важни, но да можем да им се наслаждаваме без натиск.
Поеми руля!
Гарнизона ще има своето важно място за историята, разказана във Пълководците на Драенор, започвайки с това, че Лидера на фракцията ще ни натовари с отговорността да установим база в чужд свят - но съдбата на собствения ни Гарнизон ще бъде изцяло в наши ръце.
World of Warcraft: Warlords of Draenor ще ни въвлече в пътуване из дивия свят на Драенор, за да се изправим срещу новата внушителна заплаха за Азерот - Желязната Орда, оркска армия изкована от суровите легенди. Просто преминете през Тъмния Портал и битката ще започне...
Draenor
Завръщане до Тъмния Портал
И за Ордата и за Алианса, кампанията ще започне зад вражeските линии в Танаанската Джунгла на Драенор. От нас ще зависи дали ще спрем неудържимата Желязна Орда да премине Тъмния Портал и да опустоши Азерот.
Веднъж пристигнали в Драенор, ще се изправим срещу велики оркски вождове, като Громаш Хелскрийм и Килрог Дедай, които командват легион от 10 000 орки, съставен от обединените кланове на Драенор; но няма да се изправим срещу тях сами. Великият Драенейски герой Мараад ще придружи Алианса през портала, а Ордата ще бъде подкрепена от Трал.Начинанието ни в Драенор ще бъде почти самоубийствена мисия, но ако успеем да разрушим портала от другата страна, ще спечелим на нашата фракция, а и на Азерот така необходимото им време.
Всички играчи, достигнали ниво 90 ще започнат в Танаанската Джунгла. За новите 90-ки, възползвали се от еднократното за акаунт изстрелване до 90, изживяването ще бъде направено, така че да помогне да овладеят героя и да са подготвени за всички предстоящи предизвикателства. Вместо да получим всички умения наведнъж, ще ги добиваме докато се развиваме и опознаваме обстановката. Ще бъдат необходими наистина добро познаване на героя и уменията му, за да успеем да спрем Желязната Орда и да продължим приключението си в Драенор.
След като се справим (поне временно) със заплахата на Тъмния Портал, героите на Алианса и Ордата ще поемат по различен път. Всеки ще трябва да откликне на призива на новите си съюзници, за да им помогне да се справят с местните заплахи и да оглави дългосрочната защита срещу Желязната Орда.
KaraborАлианс: Карабор, Долината на Сенчестата Луна
След равносметка на удара при Тъмния Портал, търсенето на нови съюзници срещу Желязната Орда ще отведе алианските играчи до Карабор. Веднъж пристигнали, ще трябва да работят заедно за да спасят Светият храм на Драенеите и да го превърнат в безопасно убежище за своята фракция. Бъдете нащрек! Докато Желязната Орда обсажда храма, Нер'зул и неговият нечестив Клан на Сенчестата луна ще опита друг начин за атака, който може да постави целият свят в смъртна опасност.
Орда: Крепоста Блейдспайър, Леденоогнения Хребет
Rocks
ТъмнициСлед нападението на Тъмния Портал, Ордските играчи ще стигнат до Леденоогнения Хребет за да помогнат на Клана на Снежните Вълци. Веднъж пристигнали, те ще трябва да се сражават с огретата от Крепостта Блейдспайър, за да си осигурят дом в тази сурова земя. Не се заблуждавайте от своя успех - Клана на Грътмотевчния Господар ще бъде по петите им, за да превземе свободните от огрета земи.
Докато изследваме дебрите на Драенор, ще имаме възможността да се вмъкнем в 6 нови тъмници, където да се сдобием с опит и нова екипировка. Това включва 3 докато вдигаме нива и 3 за ниво 100. (Малко кофти разпределение според мен, по-добра си беше системата с нормални за вдигане и героични за макс, но...) Освен това ще бъде осъвременена и класическата Blackrock Spire. Ще има и Предизвикателства за тестване на уменията на всички, достигнали до ниво 100.
Куести и награди
Богатствата на един цял свят ще ни очакват, докато смело преодоляваме всички трудности, които безпощадната дива природа на Драенор поставя на пътя ни. Подобно на Безвремевия Остров, "Пълководците на Драенор" ще търси баланс между обичайните куести и откривателството. Всеки куест ще си има уникална награда, но този път ще имаме и шанс да спечелим рядък или дори епичен предмет, добавяйки нотка на изненада и надежда всеки път, когато връщаме изпълнен куест. Нов, подобрен интерфейс ще ни води в нашето пътуване, помагайки ни да откриваме важните за историята места, както и страничните куести.
Докато се развиваме към ниво 100, ще мoжем да създадем свой собствен Гарнизон. Когато се издигне над земята, ще решавме какви сгради да построим, кои помощници да наемем и на какви мисии да ги изпращаме. Всичко това ще се слее с нашата основна цел - да развием героя си и вероятно ще се връщаме често в Гарнизона, за да си помагаме за крайната цел - да предпазим Азерот от Желязната Орда.
Из целия Драенор ще срещнем редки същества, персонални сценарии, както и всякакви други интересни неща, които ще ни очертаят пътя до ниво 100. Докато се развиваме, ще получаваме бонуси към съществуващите магии и умения, увенчани с нови таланти на максимално ниво.
Ще чуем ли повика да защитим Азерот? Дали имаме нужните качества за да се изправим срещу Желязната Орда и да победим армиите, които заплашват самото съществуване на нашият свят? Има само един начин да разберем!
http://vbox7.com/play:072ad12e5bКолкото до статистиките, даден е пример който е :