EVOWOW Forums
WOTLK => Предложения => Темата е започната от: zeraful в Февруари 17, 2013, 01:40:35 am
-
Няма ли вариант този "мод" да се пусне и на нашия сървър и да се върне HK ранг системата? Говоря за HK ранговете, които се получават когато натрупаш определен брой HK от противниковата фракция.
Ще бъде забавно и нещо ново за сървъра.
-
Ето и линг към нещо подобно старите рангове от Vanila, да и аз мисля че това би било добри да го има и при нас
http://filebeam.com/4209482b729a8e726645c0debb0b6a60 (http://filebeam.com/4209482b729a8e726645c0debb0b6a60)
Password = MuskWoW
-
Да.Нещо от сорта би било добре,само че HK да бъдат както бяха на classic wow.Grand Marshal на 50к убийства.Това може да доведе до малко напреварване в сървъра и може ви ще повиши търсенето по бг-та :) Аз съм за.
:clover: :clover: :clover:
-
+1 от мен! Идеята е добра! Мисля даже ,че и преди беше дискутирана ,но не помня какво стана тогава.Ако се пуска е важно всеки да му ги отчита от сегашните ми HK.Имам предвид хората с над 50к kills да не взимат автоматично титлата.Така ще е честно и може би ще има повече участници по BG-тата. Отделно ,за да бъде по - интересно може да се обвържат с нещо тези титли. Примерно при 50к kills получаваш правото да пазаруваш от някакво си npc и взимаш usefull pvp колби (free action potion ,speed potionkata и др.)Всичко е просто една идея ,съвсем друга приказа е дали може да се направи и дали си заслужава.
-
Идеята ми може да бъде реализирана и си заслужава да се направи, но е въпрос на знания и възможности дали ще бъде осъществена :)
Относно това за пазаруването - твърдо не, достатъчна награда и стимул за правене на бг-та е това че от тази система получавате титла, няма нужда от други благинки.
-
:doh:
И все пак?
-
up ?
-
Видях темата. Няма нужда от ъп/бумп и др. подобни.
Къде ще се виждат тези рангове изобщо?
-
Къде ще се виждат тези рангове изобщо?
Като титла до името " Grand Marshal Dobermana" примерно
-
Видях темата. Няма нужда от ъп/бумп и др. подобни.
Къде ще се виждат тези рангове изобщо?
Тези рангове ти ги изписва първо с едни жълти буквички когато натрупаш нужните килове, в момента в който придобиеш този ранг същият ти дава и титла.
Примерно HK: Scout, ти дава титлата Scout.
Най-доброто, според мен, на тези титли е, че те имат еквивалент за всяка от двете фракции. Тоест за един и същи ранг алианса получава една титла, а ордите друга.
-
Тоест това е свързано с ачивмент системата?
-
Тоест това е свързано с ачивмент системата?
Tова го имаше на доста стар пач, мисля че още на Vanila, а там мисля, че нямаше въобще ach-ове, но в момента идея си нямам как е направено, само знам че е възможно да се имплантира и на wotlk пач.
-
Може би ще тествам това:
From 3d78218c0b63ea0ed5916f4bf333bccf58807d65 Mon Sep 17 00:00:00 2001
From: LordPsyan <[email protected]>
Date: Wed, 9 Nov 2011 08:54:23 -0600
Subject: [PATCH] 2011-11-09_PVPRanks
---
src/server/game/Entities/Player/Player.cpp | 81 ++++++++++++++++++++++++---
src/server/game/Entities/Player/Player.h | 22 ++++++++
src/server/game/World/World.cpp | 12 ++++
src/server/game/World/World.h | 23 ++++++++
4 files changed, 129 insertions(+), 9 deletions(-)
diff --git a/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp b/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp
index adcefdd..2ef010b 100755
--- a/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp
+++ b/src/server/game/Entities/Player/Player.cpp
@@ -7107,6 +7107,7 @@ bool Player::RewardHonor(Unit* uVictim, uint32 groupsize, int32 honor, bool pvpt
uint64 victim_guid = 0;
uint32 victim_rank = 0;
+ uint32 rank_diff = 0;
// need call before fields update to have chance move yesterday data to appropriate fields before today data change.
