Моля всеки който има идеи подобни на тази, която гласи, че тиймовете трябва да започнат от 0 да хвърли едно око и да помисли.
Ето как се пресмята арена коефициента:
The ELO system takes the score of two opponents and calculates a statistical chance of winning based off those scores. After the match it uses the difference between the calculated chance of winning and the actual results. The difference between the two probabilities is then applied to the maximum amount of points allowed per match. Having a maximum amount makes sure teams have to play a large number of matches instead of just getting lucky and beating one team with a high ranking score.
Example of a match rating calculation:
Team A's Current Score: 1500pt
Team B's Current Score: 1580pt
Team A's Chance of Winning: 1 / (1+10(1580 - 1500)/400) = 0.38686
Team B's Chance of Winning: 1 / (1+10(1500 - 1580)/400) = 0.61314
Now Let's say Team A won the battle then
Team A's New Score: 1500 + 32*(1 - 0.38686) = 1500 + 19.62 = 1519.62
Team B's New Score: 1580 + 32*(0 - 0.61314) = 1580 + (-19.62) = 1560.38
Now Let's say Team B won the battle then
Team A's New Score: 1500 + 32*(0 - 0.38686) = 1500 + (-12.38) = 1487.62
Team B's New Score: 1580 + 32*(1 - 0.61314) = 1580 + 12.38 = 1592.38
The K value used by Blizzard is 32. So each match, the maximum rating gain/loss will be 32pts. And if you play with a team with same rating, you will gain/lose exactly 16pts.
As you can see when a team with a higher ranking score wins a match against a lower ranking team, they receive fewer points than if the lower rank team won.
Ако съм пресметнал правилно, тогава най-голямата разлика отвъд която не се разменя рейт е около 600.Нека си представим че всички рейтинги са занулени.Най малкия брой отбори които са необходими за достигането на 1500 рейт е 6.За да постигнеме първия +300 рейт ще играем с един отбор който не може да падне под нулата.При най-оптимистичния вариант, който мога да измисля вие ще играете 82 игри (защото 0 е минимума на другия отбор) и ще спечелите 300 рейт.За да скочите на 600 ви трябва още един отбор.Това продължава като за всеки +300 рейт ви трябва още един отбор и още 82 игри (това са само игрите на отбора който винаги печели).Общо около 328 игри от които 328 победи и 0 загуби.Средностатистическия вариант на тази система ще е нещо от сорта на 95 отбора, 1 обор шампион с 94 победи и 0 загуби който е около 1504 рейт.Това изглежда по-реалистично нали?Сега ако го пренесем в ево с нашите 60 отбора и си избереме един отбор шампион който винаги печели и подредиме другите отбори на равни интервали надолу под него, то при тези идеални резултати нашият отбор ще е около 944 рейтинг с 59 победи и 0 загуби.Това е 2444 стар рейтинг.Това твърдение допуска че сред всичките тиймове има поне по 1 на всеки ранг от 1500 нагоре с изменение на ранга 16.Толкова фино разслоение в ево няма.Ако погледнеме обаче статистиката, ще разберем, че колкото по-нагоре отиваме, толкова по-малко отбори срещаме.Ако приемем, че в най-горните 100 рейт има 5 отбора, и на всеки 100 рейт по-надолу отборите стават с 5 повече, ще открием че имаме за 65 отбора едно разслоение в 5 нива по 100 рейт - отговаря на старото 2000 рейтинг.Ако го траснлирате в новия рейтинг ще откриете, че дори и ако добавим още 100 рейт ( някои от вас ще кажат че е имало и такива с 2100), ще получим тотална разлика с ужасно много ( 600 рейт ще са най-високите отбори).Шолдерите искат 2000.
Eто малко примери:
got shaderlold
Bracket: 2v2
Server: Stormscale
Battlegroup: EU-Cyclone
Team Rating: 2932
Global Ranking: 1
Games Played: 400-57
Bilsteele
Bracket: 2v2
Server: Mal'Ganis
Battlegroup: US-Stormstrike
Team Rating: 2875
Global Ranking: 2
Games Played: 328-22
Bracket: 2v2
Server: Stormscale
Battlegroup: EU-Cyclone
Team Rating: 2868
Global Ranking: 3
Games Played: 288-41
И трите отбора са маг/поп.
Както виждате достигането на високите рейтинги предполага игране на МНОГО игри и при това имане на хора с които да ги играете.