Здравейте от мен (Typhon) на целия екип и на играчите в сървъра.
В тази тема искам за пореден път да обърна внимание на проблема с Armor Penetration Rating-а, съществуващ в момента в сървъра.
Извърших поредица от тестове с цел грубо определяне на Damage Done, който трябва да прави Warrior със 100% Armor Penetration (Reks).
Тестовете бяха извършени, както върху Warrior (Raknor) така и върху така любимите на Warrior-ите Holy Paladin-и. Резултатът от тестовете е крайно незадоволителен от страна на коректен Damage Done при 100% Armor Penetration от страна на Warrior-a (Reks). Ще се опитам да опиша тестовете по най-опростеният начин, за да може да ги разберат всички и да няма обърквания и постове от типа на: "При мене арп-то си работи
", "ама ти смяташ ли че Warrior-a ти е наяден" и тем подобни.) Тестовете по-долу са описани в поредица и е нужно да се обърне внимание на всички Damage Done и на процентите Damage Reduction, които съм посочил при конкретни битки така че ако имате желание да разгледате темата и да разберете за какво става въпрос, моля гледайте внимателно.
Test Warrior - Reks Level 80 Orc Warrior 52% Passive Armor Penetration (Включвайки специално закупения за целта Wrathful Gladiator's Bonegrinder и Mace Specialization (15% Armor Ignore) и Battle Stance - 10% Armor Penetration. С прокнал Armor Penetration Trinket Reks удря 100% Armor Penetration, което "по принцип" му позволява да игнорира всичкия наличен Armor на противника.
Test Paladin - Yoyoman Level 80 Blood Elf Paladin 1122 Resilience - 24% Damage Reduction vs. Players, 24 000 Armor - 61% Physical Damage Reduction.
Всички тестове за изпълнени с НИТО ЕДИН БЪФ нито с Enrage ефекти или Damage Reduction таланти.
Удар без прокнал ArP Trinket vs. Level 1 Mob - 0 Armor - 2200 - 2400 Damage
Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 800 - 965 Damage
Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman без брони - 2200 - 2400
Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 1000 - 1200
От горе посочените тестове си личи, че Armor Penetration работи, но не коректно. Това означава, че ако Warrior със 100% Armor Penetration удари герой с колкото и да е Armor трябва да направи Damage-а като върху единица с 0 Armor. Да, ама не. Съдейки, че Reks е със 100% Armor Penetration, това означава, че атаките му трябва да бъдат повлияни само от Resilience Damage Reduction-а. От своя страна обаче 24% Resilience Damage Reduction трябва да намалят Damage Done-a на Reks от 2200-2400 до 1700-1900, само че Reks прави 1000-1200, което не отговаря на очакванията. Заех се със задачата да се поразбърникам малко и се сетих за Old School Armor Ignore фактора, който съществуваше на TBC. Нека за пример вземем ето това оръжие от TBC -
http://www.wowhead.com/item=30902 . Хората могат да потвърдят, че на времето то игнорираше 300 Armor (ако се съмнявате в това мога да постна снимка със старите статове на оръжието, при положение че темата се развие), а сега оръжието дава 48 Armor Penetration Rating. За да достигне герой до 100% Armor Penetration в днешно време му е нужен 1600 Armor Penetration Rating, който Reks има. Нека разделим 1600 Armor Penetration Rating на части от по 48 (тоест Old School 300 Armor Ignore). Това прави 33,(3) части. Умножени по 300 това се явява 10 000 Armor Ignore. Това силно ме навя на мисълта, че "системата" приема новия Armor Penetration Rating за стария Armor Ignore. Извършихме с Yoyoman повторен тест, когато той беше с 10 000 Armor и резултатите бяха доста задоволителни:
Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с 10 000 Аrmor (14% Physical Damage Reduction), 844 (17% Resilience Damage Reduction) - 1850 - 2000 Damage Done.
Резултатът е следния : Resilience Damage Reduction-a работи напълно, колкото и да спекулират някои хора, а Armor Penetration-a се базира поради една или друга причина, която могат да определят само хората с достъп до информацията на сървъра, върху стария Armor Ignore. И така Warrior-ите и всички останали герои от сървъра, решили се да се базират на Armor Penetration изгубват огромна част от Damage Done-а си vs. High Armor Class-ове. Yoyoman с 14 000 Armor има 47% Physical Damage Reduction (това се взема като пример при случай на игнориране на предполагаемите 10 000 Armor при 100% Armor Penetration в случая). Ако от 61% при 24 000 Armor се извадят 47% при 14 000 Armor, до който по моите изчисления се достига, това означава, че Reks получава изключително ниския Damage Increase от 14% от общо 61%, които са точната коректна стойност. 14% от 965 Damage + 965 Damage = 1100 Damage, което фактически потвържада напълно първите тестове.
Надявам се тази тема да е от полза на играчите поне от страна на това да знаят как "работи" Armor Penetration-а тук, а и отправям една голяма молба към Administrator-ите на сървъра, ако е възможно да се поправи това по някакъв начин. Ако има някакъв начин да помогна относно този въпрос бих ги помолил да ми напишат ЛС или поне да вземат участие в темата, защото наистина искам този проблем да бъде отсранен и бих направил всичко възможно по силите си да го направя, ако има начин.
Благодаря на тези, които са си направили труда ВНИМАТЕЛНО да прочетат всичко и да осъзнаят гледната ми точка и фактите, които говорят категорично.