UpdateHonorFields();
@@ -7151,17 +7152,54 @@ bool Player::RewardHonor(Unit* uVictim, uint32 groupsize, int32 honor, bool pvpt
// title[1..14] -> rank[5..18]
// title[15..28] -> rank[5..18]
// title[other] -> 0
- if (victim_title == 0)
- victim_guid = 0; // Don't show HK: <rank> message, only log.
- else if (victim_title < 15)
- victim_rank = victim_title + 4;
- else if (victim_title < 29)
- victim_rank = victim_title - 14 + 4;
- else
- victim_guid = 0; // Don't show HK: <rank> message, only log.
+ // PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES describe which titles player can use,
+ // so we must find biggest pvp title , even for killer to find extra honor value
+ uint32 vtitle = victim->GetUInt32Value(PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES);
+ //uint32 victim_title = 0;
+ uint32 ktitle = GetUInt32Value(PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES);
+ uint32 killer_title = 0;
+ if (PLAYER_TITLE_MASK_ALL_PVP & ktitle)
+ {
+ for (int i = ((GetTeam() == ALLIANCE) ? 1:HKRANKMAX);i!=((GetTeam() == ALLIANCE) ? HKRANKMAX : (2*HKRANKMAX-1));i++)
+ {
+ if (ktitle & (1<<i))
+ killer_title = i;
+ }
+ }
+ if (PLAYER_TITLE_MASK_ALL_PVP & vtitle)
+ {
+ for (int i = ((plrVictim->GetTeam() == ALLIANCE) ? 1:HKRANKMAX);i!=((plrVictim->GetTeam() == ALLIANCE) ? HKRANKMAX : (2*HKRANKMAX-1));i++)
+ {
+ if (vtitle & (1<<i))
+ victim_title = i;
+ }
+ }
- honor_f = ceil(Trinity::Honor::hk_honor_at_level_f(k_level) * (v_level - k_grey) / (k_level - k_grey));
+ // Get Killer titles, CharTitlesEntry::bit_index
+ // Ranks:
+ // title[1..14] -> rank[5..18]
+ // title[15..28] -> rank[5..18]
+ // title[other] -> 0
+ if (victim_title == 0)
+ victim_guid = 0; // Don't show HK: <rank> message, only log.
+ else if (victim_title < HKRANKMAX)
+ victim_rank = victim_title + 4;
+ else if (victim_title < (2*HKRANKMAX-1))
+ victim_rank = victim_title - (HKRANKMAX-1) + 4;
+ else
+ victim_guid = 0; // Don't show HK: <rank> message, only log.
+
+ // now find rank difference
+ if (killer_title == 0 && victim_rank>4)
+ rank_diff = victim_rank - 4;
+ else if (killer_title < HKRANKMAX)
+ rank_diff = (victim_rank>(killer_title + 4))? (victim_rank - (killer_title + 4)) : 0;
+ else if (killer_title < (2*HKRANKMAX-1))
+ rank_diff = (victim_rank>(killer_title - (HKRANKMAX-1) +4))? (victim_rank - (killer_title - (HKRANKMAX-1) + 4)) : 0;
+
+ honor_f = ceil(Trinity::Honor::hk_honor_at_level_f(k_level) * (v_level - k_grey) / (k_level - k_grey));
+ honor *= 1 + sWorld->getRate(RATE_PVP_RANK_EXTRA_HONOR)*(((float)rank_diff) / 10.0f);
// count the number of playerkills in one day
ApplyModUInt32Value(PLAYER_FIELD_KILLS, 1, true);
// and those in a lifetime
@@ -7169,6 +7207,7 @@ bool Player::RewardHonor(Unit* uVictim, uint32 groupsize, int32 honor, bool pvpt
UpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_EARN_HONORABLE_KILL);
UpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_HK_CLASS, victim->getClass());
UpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_HK_RACE, victim->getRace());
+ UpdateKnownTitles();
UpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_HONORABLE_KILL_AT_AREA, GetAreaId());
UpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_HONORABLE_KILL, 1, 0, victim);
