Лично мен, това ме интригува много. Проблема е, че никой не се интересува от четене на някой сайт/форум, където има толкова подробни обяснения как определен бос може да бъде повален.НЕ отнема цял ден четене ! Подкрепен с малко практика в игра, всичко би станало много по - лесно, ама кой ли... Втори проблем се явява възрастовата граница може би. Всекидневно някой пита/разпитва и хленчи за "бъгави" quest-ове, а 90% от съобщилите ги играчи действат на принципа "Аз не разбирам от английски.". Ясно става, че говорим за не по - големи от 12 - 13 годишни.
На последно място искам да се обърна към X - ecutioner. Ще се учудиш колко мизерно ще бъде "населен" Boss list-a, който желаеш да се направи.
Организацията е под всякаква критика. Също така и познанието на играчите за героите им. Може би ти казвам неща, които си срещал милион пъти в игра, но голяма част от 70 левел героите правят по 300 дуела на ден. Лошо няма, но това води до един вид "закърняване" на уменията. Да не говорим, че team play е унищожен отвсякъде. Благодарение на ежедневните битки със warrior/mage/paladin/druid и тук - таме някой си друг клас, изграждат в играча едно криво рабиране за това, какво умее героя му. Делят се на "еди си кой бие онзи, онзи бие този, този бие еди си кой" . Това е. Доста едностранно, както виждаш, тей като не умееш нищо повече от 2 -3 минутна битка, срещу един противник (в повечето случаи от класовете, които изброих по - горе)... Минах го този път и аз, но твърде малко са хората, които са заинтригувани да "продължат напред", а не да тъпчат на едно място с дуелите.
А, и... Има разлика от raid група с ~10 участника, и такава с 25.
Това са причините, които водят до прекаленото парадиране с думата "Bug".