Автор Тема: Малко инфо  (Прочетена 1973 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Smiley

  • Гост
Малко инфо
« -: Юли 09, 2007, 09:23:35 pm »
Това е тема от форум на съвър в който съм модератор, пускам я заради едно заблудено хлапе а и не е зле да да знаете тези статистики, ако ви се играе сериозно.

МнениеПуснато на: Пон Май 14, 2007 12:57 pm    Заглавие: ЗА ВСИЧКИ!!!     Отговорете с цитат Променете/Изтрийте това мнение Изтрий това мнение Вижте IP адреса на потребителя
Тук ще поясна някои основни неща изобщо и речник на изрази и съкращения които ще използвам в обяснениета си.
Базова статистика:
Strengh-Moщ- всяка точка се равнява на 2 точки Melle аttack power( физически бойнa сила).
- 15 точки Melle power са равни на 1 точка dps( щети нанесени за 1 секунда).
Има таланти,умения и предмети които повишат или намалят attack power( важи за всички статистики), така че не се учудваите ако решите да го смятате че е по висок или по нисък от колкото ви е strengh-a.
-30 strengh = +1 defense

Agility-Ловкост - дава различни бонуси:

- Ranged Attack power( сила на стрелба - отнася се само за физическа ) 1 точка agility се равнява на 2 точки Ranged atack power,а 15 ranged се равняват на 1 дпс за стрелба от разстояние( Важи за стрелба с лък, арбалет,пушка, ножки за хвърляне, брадвички за хвръляне, НО НЕ за wand). Както меле силата така и стрелбата силата може да има допълнителни бонуси.
- Dodge - Oтбягване на удар- важи за удари нанесени с физическа сила, според новите подобрения в Близард понякога може да се избягват и магии, но това не важи за "некомерсиалните" сървъри. 10 точки от agility се равняват на 1% dodge или на 15 точки dodge rating, както е новта система в Близард.
- Chance to crit - шанс да направите критичен удар с меле ( удвоява дмг-щетата ot удара) 30t. agility се равнява на 1% chance to crit или на 15 точки crit rating.
- Аrmor- броня - се увеличава 2т. на всяка точка ловкост.-1t armor = 0.07% physical damage reduction
Stamina-Издръжливост Увеличава точките ви за живот(health) stamina 1 = 10 health
Intelect-Интелигентност
- Увеличава точките ви за маna(духовна енергия) 1 intelect = 20 mana ( някои умения дават възможност 1 т интелкт да е равна на повече от 20 мана)
- Увеличава chance to crit with spels 30t. intelec t= 1% chance или 15 точки crit rating. Crit with spels ( критикалите при магийте дават 50% бонус към щетата или хеалинг).
- Увеличава възможноста да подобрите уменията си на боравене с оръжия.
Spirit - Дух Увеличава възстоновяването на вашите точки за живот и мана. ПО ВРЕМЕ НА БИТКА точките за живот спират да се връщат от вашия Spirit-дух, а докато каствате(изпълнявате магия) връщането на маната спира. Може да разчитате на различни предмети и умения да получавате живот и мана по време на битка.
10 spirit = 1т. health на 5 секунди
1 spirit = 1т. mana на 5 секунди
Други:
Rage-Ярост- използва се от воините и друида на мечка за изпълняването на умения които го изискват. Трупа се при нанасяне на щети или поемане на такива и др.( за съжаление Мечката на друида засега не вдига rage когато поеме дмг ).След края на битката намаля до 0 шпри нормални обстоятелства.
Еnergy- използва се от rouge и Cat form на друида. Възтоновява се нормално по 20 на 2 сек.
Chance to hit - Шанс за нанасяне на удар, зависи от уменията ви, от ловкоста(аgility), от предметите които имате и от разликата в левелите, както и от умението ви да боравите с дадено оръжие всяка точка по малко от максимума умението ви за оръжието е 1% по-малко шанс за удар и обратното)
Hit rating:15t=+1% chance to hit
Равни левели = 75% chance to hit- шанс да го ударите без бонусите от вашите умения.
Противника е с 1 левел повече= 65%
с 2 левела повече = 55%
с 3 левела повече = 45%
с 4 левела повече = 35%
с 5 левела и отгоре повече = 25%
Defense:1t = 1 dodge rating , 1 parry rating, 1 block ratting, 0,07 chance to bi hit whit crushing blow
Ressilence rating 1t= -0.07% chance to by hit with crit = 0,2% damage reduction of critical hits
Penetration 1= -0,07% enemy resist
В тази статистика не влизат dodge, parry и block. Smile

Increasing healing and effects - увеличава стоиноста на лечебната ви магия
Increasing spells damage and effects- увеличава стоиноста на щетите на магиите ви които нанасят такива.
Increasing spell damage and healing done of healing and magical effects-
увеличава и двете.
И двете зависят от cast time на магията( лечебна или не). Ако магията няма такъв не приема бонус. От тук нататък е следната таблица
3,5 и 4 секунди cast( време за изпълняване на магията след като сте я задеиствали) = 100% бонус
2,5 и 3 сек = 75%
1,5 и 2 сек = 50%
0,5 и 1 сек = 25%
Ако каст тайма е повече от 4 сек следва допълнителен бонус-
4,5 и 5 сек 125% и т.н. ( ако не сте усетили от 4сек надолу или нагоре след всяка секунда промяната е 25% Smile ).
НО периодичните магии ( и за хеал и за дмг ) които нанасят щети да кажем за 15 сек на всеки 3 сек по еди си колко, взимат бонус като се смята целият период на магията- бонуса се прибавя към общата сума и след това цялата сума се разпределя отново на периоди.
Офф маи това е повечето за основните параметри на играта.Ако има още ще добавям, засега стига че ме заболя главата Wink

P.S: Пишете и вие ако искате аз каквото не харесам ще си го трия Cool
Ще си правя и труда да оценявам коментарите в тези теми за да знаете кое си струва да съобразявате.
_________________
Moonfana-1.9.4-2006-night elf-hunter-60
Leq-1.12.2-2007-night elf-priest-70
Alchemy:303/375
Herbalist:305/375
Fallenstar-TBC-2007-54-nigth elf-druid-n/a
« Последна редакция: Юли 12, 2007, 02:11:39 pm от Smiley »

Smiley

  • Гост
Re: Малко инфо
« Отговор #1 -: Юли 09, 2007, 09:28:41 pm »
След няколко патча има промени в основните параметри ще се постаря да се коригирам когато ги изчисля.