Автор Тема: Lich King за EvoWow  (Прочетена 6243 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен well

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 71
  • EVO Karma: -2
  • Prayer For All People
  • ISP: Slivnica NET
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Lexise
Lich King за EvoWow
« -: Юни 11, 2011, 07:40:40 pm »
Lich King Script
Това го Правя за Всички нас който играеме тук :) Дано Alein скоро го сложи :)
а видео със скрипта Тук!

untaught

  • Гост
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #1 -: Юни 11, 2011, 07:43:30 pm »
Част от целия код. :arrowr:

Неактивен well

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 71
  • EVO Karma: -2
  • Prayer For All People
  • ISP: Slivnica NET
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Lexise
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #2 -: Юни 11, 2011, 07:45:31 pm »
Цели я е ;) Пробвах и стана ;)
компилирах едно ядро на бързо и имах лич-а но sql-a го забутах някаде и не мисля че един "Spawn" би затруднил Alein ;)
« Последна редакция: Юни 11, 2011, 07:48:37 pm от well »

untaught

  • Гост
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #3 -: Юни 11, 2011, 07:47:20 pm »
За да се скриптне 1 бос не се променя/добавя само един файл, но както и да е.

Неактивен well

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 71
  • EVO Karma: -2
  • Prayer For All People
  • ISP: Slivnica NET
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Lexise
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #4 -: Юни 11, 2011, 07:49:58 pm »
хаха
#include "ObjectMgr.h"
#include "ScriptMgr.h"
#include "ScriptedCreature.h"
#include "SpellScript.h"
#include "SpellAuraEffects.h"
#include "icecrown_citadel.h"
#include "Group.h"
#include "MapManager.h"

Мисля че си във грешка ;)

untaught

  • Гост
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #5 -: Юни 11, 2011, 07:51:55 pm »
Знаеш ли за какво служат тея include директиви или просто си лафим?
« Последна редакция: Юни 11, 2011, 07:58:57 pm от untaught »

Неактивен well

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 71
  • EVO Karma: -2
  • Prayer For All People
  • ISP: Slivnica NET
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Lexise
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #6 -: Юни 11, 2011, 07:54:25 pm »
не не си лафим това  "#include"
е че са събрани на едно място просто се Разделят и гледат каде се слага за това е един фаил ;)


 Alein Ще си го види и сам ще си прецени. дал съм видео как изглежда скрипта мога да дам даже и ИП да влезне и да види ;)
« Последна редакция: Юни 11, 2011, 07:56:34 pm от well »

untaught

  • Гост
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #7 -: Юни 11, 2011, 07:58:33 pm »
"Много" си близо до истината, но т'ва е само cpp-то на Лича. Както казах по-горе: "Част от целия код.".

Неактивен well

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 71
  • EVO Karma: -2
  • Prayer For All People
  • ISP: Slivnica NET
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Lexise
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #8 -: Юни 11, 2011, 08:00:23 pm »
охххх как да ти обясня че това не е само CPP това са нещата които се променият/добавят във Тези #include "ObjectMgr.h"
#include "ScriptMgr.h"
#include "ScriptedCreature.h"
#include "SpellScript.h"
#include "SpellAuraEffects.h"
#include "icecrown_citadel.h"
#include "Group.h"
#include "MapManager.h"

Неактивен Bl1zAlkA7a

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1427
  • EVO Karma: -39
  • Side: For The Horde
  • Герой: Puhcho
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #9 -: Юни 12, 2011, 01:22:33 am »
Човек ти май не си работил изцяло с програма под какъвто и да е език? Когато се променя нещо, то рефлектира и върху нещата, които не са пряко зависещи от него. Ти си пробвал само Лич-а, а изпробвал ли си останалите хиляди глупости дали нещо не се е разбъзикало?

Неактивен nettshow

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 682
  • EVO Karma: -16
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #10 -: Юни 12, 2011, 09:53:40 am »
Понеже неразбирам много от тези работи няма да се меся в това дали е само файл или не, но за мен скрипта е доста добър и се надявам да бъде сложен скоро  :clover:.

Неактивен Ijustbakedcookies

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 85
  • EVO Karma: -17
  • evo user
  • ISP: Nema takuf net..
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #11 -: Юни 12, 2011, 11:50:12 am »
и аз се надявам да бъде сложен скоро  :cap:

Неактивен Bl1zAlkA7a

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1427
  • EVO Karma: -39
  • Side: For The Horde
  • Герой: Puhcho
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #12 -: Юни 12, 2011, 12:27:29 pm »
Cicinade всички се надяваме да бъде сложен, но въпросът в момента не е в това, дали работи лича, а дали ще успеем да слезнем при него, понеже последно когато успях да стигна до там имаше въздушна яма.

Имам един друг въпрос - защо всички искате Лича, а никой не гледа към Gunship-a :hang:

Неактивен katerioka

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 786
  • EVO Karma: -64
  • Just Want To play a Normal Game in a Normal Server
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #13 -: Юни 12, 2011, 12:59:48 pm »
Cicinade всички се надяваме да бъде сложен, но въпросът в момента не е в това, дали работи лича, а дали ще успеем да слезнем при него, понеже последно когато успях да стигна до там имаше въздушна яма.

Имам един друг въпрос - защо всички искате Лича, а никой не гледа към Gunship-a :hang:

Защо не ви фикснат всичките босове преди лича ??
Едва ли всеки ще убие първите 4-ри боса ...

Неактивен well

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 71
  • EVO Karma: -2
  • Prayer For All People
  • ISP: Slivnica NET
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Lexise
Re: Lich King за EvoWow
« Отговор #14 -: Юни 12, 2011, 01:09:13 pm »
както по горе съм казал че съм пробвал нищо не беше разбазикано това е чист "Blizzlike Script" мога да дам даже ИП на компилираното от мен ядро и да видите че всичко си работи даже днеска попаднах на Wintergrasp Скрипт и маи работи но още не съм го тествал :)