Автор Тема: Armor Penetration Bug - Частично работещ  (Прочетена 4713 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен dybo

  • Knight
  • *
  • Публикации: 24
  • EVO Karma: 22
  • EVO.BG, добър ден.
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Typhon
Armor Penetration Bug - Частично работещ
« -: Юли 19, 2010, 09:38:30 pm »
Здравейте от мен (Typhon) на целия екип и на играчите в сървъра.  :cap:
В тази тема искам за пореден път да обърна внимание на проблема с Armor Penetration Rating-а, съществуващ в момента в сървъра.
Извърших поредица от тестове с цел грубо определяне на Damage Done, който трябва да прави Warrior със 100% Armor Penetration (Reks).
Тестовете бяха извършени, както върху Warrior (Raknor) така и върху така любимите на Warrior-ите Holy Paladin-и. Резултатът от тестовете е крайно незадоволителен от страна на коректен Damage Done при 100% Armor Penetration от страна на Warrior-a (Reks). Ще се опитам да опиша тестовете по най-опростеният начин, за да може да ги разберат всички и да няма обърквания и постове от типа на: "При мене арп-то си работи :cap:", "ама ти смяташ ли че Warrior-a ти е наяден" и тем подобни.) Тестовете по-долу са описани в поредица и е нужно да се обърне внимание на всички Damage Done и на процентите Damage Reduction, които съм посочил при конкретни битки така че ако имате желание да разгледате темата и да разберете за какво става въпрос, моля гледайте внимателно.
Test Warrior - Reks Level 80 Orc Warrior 52% Passive Armor Penetration (Включвайки специално закупения за целта Wrathful Gladiator's Bonegrinder и Mace Specialization (15% Armor Ignore) и Battle Stance - 10% Armor Penetration. С прокнал Armor Penetration Trinket Reks удря 100% Armor Penetration, което "по принцип" му позволява да игнорира всичкия наличен Armor на противника.
Test Paladin - Yoyoman Level 80 Blood Elf Paladin 1122 Resilience - 24% Damage Reduction vs. Players, 24 000 Armor - 61% Physical Damage Reduction.
Всички тестове за изпълнени с НИТО ЕДИН БЪФ нито с Enrage ефекти или Damage Reduction таланти.
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Level 1 Mob - 0 Armor - 2200 - 2400 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 800 - 965 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman без брони - 2200 - 2400
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 1000 - 1200
От горе посочените тестове си личи, че Armor Penetration работи, но не коректно. Това означава, че ако Warrior със 100% Armor Penetration удари герой с колкото и да е Armor трябва да направи Damage-а като върху единица с 0 Armor. Да, ама не. Съдейки, че Reks е със 100% Armor Penetration, това означава, че атаките му трябва да бъдат повлияни само от Resilience Damage Reduction-а. От своя страна обаче 24% Resilience Damage Reduction трябва да намалят Damage Done-a на Reks от 2200-2400 до 1700-1900, само че Reks прави 1000-1200, което не отговаря на очакванията. Заех се със задачата да се поразбърникам малко и се сетих за Old School Armor Ignore фактора, който съществуваше на TBC. Нека за пример вземем ето това оръжие от TBC - http://www.wowhead.com/item=30902 . Хората могат да потвърдят, че на времето то игнорираше 300 Armor (ако се съмнявате в това мога да постна снимка със старите статове на оръжието, при положение че темата се развие), а сега оръжието дава 48 Armor Penetration Rating. За да достигне герой до 100% Armor Penetration в днешно време му е нужен 1600 Armor Penetration Rating, който Reks има. Нека разделим 1600 Armor Penetration Rating на части от по 48 (тоест Old School 300 Armor Ignore). Това прави 33,(3) части. Умножени по 300 това се явява 10 000 Armor Ignore. Това силно ме навя на мисълта, че "системата" приема новия Armor Penetration Rating за стария Armor Ignore. Извършихме с Yoyoman повторен тест, когато той беше с 10 000 Armor и резултатите бяха доста задоволителни:
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с 10 000 Аrmor (14% Physical Damage Reduction), 844 (17% Resilience Damage Reduction) - 1850 - 2000 Damage Done.
Резултатът е следния : Resilience Damage Reduction-a работи напълно, колкото и да спекулират някои хора, а Armor Penetration-a се базира поради една или друга причина, която могат да определят само хората с достъп до информацията на сървъра, върху стария Armor Ignore. И така Warrior-ите и всички останали герои от сървъра, решили се да се базират на Armor Penetration изгубват огромна част от Damage Done-а си vs. High Armor Class-ове. Yoyoman с 14 000 Armor има 47% Physical Damage Reduction (това се взема като пример при случай на игнориране на предполагаемите 10 000 Armor при 100% Armor Penetration в случая). Ако от 61% при 24 000 Armor се извадят 47% при 14 000 Armor, до който по моите изчисления се достига, това означава, че Reks получава изключително ниския Damage Increase от 14% от общо 61%, които са точната коректна стойност. 14% от 965 Damage + 965 Damage = 1100 Damage, което фактически потвържада напълно първите тестове.
Надявам се тази тема да е от полза на играчите поне от страна на това да знаят как "работи" Armor Penetration-а тук, а и отправям една голяма молба към Administrator-ите на сървъра, ако е възможно да се поправи това по някакъв начин. Ако има някакъв начин да помогна относно този въпрос бих ги помолил да ми напишат ЛС или поне да вземат участие в темата, защото наистина искам този проблем да бъде отсранен и бих направил всичко възможно по силите си да го направя, ако има начин.
Благодаря на тези, които са си направили труда ВНИМАТЕЛНО да прочетат всичко и да осъзнаят гледната ми точка и фактите, които говорят категорично.
Typhon
The last reality check has been a failure I guess you've noticed...

