Автор Тема: Naxxramas - Тактика  (Прочетена 5679 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Azazell

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 135
  • EVO Karma: 4
  • █║▌║▌│║▌║ ▌│║▌║ █
Naxxramas - Тактика
« -: Август 07, 2009, 08:42:46 pm »
Anub'Rekhan е първият бос от Arachnid Quarter в Naxxramas.

Commander Eligor Dawnbringer: "Anub'Rekhan, един от най-добрите лордове-паяци на Azjol'Nerub, попадна под контрола на Scourge когато той и неговият командир, Anub'Arak, бяха победени от Lich King преди много години. Говори се, че той е бил най-лоялният от командирите на Anub'Arak."

25-man
Anub'Rekhan има около 6,763,325 HP.
Двама Crypt Guards ще се появят в началото на битката, всеки е с около 521,000 НР

Crypt Guard/ Способности

Cleave: Те разсичат, правейки 110% от техния нормален демидж на до 3 цели.
Acid Spit: Стакващ DoT с 500 nature damage на всеки 2 секунди за 10 секунди.
Frenzy: АоЕ обездвижваща паяжина. Когато са с малко HP използват frenzy, увеличавайки своя демидж с 50% и скорост на атака с 60%.

Anub'Rekhan/ Способности

Impale: АоЕ способност, чиято цел е случайно избран играч и удря всеки, който се намира по права линия между Anub'Rekhan и обекта, причинявайки 5688 до 7312 physical damage и издигайки засегнатите играчи във въздуха, като после те ще имат 50% демидж от падането обратно на пода.
Locust Swarm: На всеки 70-120 секунди Anub'Rekhan намалява скоростта до 75% и каства магия с AoE демидж в 30-ярдов радиус около него, като центъра се движи заедно с него. Оставайки в радиуса причинява на играча DoT debuff с от 1313 до 1687 nature damage на всеки 2 секунди и стаква многократно, това също предизвиква и silence на засегнатите. Когато кастне Locust Swarm се появява и друг Crypt Guard от първоначалното място на излизане. Трае 20 секунди.
Забележка: Locust Swarm има около 90-секунден CD, но първия каст може да е около 80 секунди до 2 минути. Неговият silencе за разлика от нормалния подобен ефект не дава възможност да се използват никакви способности, дори и auto-attack. Това означава, че MT няма да може да използва Shield Wall или Last Stand, за да се спаси в случай, че остане стакнат прекалено дълго. Item-и, обаче, все пак могат да се използват.
Summon Corpse Scarabs: Когато има труп в стаята (или на играч, или на Crypt Guard) Anub'Rekhan може да предизвика появата на corpse scarabs от него. Това не е точно определено във времето. По 10 се повяват от Crypt Guard и по 5 от играч. При появяването си те се разпръскват и атакуват случайно избрани цели.
Anub'Rekhan има berserk след 10 minutes, увеличавайки демиджа с 500% и скорост на атака с 150%. Повечето рейдове би трябвало да се справят с него преди това.


10-man

Anub'Rekhan има около 2,230,000 HP.
Crypt Guards - 234,000 HP, един ще се появява на всеки Locust Swarm. Освен това един се появява около 20 секунди след началото на битката с боса. Имат Сleave, Acid Spit стакващ DoT с 500 nature damage на всеки 2 секунди за 10 секунди и Frenzy - АоЕ обездвижваща паяжина. Когато са с малко HP използват frenzy, увеличавайки своя демидж с 50% и скорост на атака с 60%.

