До днес свикнах с новата част от LoS-а, която не ни позволява да минаваме през затворени врати, да бъгваме някои неща, но в последно време се случи нещо прекалено неприятно:
Влияе се от абсолютно всяка шарка по пода (примерно в ICC или ToC (raid) по пода има леки издатини, които не позволяват да се хийлва, дори между нас да няма нищо и никой освен леките шерки по пода. Същият проблем е и с ледените кубове при Sindragosa, където трябва да се качиш върху тях, за да можеш да ги одариш, което не е нормално. Другото бъгнато при боса, че на HC бомбите падат преди първото кубче, а дори и след това, техният LoS е колкото една чертичка и е невероятен късмет, ако се нацели.
Друг неприятен ефект: ако в ICC се бие някой моб през въобръжаема врата (арка), този моб се бъгва и показва постоянно Evade, но въпреки това постоянно следва човекът, който ги е ударил и държат целият raid в Combat. Всичко това е от поне 2 седмици насам (тогава се завърнах в сървъра, защото до преди това обстоятелствата не ми позволяваха да играя изобщо).
Като цяло проблемът е, че най-вероятно са объркани числата за височина и широчина на LoS ефектът, което въпреки, че предодвратява бъгове, в момента в по-висока степен играе много неприятна роля за хийлърите в рейдовете. Ако се нуждаете от допълнителни пояснения, с радост бих съдействал, за да може поне този проблем да се предодврати на настоящия етап.