Неактивен curvylan

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 856
  • EVO Karma: -12
  • скаран с пунктуация,граматика и логика
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #1 -: Юли 19, 2010, 10:28:57 pm »
Здравейте от мен (Typhon) на целия екип и на играчите в сървъра.  :cap:
В тази тема искам за пореден път да обърна внимание на проблема с Armor Penetration Rating-а, съществуващ в момента в сървъра.
Извърших поредица от тестове с цел грубо определяне на Damage Done, който трябва да прави Warrior със 100% Armor Penetration (Reks).
Тестовете бяха извършени, както върху Warrior (Raknor) така и върху така любимите на Warrior-ите Holy Paladin-и. Резултатът от тестовете е крайно незадоволителен от страна на коректен Damage Done при 100% Armor Penetration от страна на Warrior-a (Reks). Ще се опитам да опиша тестовете по най-опростеният начин, за да може да ги разберат всички и да няма обърквания и постове от типа на: "При мене арп-то си работи :cap:", "ама ти смяташ ли че Warrior-a ти е наяден" и тем подобни.) Тестовете по-долу са описани в поредица и е нужно да се обърне внимание на всички Damage Done и на процентите Damage Reduction, които съм посочил при конкретни битки така че ако имате желание да разгледате темата и да разберете за какво става въпрос, моля гледайте внимателно.
Test Warrior - Reks Level 80 Orc Warrior 52% Passive Armor Penetration (Включвайки специално закупения за целта Wrathful Gladiator's Bonegrinder и Mace Specialization (15% Armor Ignore) и Battle Stance - 10% Armor Penetration. С прокнал Armor Penetration Trinket Reks удря 100% Armor Penetration, което "по принцип" му позволява да игнорира всичкия наличен Armor на противника.
Test Paladin - Yoyoman Level 80 Blood Elf Paladin 1122 Resilience - 24% Damage Reduction vs. Players, 24 000 Armor - 61% Physical Damage Reduction.
Всички тестове за изпълнени с НИТО ЕДИН БЪФ нито с Enrage ефекти или Damage Reduction таланти.
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Level 1 Mob - 0 Armor - 2200 - 2400 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 800 - 965 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman без брони - 2200 - 2400
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 1000 - 1200
От горе посочените тестове си личи, че Armor Penetration работи, но не коректно. Това означава, че ако Warrior със 100% Armor Penetration удари герой с колкото и да е Armor трябва да направи Damage-а като върху единица с 0 Armor. Да, ама не. Съдейки, че Reks е със 100% Armor Penetration, това означава, че атаките му трябва да бъдат повлияни само от Resilience Damage Reduction-а. От своя страна обаче 24% Resilience Damage Reduction трябва да намалят Damage Done-a на Reks от 2200-2400 до 1700-1900, само че Reks прави 1000-1200, което не отговаря на очакванията. Заех се със задачата да се поразбърникам малко и се сетих за Old School Armor