Anub'Rekhan/ Способности

Impale: АоЕ способност, чиято цел е случайно избран играч и удря всеки, който се намира по права линия между Anub'Rekhan и обекта, причинявайки 4813 до 6187 physical damage и издигайки засегнатите играчи във въздуха, като после те ще имат 50% демидж от падането обратно на пода
Locust Swarm: На всеки 70-120 секунди Anub'Rekhan намалява скоростта до 60% и каства магия с AoE демидж в 30-ярдов радиус около него, като центъра се движи заедно с него. Оставайки в радиуса причинява на играча DoT debuff с от 875 до 1125 nature damage на всеки 2 секунди и стаква многократно, това също предизвиква и silence на засегнатите. Когато кастне Locust Swarm се появява и друг Crypt Guard от първоначалното място на излизане. Трае 16 секунди.
Забележка: Locust Swarm има около 90-секунден CD, но първия каст може да е около 80 секунди до 2 минути. Неговият silencе за разлика от нормалния подобен ефект не дава възможност да се използват никакви способности, дори и auto-attack. Това означава, че MT няма да може да използва Shield Wall или Last Stand, за да се спаси в случай, че остане стакнат прекалено дълго. Item-и, обаче, все пак могат да се използват.
Aspect of the Pack може да се използва за излизане от рейнджа на Locust Swarm, но изисква синхронизиране във времето и координация между МТ и Нunter. Unholy Aura също върши работа ако DК стои малко напред от пътя на кайтването и бяга заедно с МТ към първоначалната позиция на танкване. Ако се закъснее с кайтването и debuff започне да стаква, изпийте swiftness potion.
Summon Corpse Scarabs: Когато има труп в стаята (или на играч, или на Crypt Guard) Anub'Rekhan може да предизвика появата на corpse scarabs от него. Това не е точно определено във времето. По 10 се повяват от Crypt Guard и по 5 от играч. При появяването си те се разпръскват и атакуват случайно избрани цели..

Стратегия

Въпреки, че е възможно битката да се направи с два танка, три танка са идеални. Един от тях танква Anub'Rekhan, докато другите Crypt Guards и Scarabs, които се появяват от телата им. В 10-man битката двата Crypt Guards ги няма в началото на битката, това прави третия танк ненужен. Нunter е полезен, но не задължителен.




МТ се заема с Anub'Rekhan и го докарва обратно до първоначалната му позиция (заб.: ако се танква с гръб към стена ще предизвика появата на буболечки при impale на танка). В 25-man битката останалите танкове вземат двата Crypt Guards, докато DPS-те се фокусират върху убиването им. Те трябва да се танкват и убият сравнително близо до Anub'Rekhan. Заради отровния DoT на Crypt Guards е препоръчително да се убият възможно най-бързо.

След това рейдът трябва да се разпръсне в полукръг около Anub'Rekhan, с цел да минимизира ефектите от impale. Mage-те трябва да стоят в готовност до труповете на Crypt Guards, за да кастнат веднага frost nova на Corpse Scarabs когато те се появят; Оff-танковете трябва да са близо до тези трупове, за да се заемат с изтребване на скарабеите. Ranged DPS-и трябва да убият тези скарабеи преди те да могат да достигнат Anub'Rekhan. Трябва да се намери време да се DPS-ва Anub'Rekhan преди първия Locust Swarm. Един играч – идеално Hunter – и healer стоят на 30 ярда от МТ към края на стаята след ring of slime. Когато се кастне Locust Swarm, всички играчи трябва да се отдръпнат незабавно от Anub'Rekhan към другата страна на стаята и да останат на повече от 30 ярда следващите 20 секунди.

МТ, като види каст-бара за Locust Swarm, започва кайтване заедно с hunter-а на Anub'Rekhan по ръба на средния кръг към отсрещния край на стаята. Нunter-а да има Aspect of the Pack. Нealer-а се движи заедно с тях и избягва стакване от Locust Swarm, за да може да heal-ва веднага танка и hunter-а. МТ warrior трябва да използва Intervene, за да има допълнителна дистанция. Locust Swarm свършва когато Anub'Rekhan стигне другата страна на стаята, тогава трябва да бъде танкван като преди, а рейда отново се разпръсква в полукръг. Друг Crypt Guard се появява през това време, трябва да бъде дръпнат и убит. Отново Mage-те да внимават за скарабеите, които ще излязат от трупа му. След това битката продължава с Locust Swarm на всеки ~90 секунди, докато Anub'Rekhan умре.