}
@@ -7262,6 +7301,30 @@ void Player::SetArenaPoints(uint32 value)
AddKnownCurrency(ITEM_ARENA_POINTS_ID);
}
+void Player::UpdateKnownTitles()
+{
+ uint32 new_title = 0;
+ uint32 honor_kills = GetUInt32Value(PLAYER_FIELD_LIFETIME_HONORABLE_KILLS);
+ uint32 old_title = GetUInt32Value(PLAYER_CHOSEN_TITLE);
+ RemoveFlag64(PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES,PLAYER_TITLE_MASK_ALL_PVP);
+ if (honor_kills < 0)
+ return;
+ bool max_rank = ((honor_kills >= sWorld->pvp_ranks[HKRANKMAX-1]) ? true : false);
+ for (int i = HKRANK01; i != HKRANKMAX; ++i)
+ {
+ if (honor_kills < sWorld->pvp_ranks[i] || (max_rank))
+ {
+ new_title = ((max_rank) ? (HKRANKMAX-1) : (i-1));
+ if (new_title > 0)
+ new_title += ((GetTeam() == ALLIANCE) ? 0 : (HKRANKMAX-1));
+ break;
+ }
+ }
+ SetFlag64(PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES,uint64(1) << new_title);
+ if (old_title > 0 && old_title < (2*HKRANKMAX-1) && new_title > old_title)
+ SetUInt32Value(PLAYER_CHOSEN_TITLE,new_title);
+}
+
void Player::ModifyHonorPoints(int32 value, SQLTransaction* trans /*=NULL*/)
{
int32 newValue = int32(GetHonorPoints()) + value;
diff --git a/src/server/game/Entities/Player/Player.h b/src/server/game/Entities/Player/Player.h
index 0b2ddb6..a58c79b 100755
--- a/src/server/game/Entities/Player/Player.h
+++ b/src/server/game/Entities/Player/Player.h
@@ -401,6 +401,27 @@ enum PlayerFlags
PLAYER_FLAGS_UNK31 = 0x80000000
};
+#define PLAYER_TITLE_MASK_ALLIANCE_PVP \
+ (PLAYER_TITLE_PRIVATE | PLAYER_TITLE_CORPORAL | \
+ PLAYER_TITLE_SERGEANT_A | PLAYER_TITLE_MASTER_SERGEANT | \
+ PLAYER_TITLE_SERGEANT_MAJOR | PLAYER_TITLE_KNIGHT | \
+ PLAYER_TITLE_KNIGHT_LIEUTENANT | PLAYER_TITLE_KNIGHT_CAPTAIN | \
+ PLAYER_TITLE_KNIGHT_CHAMPION | PLAYER_TITLE_LIEUTENANT_COMMANDER | \
+ PLAYER_TITLE_COMMANDER | PLAYER_TITLE_MARSHAL | \
+ PLAYER_TITLE_FIELD_MARSHAL | PLAYER_TITLE_GRAND_MARSHAL)
+
+#define PLAYER_TITLE_MASK_HORDE_PVP \
+ (PLAYER_TITLE_SCOUT | PLAYER_TITLE_GRUNT | \
+ PLAYER_TITLE_SERGEANT_H | PLAYER_TITLE_SENIOR_SERGEANT | \
+ PLAYER_TITLE_FIRST_SERGEANT | PLAYER_TITLE_STONE_GUARD | \
+ PLAYER_TITLE_BLOOD_GUARD | PLAYER_TITLE_LEGIONNAIRE | \
+ PLAYER_TITLE_CENTURION | PLAYER_TITLE_CHAMPION | \
+ PLAYER_TITLE_LIEUTENANT_GENERAL | PLAYER_TITLE_GENERAL | \
+ PLAYER_TITLE_WARLORD | PLAYER_TITLE_HIGH_WARLORD)
+
+#define PLAYER_TITLE_MASK_ALL_PVP \
+ (PLAYER_TITLE_MASK_ALLIANCE_PVP | PLAYER_TITLE_MASK_HORDE_PVP)
+
// used for PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES field (uint64), (1<<bit_index) without (-1)
// can't use enum for uint64 values
#define PLAYER_TITLE_DISABLED UI64LIT(0x0000000000000000)
@@ -2058,6 +2079,7 @@ class Player : public Unit, public GridObject<Player>
void ModifyHonorPoints(int32 value, SQLTransaction* trans = NULL); //! If trans is specified, honor save query will be added to trans
void ModifyArenaPoints(int32 value, SQLTransaction* trans = NULL); //! If trans is specified, arena point save query will be added to trans
uint32 GetMaxPersonalArenaRatingRequirement(uint32 minarenaslot) const;
+ void UpdateKnownTitles();
void SetHonorPoints(uint32 value);
void SetArenaPoints(uint32 value);