Ignore фактора, който съществуваше на TBC. Нека за пример вземем ето това оръжие от TBC - http://www.wowhead.com/item=30902 . Хората могат да потвърдят, че на времето то игнорираше 300 Armor (ако се съмнявате в това мога да постна снимка със старите статове на оръжието, при положение че темата се развие), а сега оръжието дава 48 Armor Penetration Rating. За да достигне герой до 100% Armor Penetration в днешно време му е нужен 1600 Armor Penetration Rating, който Reks има. Нека разделим 1600 Armor Penetration Rating на части от по 48 (тоест Old School 300 Armor Ignore). Това прави 33,(3) части. Умножени по 300 това се явява 10 000 Armor Ignore. Това силно ме навя на мисълта, че "системата" приема новия Armor Penetration Rating за стария Armor Ignore. Извършихме с Yoyoman повторен тест, когато той беше с 10 000 Armor и резултатите бяха доста задоволителни:
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с 10 000 Аrmor (14% Physical Damage Reduction), 844 (17% Resilience Damage Reduction) - 1850 - 2000 Damage Done.
Резултатът е следния : Resilience Damage Reduction-a работи напълно, колкото и да спекулират някои хора, а Armor Penetration-a се базира поради една или друга причина, която могат да определят само хората с достъп до информацията на сървъра, върху стария Armor Ignore. И така Warrior-ите и всички останали герои от сървъра, решили се да се базират на Armor Penetration изгубват огромна част от Damage Done-а си vs. High Armor Class-ове. Yoyoman с 14 000 Armor има 47% Physical Damage Reduction (това се взема като пример при случай на игнориране на предполагаемите 10 000 Armor при 100% Armor Penetration в случая). Ако от 61% при 24 000 Armor се извадят 47% при 14 000 Armor, до който по моите изчисления се достига, това означава, че Reks получава изключително ниския Damage Increase от 14% от общо 61%, които са точната коректна стойност. 14% от 965 Damage + 965 Damage = 1100 Damage, което фактически потвържада напълно първите тестове.
Надявам се тази тема да е от полза на играчите поне от страна на това да знаят как "работи" Armor Penetration-а тук, а и отправям една голяма молба към Administrator-ите на сървъра, ако е възможно да се поправи това по някакъв начин. Ако има някакъв начин да помогна относно този въпрос бих ги помолил да ми напишат ЛС или поне да вземат участие в темата, защото наистина искам този проблем да бъде отсранен и бих направил всичко възможно по силите си да го направя, ако има начин.
Благодаря на тези, които са си направили труда ВНИМАТЕЛНО да прочетат всичко и да осъзнаят гледната ми точка и фактите, които говорят категорично.

ухааааа прочетох го за 5 мин и почти нищо не разбрах :freak: иначе браво че си се постарал да покажеш какво точно не му работи на арп и дано да се фиксне

бтв един въпрос към войните абе вие като блъскате арп това не ви ли се отразява на крита?
Чалгата не е музика,а заболяване.

