EVOWOW Forums
WOTLK => Raids & Dungeons => Темата е започната от: Anomander в Декември 13, 2011, 12:59:31 pm
-
Подготовка:
Sindragosa напада веднага след смъртта на Rimefang и Spinestalker. При разучаването на сблъсъка е добре своевременно да я reset-нете, това се постига като целият райд бяга до телепорта или до предишната стая веднага след смъртта на втория frost wyrm. Sindragosa се приземява и създава ледена стена там където би трябвало да е райда. Тя се despawn-ва когато достигне стената.
Сблъсъкът изисква един Tank, втори е препоръчителен само за 3та фаза. Танковете трябва да имат прилично количество frost resistance, трябва да се използват и paladin aura или shaman totem. Играчите с малко stamina също би било добре да поставят 2-3 части FR gear.
Като повечето дракони Sindragosa удя с опашка (отзад) и с лапи (отпед), по тази причина само Танкът трябва да стои пред него, а останалите от едната страна. Мелетата трябва да стоят на външния край на (доста големият и) hitbox, range трябва да са малко по-далеч, но не на границата на обсега си. Тези, които са прекалено близо, може да не видят Icy Grip (защото няма да летят), а тези много далече губят много време в летене и може да не успеят да излязат от обсега. При подготовката за 3та фаза е добре райдът да е на едно място (при предните или задните крака на дракона).
-
1ва фаза
През целия сблъсък Sindragosa трупа debuff-и на целия райд. Когато меле я атакува има 20% шанс на удар да получи Permeating Chill debuff причиняващ 1000 frost щета в секунда на stack за 8 секунди. За кастърите, тя периодично debuff-ва Unchained Magic, който за 15 секунди слага на жертвите stack от Instability на всеки техен каст(включително и неща като тринкети или Healthstones). Instability изтича след 5 секунди (ако не се кастне нова магия). Изтичането на Instability е неизбежно след премахването на Unchained Magic. При изтичане , Instability причинява 2000 щета на stack.
По време на 1ва фаза трупането на debuff-и те не причинява много щета (до 8 stack-а е сравнително безопасно), но във втора фаза стават опасни( играчите трябва да се опитват да стоят под 4 stack-а). Добре е още от 1ва фаза да се научите да ги държите под 4. Справянето с тези debuff-и (+ допълнителния във 2ра фаза) е сърцето на сблъсъка. Играчите трябва да се научат да спират атаките/кастовете си ако stack-овете се увеличат много.
На равни интервали драконът издърпва целия райд при себе си(Icy Grip) и след това започва 5 секунден каст Blistering Cold, който причинява 35000 frost щета на всички в радиус от 25 йарда . Това значи, че целия райд има 5 секунди да се отдалечи на поне 25 йарда от нея. Играчите трябва да се завъртят с мишката още докато летят и да започнат да се отдалечават още със стъпването на земята. Възмойно е да забавите каста с Curse of Tongues или Mind Numbing Poison, но това намалява меле DPS-a, защото ще се изчаква по-дълго преди да се тръгне към дракона.
-
2ра фаза (въздушна фаза)
На 85% и на всеки 1:50 минути след това, Sindragosa излита, замразява 2/5 (10/25 man) играча с Ice Tomb и пуска четири Frost Bombs (една след друга на случайни места). Играчите в LoS(линия на видимост) на една бомба при експлозията получават приблизително 24000 щета, затова райдът трябва да се крие зад Ice Tomb. След като пусне четвъртата бомба, драконът се приземява и се повтаря 1ва фаза.
Sindragosa слага Frost Beacon знак на целите на Ice Tomb 5 секунди преди да ги замрази. Тъй като Ice Tomb нанася щета не само на таргета си, но и на всеки в радиус от 10 йарда, важно е маркираните играчи да се отдалечат от райда и един от друг преди да бъдат замразени. Сле 20 секунди драконът е пуснал бомбите, каца и повтаря първа фаза. От този момент замразените играчи получават щети от задушаване. Унищожаването на Ice Tomb освобождава играча (около 450к HP). Те трябва да бъдат свалени на около 10% докато се взривяват бомбите и да се унищожат бързо след четвъртата експлозия.