Допълнителни уточнения от www.raidstrats.com/naxxramas за 25-man рейда: 3 танка, 15 DPS, 7 Healer-и




Между 70-120 секунди от началото на битката, Anub’Rekhan ще кастне Locust Swarm. Ще вирне опашката си и ще стои неподвижен за няколко секунди по време на каста. Това е момента, когато МТ трябва да побегне по ръба на стаята от дясната страна по посока вратата, от която сте влезли. Ако МТ е warrior, е препоръчително DPS клас да го води по време на кайтването за да може да използва intervene и да се отдалечи още от боса. Вж. фигурата, показана долу - Locust Swarm трябва да е приключил към момента, когато МТ е стигнал до мястото, означено с „X”. Най-вероятно танкът ще понесе няколко стаквания по време на кайтването. Healer-те трябва да стоят на максимално разстояние от боса и танка и да heal-ват танка 10 секунди след приключване на Locust Swarm. Когато Locust Swarm започне, целият рейд трябва да е от лявата страна на стаята, за да избегне влияние на аурата.





Всеки път, когато Anub’Rekhan кастне Locust Swarm, Сrypt guard ще се появи на мястото, където Anub е започнал битката. Този гард трябва да бъде издърпан в лявата част на стаята и DPS-те да се съсредоточат в убиването му, докато МТ кайтва боса. Задължително 2 healer-и трябва да са насочили вниманието си към оффтанковете, докато другите heal-ват МТ и рейда. Когато Сrypt guard умре, скарабеи се появяват и почти винаги се насочват директно към healer. DPS-те трябва да ги убият задължително преди достигането им до боса.
При втория Locust Swarm МТ ще кайтва Anub’Rekhan по обратния път, по който е дошъл. По този начин рейда може да стои през цялото време в лявата страна на стаята през цялата битка и да я използва като сигурна зона. Друг Сrypt guard ще се появи и трябва да бъде издърпан в лявата част на стаята и DPS-те да се съсредоточат в убиването му. После отново ще има скарабеи и т.н. Кайтването продължава по този начин нагоре-надолу по десния ръб и в зависимост от DPS-те би трябвало да падне за 1-3 Locust Swarm.

Алтернативна стратегия (10-man): 2 танка, 5 DPS-и и 3 Healer-и
Стратегията на кайтване може да е сложна за група без добра координация. Ranged DPS-и може да попаднат в обхвата на swarm-а докато се опитват да убият гардовете и всичко да се провали. Алтернативна стратегия е да не се кайтва изобщо, а МТ да стои и да поеме пълния демидж на каста, докато healer-те са съсредоточени в поддръжането му жив. Това е напълно възможно и битката ще се превърне в tank-and-spank с допълнително heal-ване по време на swarm. DK са много добри танкове за тази тактика, защото могат да стиковат тяхната способност за намаляване на демиджа със swarm-а и да понесат по-малко демидж. Използвайки Anti-Magic Shell точно преди кастването на Locust Swarm ще ги направи immune към каста за 5 секунди (7, в случай, че имате glyph-а). Само трябва да се координира добре времето за използване на тяхната способност за намаляване на демиджа преди swarm, тъй като каста ги засяга и със silence.

Когато влезете в зоната, където се намира hunter misdirect-ва върху МТ, боса се издърпва към входа на зоната и се танква там, докато останалата част от рейда бяга напред и се разпръсква в полукръг в центъра на стаята. Вторият танк стои зад всички на мястото, където се появяват гардовете. Всички ranged DPS-и се разпръскват, за да избегнат ефектите на impale. Оффтанкът може да върши малко DPS, дори и off-healing на партито, но трябва да е готов да посрещне веднага гардовете, тъй като те лесно могат да убият някой с cloth с един удар. Когато се появят Сrypt guards и оффтанка ги дръпне, всички DPS-и просто се обръщат и ги обстрелват. Същото се прави и със скарабеите. Тази тактика предполага намаляване на объркването, което поражда кайтването, така че разделяне по този начин на боса и гардовете прави битката сравнително лесна. Запомнете, че тази тактика ще проработи само ако healer-те могат да поддържат МТ жив, особено по време на locust swarm. Поради големия демидж по време на тези кастове е добре и всякакви offhealer-и, като паладини и шамани, да помагат в поддържането на МТ жив по време на swarm-а.

