WOTLK > Забавление

Бихте ли използвали принтиране с невидимо мастило?

(1/5) > >>

Hunter1991:
Невидимото мастило се вижда само под ултравиолетова УВ светлина. Химикалките светят в малък обсег и трудно се забелязва светлината. Благодаря на всички приятели, които са участвали в анкетата, наистина ме интересува вашето мнение! Анкетата не е свързана с играта, а с реалния живот на повечето играещи.

untaught:
После се чудим защо имаме образование, а нямаме работа.

Hunter1991:
Аз съм студент в елитен университет в София, в група от 20 човека, 2 не преписват, в поток от 60 човека, 10 не преписват. Не ми се мисли какво се случва в университети като УНСС. Умните хора знаят,че не е нужно да знаеш всичко от 1 учебник, учебниците се пишат, за да са обемни, плаща се на страница. Отделен въпрос е колко бумащина учим, колко ненужни предмети които изобщо не са свързани с това което ни интересува, с това което искаме да се занимаваме. Уча само по предмети,които ме интересуват, по другите имам само обща култура.

Sapphiron:
Уви ...напълно съм съгласен с коментара преди моя. Примерно в моя случай (Информатика) учим ужасно много ненужна висша математика ,вместо да научим като хората изцяло поне 1 програмен език....ние буквално кълвем по малко от едното и другото и така... Лошото е ,че при много други специалности е подобна хавата. Най-много ме дразни факта като се почнат изпити в/у някакъв тип програмиране  в/у ХАРТИЯ от типа "напиши програма ,която да прави еди си какво и т.н." и както казах това с химикалче в/у листче . Това за мен е най-голямата идиотщина (мисля ,че няма смисъл да обяснявам защо ? )
Че учащите не сме на ниво и доста голям процент обичаме да " кръшкаме " няма спор ама и ми е писнало от преподаватели дето влизат и си пеят урока без да им пука кой какво пита и дали има неразбрали. Наскоро имах случай за 1 професор как пишеше 1 педя зад едно платнище за прожектиране и нищо не се вижда и като ми казахме ,че не се вижда той ни каза " Това не е мой проблем " .