Пейчо, днес ивента имаше един недостатък: някои от предметите имат супер малък дроп (Living Essence беше при нас), където 10 човека събрахме всичко без тях за уреченото време (на мен ми отне 50 минути, но при положение, че Living Essence е с максимален дроп от 10% и то в инстанция, мисля че беше доста трудоемко за сам човек, както би трябвало да е този ивент).
Имам 4 предложения към този ивент:
1. За да е изпълним във времето от повече хора (мисля, че това е целта, а не на края да има много разочаровани, че малко не им е достигнало) е да се намали броя на предметите от 6 на 5 и за да е изпълним от всички (а не само от хора с определени професии, както беше сега с рибите и есенциите от цветята (там имат най-голям дроп есенциите)) да са неща, които дропът им е сравнително нормален от нормални мобове.
2. Да се направи така, че обикалянето да не е супер много (независимо от това, че има телепорт), защото в мометна са облагодетелствани шаманите, инскрипторите и маговете, които имат по-лесен достъп до различните места. Може всичко да се направи в три местности, като те са близко една до друга и има шанс за по-бързото преминаване от място на място.
3. Да се направи така, че да няма предимство никой, който логва с повече от един герой или група от хора да имат шанс да си прехвърлят предмети, т.е. нещата нужни за куестите по време на ивента да бъдат маркирани като "Quest Item", защото те не могат да се Trade, a в парти или райд Soulbound могат да се дават на другите играчи.
4. Да има второ NPC, което след завършване на ивента да дава утешителна награда до 1 час след като е завършил основният ивент, така няма да има много недоволни от това, че не всички са успели да минат ивента на време поради причина, че не са намерили точното място за фармене, че много хора фармят на едно място и че са започнали по-късно от началото.
Надявам се да не се сърдиш за критиката ми, но просто в момента както е самият ивент малко хора ще имат възможността да го завършат на време.