Забележка: Гардовете не удрят оффтанка много силно, но при слаба DPS група debuff-а за демидж може да стакне и да бъде наистина болезнено. Добър начин за предотвратяване на допълнителния демидж и стънване, като това спира кастването на debuff-ве – те траят 10 секунди и се повтарят на 2 секунди, така че ако може да се кастне стън (нещо подобно на Hammer of Justice) когато танкът има 8 сек. и се добави още един като е на 2 сек. от debuff-а, debuff-а ще започне отново на 0, намалявайки значително демиджа. Целта е да има готов chain stun когато елитът е на около 50% НР, за да се намали цялостния демидж. Гардовете са undead, така че AoE стъна на паладин за undead може да работи за 1 сек.
Допълнителна забележка: Скарабеите, които излизат от труповете, са наистина бързи и могат да излязат извън consecrate.

Неактивен valio_

  • Challenger
  • *******
  • Публикации: 2399
  • EVO Karma: 171
  • Forum Nightmare
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #1 -: Август 07, 2009, 08:52:20 pm »
 :doh:
Ануб рекан и берсерк.Ти чуваш ли се?
На този бос единственото опасно е локуст-а и то ако има идиоти от дпс-тата да не се дръпнат.
Blade with whom i lived, Blade with whom now i died,
 serve right and justice one last time, seek last heart of evil, still one life of evil,
 cut well old friend, and then farewell

Неактивен Azazell

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 135
  • EVO Karma: 4
  • █║▌║▌│║▌║ ▌│║▌║ █
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #2 -: Август 07, 2009, 09:08:20 pm »
Във wowwiki.com пише друго.

http://www.wowwiki.com/Anub%27Rekhan

Неактивен valio_

  • Challenger
  • *******
  • Публикации: 2399
  • EVO Karma: 171
  • Forum Nightmare
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #3 -: Август 07, 2009, 09:57:53 pm »
Blade with whom i lived, Blade with whom now i died,
 serve right and justice one last time, seek last heart of evil, still one life of evil,
 cut well old friend, and then farewell

Неактивен Azazell

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 135
  • EVO Karma: 4
  • █║▌║▌│║▌║ ▌│║▌║ █
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #4 -: Август 07, 2009, 10:23:29 pm »
Не съм сигурен в новия пач може да е махнат enrage. В линка, който си дал в коментарите също пише, че след 10- мин. има Engare.

Неактивен valio_

  • Challenger
  • *******
  • Публикации: 2399
  • EVO Karma: 171
  • Forum Nightmare
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #5 -: Август 07, 2009, 11:01:36 pm »
Досега на тоя бос не съм виждал такова чудо, колкото и време да сме го били.
Blade with whom i lived, Blade with whom now i died,
 serve right and justice one last time, seek last heart of evil, still one life of evil,
 cut well old friend, and then farewell

Неактивен Wollverine

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 289
  • EVO Karma: -35
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #6 -: Август 08, 2009, 12:45:22 am »
Конкретно Anub няма берсерк . Нямаше както на 3.0.9 , така няма и на 3.1.3 .

Неактивен Requiem_1

  • Challenger
  • *******
  • Публикации: 2815
  • EVO Karma: 0
  • I was born an original I dont intend to die a copy
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #7 -: Август 08, 2009, 11:17:48 am »
Или просто не работи на сървъра, wowwiki не лъже  :cool:

Неактивен valio_

  • Challenger
  • *******
  • Публикации: 2399
  • EVO Karma: 171
  • Forum Nightmare
Re:Naxxramas - Тактика
« Отговор #8 -: Август 08, 2009, 12:15:26 pm »
А главата лъже?
От опита който имам в сървара, мога да ти гарантирам, че колкото и един бос още от ТБЦ да е бил с неработещ каст, ако е имал енрейдж и тук е стигал до него.
Blade with whom i lived, Blade with whom now i died,
 serve right and justice one last time, seek last heart of evil, still one life of evil,
 cut well old friend, and then farewell