Дойде ми наум да направя тази тема след като прочетох темата на Corpses
1. Talent Builds51/2/18 - Build-а залага на повече Реген за сметка на Healing
51/20/0 - Build-а залага на повече Healing за сметка на Реген
51/5/15 - Този Build е смесица от горните 2 Build-a балансираност между Реген и Healing
2. StatsIntellect - Най - важния стат за един Holy Paladin на WoTLK. Той дава всичко нужно:
- Spell power от
Holy Guidance - Повече възтановявана мана от
Replenishment Effects (Това са
Hunting Party,
Judgements of the Wise,
Vampiric Touch,
Improved Soul Leech и
Enduring Winter),
Divine Plea и
Arcane Torrent.
- Spell Crit - 166.6 Intellect = 1 %
100 Intellect дават на един Holy Paladin следното:
- 126.5 Intellect, със Greater Blessing of Kings и Divine Intellect
- 1897 в началото на битката
- 39.5mp5 от Divine Plea, ако се използва на CD.
- 21.3mp5 от Replenishment, със 90% uptime.
- 4.7mp5 от Arcane Torrent, ако сте Blood Elf.
- 25.3 Spell Power
- 0.759% Spell Crit
Critical Strike Rating - 45.91 Crit Rating = 1 % Spell Crit
При Spell Crit магиите ви правят 50 % повече healing и са 30 % по ефтини благодарение на
Illumination Haste Rating - Чисто и просто увеличава скороста ви на Cast на магиите. Като имайте предвид че 10 % Spell Haste неозначават че ще каствате 10% по - бързо.
Flash of Light
Holy Light (след
Light's Grace)
CPM - Casts per Minute
Един Holy Paladin получава 24.37% от магии:
Judgements of the Pure - 15%,
Swift Retribution - 18.45%(Retardin-и много така че това го има във всеки райд)
Wrath of Air Totem - 24.37% (Повечето райдове липсва този Тотем но все пак ще го включа)
Това означава че с тези бъфове за да стигнете 50 % Spell Haste ви трябват 675 Haste Rating.
Mana per 5 seconds - Вече не е толкова ефективно колкото на TBC след като Intellect е доста по ефективен, но също така този стат не е за пренебрегване. 100 mp5 = 12000 мана за 10 минути (колкото средно продължава една битка) докато Intellect може да върне доста повече.
Spirit - Този стат е абсолютно неефктивен за един паладин след като Holy Paladin-a няма таланти които да му позволяват да пренебрегва частично 5 seconds rule. 100 Spirit са си чисто и просто 100 Spirit нищо повече за един Паладин.
Stamina - Стамина недава нещо кой знае какво, но е полезен стат се пак Умрелия Healer е никакъв Healer
3. AbilitiesHoly Light - Това е основната магия на Holy Paladin-a главно защото Паладините са Танк Healer-и, а Танка винаги отнася най - много щети. Holy Light получава 188.5 % от Spell Power-а ви
Flash of Light - Тази магия се използва при паладини който маната е проблемна, както и когато даден райд член не се нуждае от прекалено много Healing. Flash of Light получава 113% от Spell Power-a ви
Holy Shock - Магията е добра когато някой райд мембер се нуждае от бърз Heal за да не умре. Благодарение на
Infusion of Light магията придобива доста по - голямо приложение отколкото на TBC.
Beacon of Light - Магията помага изключетелно когато се налага да Heal-вате повече играчи. Искам да поясня за тази магия, че Overhealing не го отчита Beacon-а.
Пример:
Критвате някой за 12 000 обаче на него му е липсвало 6 000 живот ще Heal-нете Beacon-а не за 12 000, а само за 6 000.
Divine Plea - Използването на тази магия трябва да става постоянно защото тази магия ви дава доста доволно количество мана.
Divine Illumination - Използвайте я когато започвате да изпитвате затруднения с маната или в моменти когато се очаква много Healing, но не я оставяйте неактивна и дълго време
Lay on Hands - Тази магия вече се използва по райдове с цел връщане на мана. За момента за Patch 3.1.3 Lay on Hands дава 3900 мана ако имате
Glyph of Divinity.
Judgement of Wisdom/
Judgement of Light - Като цяло при наличието на толкова много паладини няма значение кой Judgement ще ползвате, но ползването му е задължително поне веднъж на всеки 60 секунди заради
Judgements of the PureHand of Salvation - Сваля 20 % Thread за 10 секунди. Обикновенно хората сами си казват, но все пак следете Thread Meeter-ите и слагайте на когото има нужда.
Hand of Protection - Магията е полезна в определени случай. Примерно когато някой играч взем Aggro от танк-а тази магия позволява на танка да отнеме босса и да възтанови контрола си над него, както и в случай в който се налага смяна на танка ( макар че тук единствената смята на танкове е на Gluth и то 1 Taunt време стига )
Sacred Shield - Магията добавя буф на танка който се състои от 2 части. 1вата част е че дава на танка 500 + 75 % от Spell Power-a DMG Absorb. 2рата част се състой в това, че увеличава Crit Chance на следващия Flash of Light с 50 % след като целия DMG е абсорбиран.
4. GearMeta Gems -
Insightful Earthsiege Diamond - Най-добрия вариант за един Holy Paladin. 5 % шанс да върне 600 мана със 15 Internal Cooldown (скрит Cooldown)
-
Revitalizing Skyflare Diamond - Добро решение ако смятате че Burst Healing-а ви е малък
-
Ember Skyflare Diamond - Не особенно ефективен.
-
Beaming Earthsiege Diamond - Не особенно ефективен.
Librams -
Libram of Renewal - Най - добрия Libram в играта за момента. Намаля Mana Cost-a на Holy Light с приблизително 10 %
- Gladiator Librams - Не са особенно ефективни след като добавят Spell Power единственно на Flash of Light, а Holy Light се ползва доста по често от Flash of Light
-
Libram of Tolerance - Не толкова ефективен колкото Libram of Renewal, защото 113 по малко мана на Holy Light са доста повече отколкото 265 Healing.
Gems -Yellow Gems
Brilliant Autumn's Glow - Най - добрия вариант за жълтите дупки.
Smooth Autumn's Glow - Също добър вариант, но не толкова ефективен.
Quick Autumn's Glow - Неефективен сравнение с другите 2
- Orange Gems
Luminous Monarch Topaz - Най - добрия вариант за червените дупки
Potent Monarch Topaz - Също добър вариант, но не толкова ефективен
Reckless Monarch Topaz - Напълно неефективен
- Red Gems
Runed Scarlet Ruby - Добър вариант, но не толкова ефективен колко то Luminous Monarch Topaz
- Blue Gems
Ако сте Jewelcrafter използвайте
Brilliant Dragon's Eye, но имайте в предвид че на 3.2.2 този тип камъни няма да са Prismatic (да съвпадат със всяка дупка) а ще станат определени цветове. Този например става жълт.
Ако не сте Jewelcrafter използвайте
Royal Twilight Opal след като 4 mp5 в повече непомагат колкото 9 Spell Power
Използвайте толкова сини камъка колко ви изисква мета камъка, не повече.
Glyphs -
Glyph of Holy Light - Доста полезен Glyph за райдове. Това е нещо като малък
Circle of Healing -
Glyph of Flash of Light - Изключително неефективно след като Sacred Shield добавя 50 % Crit. Вярно че това е постоянен бонус, но пак не си заслужава ако изпозвате Sacred Shield постоянно
-
Glyph Seal of Wisdom/
Glyph Seal of Light - И 2те са изключително ефективни. А коя от 2те това зависи как сте с регена. Аз лично използвам Wisdom.
-
Glyph of Divinity - Доста полезен Glyph когато битката се проточи да си върнете мана чрез Lay on Hands
5. ConsumablesPotionsВ битка може да се ползва само 1 така че избора е между
Runic Mana Potion и
Potion of NightmaresFoodsFirecracker SalmonSpiced Worm BurgerКакто и по - малките варианти, защото доста малко са готвачите който споделят
Northern Spices с други.
Smoked SalmonWorm DelightFlasks & ElexirsFlask of the Frost WyrmFlask of Destilled WisdomElixir of Mighty ThoughtsSpellpower Elexir