Автор Тема: Arcane Mage  (Прочетена 2006 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен naskutu

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 179
  • EVO Karma: -22
  • няма
  • Герой: Blackcow
Arcane Mage
« -: Юни 12, 2011, 11:38:23 am »
/spell/ /30451/ Arcane Blast. Проблема на тази магия е че вече не стаква до 4 което и натрупваше ДМГ и Мана cost. Преди магията работеше нормално, но след вдигането на ехр. се бъгна и не отчита всеки следващ Arcane Blast като стак а го отчита като магия която маха стак-а :). Като цяло това е. Лек ден, безграничен късмет и наи вече мн здраве.
Blackcow DK; Furioncho Druid; Uglyman Rogue
Hacky Hunter;Armohospital Paladin и още няколко :d

untaught

  • Гост
Re: Arcane Mage
« Отговор #1 -: Юни 12, 2011, 12:10:47 pm »
При следващ ъпдейт ще е оправена, но до тогава чакаме.
Все още не могат да си оправят аура ефектите, след като ги омазаха тотално, тея пичаги от Trinity.

Неактивен nettshow

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 682
  • EVO Karma: -16
Re: Arcane Mage
« Отговор #2 -: Юни 14, 2011, 10:41:51 pm »
Това вече е оправано, но ми се струва че има малак проблем с инвизибъл.
Той се състой от това че когато кастнеш въпросната магия имаш 3 сек фаде тайм т.е. все едно нямаш талант...
« Последна редакция: Юни 15, 2011, 09:58:54 pm от nettshow »

Неактивен naskutu

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 179
  • EVO Karma: -22
  • няма
  • Герой: Blackcow
Re: Arcane Mage
« Отговор #3 -: Юни 17, 2011, 03:36:24 pm »
Да невидимоста също е бъгава. Тя трябва да е като ваниш-а на роуг-а,да те leave combat. Но съдба. Двоиниците трябва да атакуват таргет-а които атакуваш ти а не да седят и да се въртят докато нещо не ги удари или "настъпи".
Blackcow DK; Furioncho Druid; Uglyman Rogue
Hacky Hunter;Armohospital Paladin и още няколко :d