В тези полета се добавят способностите, които излизат като го яхнеш(vehicle) или го контролираш с Mind Control ефекти, а ако е с TotemAI се каства постоянно spell1. Ако искаш да го направиш да бие с тях се използва SAI с таймери и съответно IC евент.(
http://collab.kpsn.org/display/tc/creature_template) Тоест event 1 и action 11(
http://collab.kpsn.org/display/tc/Smart+scripts+tc2#Smartscriptstc2-event_type), но гледаш да не се бият магиите - едната да прекъсва другата или да започва да каства магия докато другата е в процес на каст, защото ако няма интеръпт флаг няма да се кастне, а ако и сложиш ще спира каста на предната магия примерно на половина и става безсмислено. Ако смяташ да понаписваш нещо мога да ти помагам с това, което знам.
За слагане на IMPLICIT_TARGET на дадена магия не използвай неверния wowhead, защото може да доведе до startup errors и съответно игнориране на това, което си написал. За тази цел - dbc файловете и компилиран spellwork_cs проект(
https://github.com/TrinityCore/spellwork_cs) за точни данни. Прочети хубаво какво пише за IMPLICIT_TARGET
тук, защото не на висички магии можеш да им сложиш такъв.