-
3та фаза
Започва на 35%. Sindragosa е постоянно на земята и продължава с всичките си умения от първа фаза. Въпреки че вече не хвърля Frost Bombs, продължава да каства Frost Beacons и Ice Tombs, които играчите трябва да използват, за да се справят с новото и умение Mystic Buffet. Един stack от този debuff се слага на всеки играч в LoS-а и на всеки 4 секунди. Всеки stack увеличава поетата магическа щета с 10%/15% (10/25man)
Времето между кастванията на Ice Tomb в 3та фаза е около 20 секунди.
3та фаза не е DPS състезание, а е фокусирана на способността на играчите да контролират Mystic Buffet и останалите debuff-и. Mystic Buffet изтича след 8 секунди, а Sindragosa го подновява на 6 секунди. Достатъчно е да се скриете зад Ice Tomb за няколкото важни секунди , когато тя го подновява.
-
Heroic Difficulty
Instability удря не само жертвата, но и всички в радиус от 20 йарда.
Frost Bomb щетата е увеличена на 200000 и ударения не може да оцелее, на 25 man замразява 6 вместо 5 човека.
Съвети и трикове
На нормална трудност се толерират до 8 stack-a Mystic Buffet, така че може да пропуснете няколко ледени блока. Не опитвайте това на Heroic, където дори няколко stack-а са вече опасни.
frost resist gear помага много в този сблъсък.
В 3та фаза хийлърите могат да опитат да застанат зад леден блок без LoS към боса, но с LoS към Танка.
Важно е да се знае, че при издърпването на целия райд тя започва да каства Blistering Cold щом започне дърпането, а не когато стъпите на земята. По тази причина колкото по-близо сте до боса, толкова повече време ще имате, за да се отдалечите достатъчно.
-
Лично мнение. Като rogue съм на мнение, че при каста Blistering Cold може би не трябва да бягам, а да използвам Feint .Около 17k dmg ще получа(което не е много трудно за лечителите), без да смятам резистанси и т.н., но ще налея доста DMG за тези около 10-12 секунди.
Не съм сигурен дали и Cloak of shadows няма да свърши работа в тази ситуация?
-
Cloak трябва да работи. Освен това боса не удря с лапи а използва Frost breath магия в конус напред която удря здраво и освен това остава дебъф който намаля бързината на удрянето и скоростта на бягане.Wariorite могат да използват intervene,паладините freedom,dk-spell shielda за да не закъснеят за блоковете.Също така танка трябва да излезе преди последната бомба за да е готов да хване боса и да го завърти така че да няма breath в райда. :clover:
-
Направо се чудя да ти пусна ли преведени клипове на Tankspot, че да не се тровиш и ти с тая работа. :confused:
-
Cloak трябва да работи. Освен това боса не удря с лапи а използва Frost breath магия в конус напред която удря здраво и освен това остава дебъф който намаля бързината на удрянето и скоростта на бягане.Wariorite могат да използват intervene,паладините freedom,dk-spell shielda за да не закъснеят за блоковете.Също така танка трябва да излезе преди последната бомба за да е готов да хване боса и да го завърти така че да няма breath в райда. :clover:
За Cleave имах предвид лапите. За Frost breath тази статия не коментира.
Танка може да излезе преди последната бомба, но само на Нормал.
-
Направо се чудя да ти пусна ли преведени клипове на Tankspot, че да не се тровиш и ти с тая работа. :confused:
Не се тровя, убивам времето в работата:)
-
Едно питане, за Mystic Buffet.
Първо пише, че се стаква на 4 секунди, а впоследствие, че се подновява на 6 секунди. Ако разсъждавам вярно, първият стак се получава за до 4 секунди, а натрупването е през 6 секунди.........???