Неактивен BulgarianSS

  • EVOWOW Fan
  • Challenger
  • *
  • Публикации: 2655
  • EVO Karma: -87
  • Искам да стигна -1000 репутация !
    • Star Gate of EvO
  • ISP: Pernik Lan
  • Side: For The Horde
  • Герой: Skins
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #2 -: Юли 19, 2010, 10:47:26 pm »
За първи път от много време насам чета смислен коментар,със тестове и т.н.
Браво на теб,надявам се да бъде взето под внимание това,което си написал.
"Stay Foolish, Stay Hungry"

Неактивен AshbringeRR-.-

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 299
  • EVO Karma: 4
  • evo user
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #3 -: Юли 19, 2010, 10:50:39 pm »
ухааааа прочетох го за 5 мин и почти нищо не разбрах :freak: иначе браво че си се постарал да покажеш какво точно не му работи на арп и дано да се фиксне

бтв един въпрос към войните абе вие като блъскате арп това не ви ли се отразява на крита?
Е да отчасти им се намаля Attack power и съвсем малко Crit chance , НО за да може един Warrior да победи holy paladin му трябва армор пенетрейшън и веднага ще отговоря защо.
Паладините имат голямо количесто армор поради факта , че носят PLATE + Щит което е равно на един голям процент - Physical damage reduction да го сложим 50 % + Ressilience примерно да го сложим 15 % Damagе reduction from players ето я причината Warriorite да имат нужда от Armor penetration.
Както е в момента един разбиращ от класа си Holy paladin може да бъде много трудно свален от Warrior / rogue / hunter.
Deathknight-a не го слагам , защото с този сайлънс се справя доста добре. :cap:
Anarch... rogue powah ;)

Неактивен V.I.P.DOG

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 82
  • EVO Karma: 2
  • Static-X
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #4 -: Юли 19, 2010, 11:46:38 pm »
Едно ГОЛЯМО евала за поста и тестовете!!!
Това със стария армор игнор  има много голяма логика ,все пак е пиратка  :unsure:
Дано се оправи ,че с тоя дмг  от mail  нагоре почти нямам шанс  :freak:
 
Madness is the gift that has been given to me.

Неактивен hunts

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 389
  • EVO Karma: -36
  • Карма, карма, колко да е карма?
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #5 -: Юли 20, 2010, 02:58:53 pm »
Здравей Typhon, armor penetration дори да е 100% не игноре-ва целия армор на противника. В wowwiki е обяснено добре на английски ето тук http://www.wowwiki.com/Armor_penetration
>>Technical explanation from Ghostcrawler частта.
Не разбираш как точно работи този стат и от там идва заблудата при тестовете ти. Не казвам, че задължително работи добре в ево, но е добре да прочетеш как точно работи преди да правиш тестове.
Blackthorn lvl 80 Warlock

Неактивен dybo

  • Knight
  • *
  • Публикации: 24
  • EVO Karma: 22
  • EVO.BG, добър ден.
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Typhon
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #6 -: Юли 20, 2010, 04:12:57 pm »
Спрямо думите на Ghostcrawler нещата излизат точно каквито са в момента в Ево. По принцип по неговите разсъждения конкретния ArP Cap за всеки различен противник се изчислява по следната формула : АrP Cap=(настоящия Armor на героя + 15 232.5 Armor)/3 , като 15 232.5 е константна величина определена от системата. Ако Yoyoman има 24 000 Armor се получава следното : ArP Cap=(24 000 + 15 232.5)/3= 13 077,5 Armor. Yoyoman остава с 11 000 Armor, което фактически прави 42% Physical Damage Reduction. Това доказва Damage Done при 100% Armor Penetration напълно. За момента и случая с Armor Penetration-а е разрешен благодарение на "hunts", за което му благодаря. Не съм човек, който да започва да се оправдава, че на други сървъри незнамсикакво ставало със 100% Armor Penetration, така че приемам, че съм сгрешил, извинявам се ако съм причинил объркване на някои от играчите, които не бяха наясно как точно работи Armor Penetration, също като мен.  :-)
Typhon
The last reality check has been a failure I guess you've noticed...

