1. RoboCop.Trilogy.1987-1993 (1,2,3) - класика
2. Leon The Professional Extended (1994) - екшън, романтика
3. Equilibrium (2002) - за чувствата, екшън-фантастика
4. The Host (2013) - за чувствата, фантастика
5. Underworld - Extended Edition
6. Original Sin (2001) - любовен с Анджелина Джоли
7. Enemy of the State (1998) - супер конспирационен екшън с Уйл Смит
9. Desperado (1995) - стреляне и финес
10. Final Fantasy The Spirits Within (2001) - велик филм, на всички времена (особено с 3D очила - спира дъха)
11. John Carter (2012) - фантастика, края е як, самия филм понякога избозява, но на 1во гледане е просто запомнящ се!
12. Kung Fu Panda 2 (2011) - лека комедийка
13. Minority Report (2002) - велик филм, екшън-фантастика, просто велик!
14. The Faculty (1998) - велик, ужаси, просто трябва да се гледа!
15. X-Men (2000) - боза, екшън-фантастика
16. X-Men 2 - става
17. Sexual Chronicles of a French Family (2012) - семпъл и уникален!!!
1. Първата част на Робокоп - добре, но после се опитват нещо да го модернизират, голяма глупост, дано римейка да го направят добре както на Дред (е... новия Дред, няма нищо общо със старата боза със Сталоун, онова е просто екшън, а новият си е нео-ноар, отстоя си образа на съдията - не си показа очите, просто уникално направено, някак си ми напомня на Криминале, не знам защо - двете крайности на нео-ноар жанра са, но...).
2. Leon
- уникален, много радва безразличната физиономия на Натали Портман, във филмите и като по-голяма е със съвсем различни героини, изобщо не я свързвах с онова безразлично дете, чак 9 години по-късно (в Студената планина), осъзнах коя е Портман, преди това не я разпознавах от големите знаменитости, но в Леон просто си беше върха.
3. Equilibrium (2002) - за чувствата, екшън-фантастика
4. The Host (2013) - за чувствата, фантастика
Съжалявам, но не разбирам как ще сравняваме втора неуспешно екранизирана сага на Майер (позната като писателката на Здрач), не че самите книги за вампири са хубави, но все пак, смятам, че са по-добри от филмите (надявам се) със Еквилибриум... Еквилибриум си има уникална идея, която на всеки ни е позната от някъде, но нека да не политизираме темата.
...
...
8. Липсва ???
9. Десперадо и продължението му (Добре дошли в Мексико), съм коментирал че и двете ми допадат и са си просто класика, колкото и да осмиват втората част.
11. Доколкото знам книгата не е толкова за четене от баба за приспиване на внучето, но все пак Дисни такава представа ни изгради.
15+16: Хронологично от историята, а не по години са: X-Men: First Class, X-Men: Days of Future Past, X-Men Origins: Wolverine, X-Men (2016-2019 release date), X-Men, X2, X-Men: The Last Stand, The Wolverine.
Според мен X-Men: First Class е най-добрият, може би защото е за самото начало, но е най-развит някак си, малко краят ми идва набързо претупан, но ако трябваше да се направи нямаше да е 130-140 минути, а 180-210 минути (над 3 часа)... Също и X-Men ми допада, по-малко, но на времето ми харесваше. The Wolverine (а не X-Men Origins: Wolverine, много го бъркат, а едното е за една от завръзките на историята, а другото за един от най-последните моменти от историята) е много добро продължение на X-Men (3): The Last Stand, в който също претрупаха смъртта на голяма част от персонажите.