diff --git a/src/server/game/World/World.cpp b/src/server/game/World/World.cpp
index 408db18..6a2d03d 100755
--- a/src/server/game/World/World.cpp
+++ b/src/server/game/World/World.cpp
@@ -848,6 +848,18 @@ void World::LoadConfigSettings(bool reload)
sLog->outError(LOG_FILTER_SERVER_LOADING, "MinPetitionSigns (%i) must be in range 0..9. Set to 9.", m_int_configs[CONFIG_MIN_PETITION_SIGNS]);
m_int_configs[CONFIG_MIN_PETITION_SIGNS] = 9;
}
+ rate_values[RATE_PVP_RANK_EXTRA_HONOR] = ConfigMgr::GetFloatDefault("PvPRank.Rate.ExtraHonor", 1);
+ std::string s_pvp_ranks = ConfigMgr::GetStringDefault("PvPRank.HKPerRank", "10,50,100,200,450,750,1300,2000,3500,6000,9500,15000,21000,30000");
+ char *c_pvp_ranks = const_cast<char*>(s_pvp_ranks.c_str());
+ for (int i = 0; i !=HKRANKMAX; i++)
+ {
+ if (i==0)
+ pvp_ranks[0] = 0;
+ else if (i==1)
+ pvp_ranks[1] = atoi(strtok (c_pvp_ranks, ","));
+ else
+ pvp_ranks[i] = atoi(strtok (NULL, ","));
+ }
m_int_configs[CONFIG_GM_LOGIN_STATE] = ConfigMgr::GetIntDefault("GM.LoginState", 2);
m_int_configs[CONFIG_GM_VISIBLE_STATE] = ConfigMgr::GetIntDefault("GM.Visible", 2);
diff --git a/src/server/game/World/World.h b/src/server/game/World/World.h
index b493b8b..952ccab 100755
--- a/src/server/game/World/World.h
+++ b/src/server/game/World/World.h
@@ -375,10 +375,31 @@ enum Rates
RATE_DURABILITY_LOSS_PARRY,
RATE_DURABILITY_LOSS_ABSORB,
RATE_DURABILITY_LOSS_BLOCK,
+ RATE_PVP_RANK_EXTRA_HONOR,
RATE_MOVESPEED,
MAX_RATES
};
+enum HonorKillPvPRank
+{
+ HKRANK00,
+ HKRANK01,
+ HKRANK02,
+ HKRANK03,
+ HKRANK04,
+ HKRANK05,
+ HKRANK06,
+ HKRANK07,
+ HKRANK08,
+ HKRANK09,
+ HKRANK10,
+ HKRANK11,
+ HKRANK12,
+ HKRANK13,
+ HKRANK14,
+ HKRANKMAX
+};
+
/// Can be used in SMSG_AUTH_RESPONSE packet
enum BillingPlanFlags
{
@@ -633,6 +654,8 @@ class World
void SendZoneText(uint32 zone, const char *text, WorldSession* self = 0, uint32 team = 0);
void SendServerMessage(ServerMessageType type, const char *text = "", Player* player = NULL);
+ uint32 pvp_ranks[HKRANKMAX];
+
/// Are we in the middle of a shutdown?
bool IsShuttingDown() const { return m_ShutdownTimer > 0; }
uint32 GetShutDownTimeLeft() const { return m_ShutdownTimer; }
--
1.7.2.3
-
Тъй като съм със 110к + убийства, как мога да получа титлите за по-малко убийства и има ли натам още титли ?
-
Не съм наясно как работи точно системата но мисля че подменя старата титла с по-високия клас.
-
Принципно, ако системата работи на алгоритъма на ach-вмънтите, автоматично, ако зачита сегашните килове, трябва играчите да получават и по-старите покрити изисквания. Тоест, примерно, ако имаш 10к килове, а преди това изискване има още 2 "стъпала", то тях трябва да ги получих автоматично, заедно с третото, на-високо, което покриваш за момента.
За още по-лесен пример:
instant 80 lvl и автоматично получаваш ach-вмънтите за 10,20,30,40,50,60 и 70 левел.
Аналогично така получаваш и предишните титли, които са искали по-малко HK от сегашните, които имаш.
Ако бачка на принципа на заместването, така или инъче на 2.0 най-високата титла, ранг 14, макар че има още една ранг 15, но нея не съм сигурен как се взимаше, изискването е 60к килове, но стойностите предполагам пак могат да се нагласят ръчно от скрипта.