Неактивен Bl1zAlkA7a

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1427
  • EVO Karma: -39
  • Side: For The Horde
  • Герой: Puhcho
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #7 -: Юли 20, 2010, 07:31:16 pm »
Всъщност само това с капа си го сгрешил, то има кап за всеки клас (заради различните дрехи, които носят), но не е точно така, наистина не го отчита :freak: не искам да се изказвам точно с какво, защото и време нямам :-)

Неактивен Mincho

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 155
  • EVO Karma: 13
  • Seek & Destroy
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #8 -: Юли 20, 2010, 07:43:55 pm »
Бе според мен има нещо нередно в този стат , може и греша , но това е мое мнение. (затова и ще си бутам стрент на уориър-а).  :clover:

Неактивен Xektor

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 782
  • EVO Karma: 13
  • мечка гризли
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #9 -: Юли 24, 2010, 11:20:33 am »
Както е в момента един разбиращ от класа си Holy paladin може да бъде много трудно свален от Warrior / rogue / hunter.
Deathknight-a не го слагам , защото с този сайлънс се справя доста добре. :cap:
Да ама тоя сайлънс не всеки може да го ползва разумно, а и не е лесно да уцелиш момента в който трябва да го пуснеш  :cap:
Има и Armor Penetration, който не работи, а той е основен за войни, друиди, хънтове и всички мелета (освен мъртвия рицар) :doh:
И за мъртвия ръцар е основен, нали се сещаш на каква основа са blood талантите? :) :) :)

Неактивен S_|_Asher

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 330
  • EVO Karma: -8
  • България над всичко и всички!
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #10 -: Юли 24, 2010, 01:03:57 pm »
Не ти е нужен ArP за death knight, тъй като голяма част от damage-a на class-a се базира на spell-ове, чиито damage, не се влиае от armora на противника. А и освен това Blood dk-то има достатъчно АrP, посредством таланта http://www.wowhead.com/spell=61158. Мен ако питаш, най-ефикасният stats за dk-то е Strenght :). Иначе +1 карма за темата.
|Blessed| - |LvL 80 Paladin|  <Invasion>

Неактивен Xektor

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 782
  • EVO Karma: 13
  • мечка гризли
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #11 -: Юли 24, 2010, 05:36:03 pm »
Не ти е нужен ArP за death knight, тъй като голяма част от damage-a на class-a се базира на spell-ове, чиито damage, не се влиае от armora на противника. А и освен това Blood dk-то има достатъчно АrP, посредством таланта http://www.wowhead.com/spell=61158. Мен ако питаш, най-ефикасният stats за dk-то е Strenght :). Иначе +1 карма за темата.
Абе то се видя blood DK с ArP какъв dmg налива, дори на фрост Obliterate с повечко ArP си биеше доста стабилно, вече за unholy няма спор, unholy DK по скоро мяза на някой уарлок от колкото меле герой :freak: :-) :-)

Неактивен Loonatic

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 359
  • EVO Karma: 9
  • Evolve or die.
  • Side: For The Horde
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #12 -: Юли 24, 2010, 09:07:58 pm »
Абе то се видя blood DK с ArP какъв dmg налива, дори на фрост Obliterate с повечко ArP си биеше доста стабилно, вече за unholy няма спор, unholy DK по скоро мяза на някой уарлок от колкото меле герой :freak: :-) :-)

Ънхоли е на дизиис щети, за там ти трябва по-скоро Spell Penatration, отколкото Armor Penatration.

Неактивен AshbringeRR-.-

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 299
  • EVO Karma: 4
  • evo user
Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #13 -: Юли 25, 2010, 11:14:26 pm »
Да ама тоя сайлънс не всеки може да го ползва разумно, а и не е лесно да уцелиш момента в който трябва да го пуснеш  :cap:
Така е човек ама ми кажи колко от тукашните паладини ти правят FAKE CAST? ;)
Мисля , че знам отговора но ще изчакам да си отговориш да не стане като лудите сам да си задавам въпроси и да си отговарям. :lol:
Anarch... rogue powah ;)

Неактивен Ballista

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 393
  • EVO Karma: 21
Re: Armor Penetration Bug - Частично работещ
« Отговор #14 -: Ноември 11, 2010, 06:48:51 pm »
Още ли няма фикс за този армор пенетратион ?
Само в нашия сървър неработи това нещо и от това страдат повечето класове герой......
Моля ако имат време Админите да погледнат за фикс. Благодаря!