EVOWOW Forums
WOTLK => Bug Tracker => Други => Темата е започната от: Polq78 в Юли 31, 2013, 12:16:37 pm
-
До като бях в играта ме изхвърли и от тогава стигам до authenticating и не мога да вляза отново .Ако може помогнете , къде е проблема ?
-
Ъъъъ, пробвай пак след 10 минути. :confused:
-
БЛАГОДАРЯ за бързия отговор ,ще пробвам пак след време ,но проблема е от около 1 час.
-
Значи имаш проблем с доставчика си.
-
Да, аз също така бях последния час, но преди малко го оправиха.
-
От доставчика ти ли?
-
Да.
-
Най-често подобни проблеми е от загуба на днс записите, проблем при доставчика. В такъв случай може да пробвате да си добавите един ред:
#set realmlist <ип-то на сървъра>
като при подобни проблеми местите # и пробвате пак.
-
Не ги карай да правят глупости.
Ако имате чести проблеми с днс сървърите на доставчика си ползвайте публичните на google.
8.8.8.8
4.4.8.8
https://developers.google.com/speed/public-dns/
-
Тези същите глупости при мен вършат работа, към всеки един сайт/ машина, които са ми потрябвали, когато се омажат DNS записите, при доставчика, ама щом кажеш явно са глупости. Just sain' :clover:
-
Грешно е да учиш потребителите да сменят realm address-а си.
Ако аз сменя ip-то на сървъра, ще увиснат. Ако не са го пипали и си е logon.evowow.com няма нужда да пипат нищо.
-
Грешно е да учиш потребителите да сменят realm address-а си.
Ако аз сменя ip-то на сървъра, ще увиснат. Ако не са го пипали и си е logon.evowow.com няма нужда да пипат нищо.
Това го дадох като временно решение на проблема, а не за постоянна опция. А и то е много трудно периодично да проверяват ип-то на сървъра. Не ги уча да сменят адреса, а да добавят още един ред, който може да доведе но временно решение на проблема, много по-добро решение от това да чакат доставчика да си оправи днс-ите. Ако това ти се струва грешно, заеби ;)
Но както и да е, всеки си има глава на раменете и може сам да прецени дали да се възползва от съвета ми или не. :clover: