Реших да пусна тази тема, защото през последните месеци (не по цял ден, а само, когато имах време за това) играх Pandaria-та. В нея има нови моменти:
- професиите са развити и е забавление да си направиш летяща пантера от кристали;
- куестовете в зоните на Pandaria са по-сбити и не ми се налага да тичам по 30 минути от куест на курс, които след това минавам за секунди;
- еми това е - друго няма ново
Та защо спрях:- събирането на сет на райдове отнема МЕСЕЦИ буквално - един и същ райд, постоянно игране, докато събереш при некъв супер малък процент да ти се падне (и да ти го дадат на теб, а не да го крадне някой или да си го присвои райд-лидъра)...
- ... и след 2 седмици излиза нов район, с нов "таван" и нови много по-силни оръжия (които вземаш още след първия куест като "common" награда) И ти отива цялото събиране от предните седмици/месеци...
Основния проблем е, че всеки ходи на райд само на най-горния възможен такъв. Никой не тича на ниските дънджъни или райдове, поради което играта омръзва за секунди... Има седмични куестове "мини 25 сценария/дънджъна", но в сървъра, в който играех, само 2 работеха от всеки тип, поради което минавахме по 25 пъти един и същ, който отнема по 30 минути за минаване. След 2 седмици, дори при желание, омръзва...
Има нововъведения в последния експанжън на WoW (Legion-а), но и много минуси, защото отново се получава всичко живо да се изсипва на последния райд.
Относно това има две хубави видеа с идеи:1)
If I Was In Charge Of World Of Warcraft - много ценен клип!
https://www.youtube.com/watch?v=LugpR5rDgGE2)
World Of Warcraft: Legion Review "Is It Worth Playing?" - идеи
https://www.youtube.com/watch?v=hC_y8AoND_EОтносно EvoWoW - може би трябват някакви награди в сървъра при минаване на по-ниските райдове - примерно honor точки или друго - за да се стимулират играчите