EVOWOW Forums

WOTLK => Bug Tracker => Темата е започната от: dybo в Юли 19, 2010, 09:38:30 pm

Титла: Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: dybo в Юли 19, 2010, 09:38:30 pm
Здравейте от мен (Typhon) на целия екип и на играчите в сървъра.  :cap:
В тази тема искам за пореден път да обърна внимание на проблема с Armor Penetration Rating-а, съществуващ в момента в сървъра.
Извърших поредица от тестове с цел грубо определяне на Damage Done, който трябва да прави Warrior със 100% Armor Penetration (Reks).
Тестовете бяха извършени, както върху Warrior (Raknor) така и върху така любимите на Warrior-ите Holy Paladin-и. Резултатът от тестовете е крайно незадоволителен от страна на коректен Damage Done при 100% Armor Penetration от страна на Warrior-a (Reks). Ще се опитам да опиша тестовете по най-опростеният начин, за да може да ги разберат всички и да няма обърквания и постове от типа на: "При мене арп-то си работи :cap:", "ама ти смяташ ли че Warrior-a ти е наяден" и тем подобни.) Тестовете по-долу са описани в поредица и е нужно да се обърне внимание на всички Damage Done и на процентите Damage Reduction, които съм посочил при конкретни битки така че ако имате желание да разгледате темата и да разберете за какво става въпрос, моля гледайте внимателно.
Test Warrior - Reks Level 80 Orc Warrior 52% Passive Armor Penetration (Включвайки специално закупения за целта Wrathful Gladiator's Bonegrinder и Mace Specialization (15% Armor Ignore) и Battle Stance - 10% Armor Penetration. С прокнал Armor Penetration Trinket Reks удря 100% Armor Penetration, което "по принцип" му позволява да игнорира всичкия наличен Armor на противника.
Test Paladin - Yoyoman Level 80 Blood Elf Paladin 1122 Resilience - 24% Damage Reduction vs. Players, 24 000 Armor - 61% Physical Damage Reduction.
Всички тестове за изпълнени с НИТО ЕДИН БЪФ нито с Enrage ефекти или Damage Reduction таланти.
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Level 1 Mob - 0 Armor - 2200 - 2400 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 800 - 965 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman без брони - 2200 - 2400
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 1000 - 1200
От горе посочените тестове си личи, че Armor Penetration работи, но не коректно. Това означава, че ако Warrior със 100% Armor Penetration удари герой с колкото и да е Armor трябва да направи Damage-а като върху единица с 0 Armor. Да, ама не. Съдейки, че Reks е със 100% Armor Penetration, това означава, че атаките му трябва да бъдат повлияни само от Resilience Damage Reduction-а. От своя страна обаче 24% Resilience Damage Reduction трябва да намалят Damage Done-a на Reks от 2200-2400 до 1700-1900, само че Reks прави 1000-1200, което не отговаря на очакванията. Заех се със задачата да се поразбърникам малко и се сетих за Old School Armor Ignore фактора, който съществуваше на TBC. Нека за пример вземем ето това оръжие от TBC - http://www.wowhead.com/item=30902 . Хората могат да потвърдят, че на времето то игнорираше 300 Armor (ако се съмнявате в това мога да постна снимка със старите статове на оръжието, при положение че темата се развие), а сега оръжието дава 48 Armor Penetration Rating. За да достигне герой до 100% Armor Penetration в днешно време му е нужен 1600 Armor Penetration Rating, който Reks има. Нека разделим 1600 Armor Penetration Rating на части от по 48 (тоест Old School 300 Armor Ignore). Това прави 33,(3) части. Умножени по 300 това се явява 10 000 Armor Ignore. Това силно ме навя на мисълта, че "системата" приема новия Armor Penetration Rating за стария Armor Ignore. Извършихме с Yoyoman повторен тест, когато той беше с 10 000 Armor и резултатите бяха доста задоволителни:
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с 10 000 Аrmor (14% Physical Damage Reduction), 844 (17% Resilience Damage Reduction) - 1850 - 2000 Damage Done.
Резултатът е следния : Resilience Damage Reduction-a работи напълно, колкото и да спекулират някои хора, а Armor Penetration-a се базира поради една или друга причина, която могат да определят само хората с достъп до информацията на сървъра, върху стария Armor Ignore. И така Warrior-ите и всички останали герои от сървъра, решили се да се базират на Armor Penetration изгубват огромна част от Damage Done-а си vs. High Armor Class-ове. Yoyoman с 14 000 Armor има 47% Physical Damage Reduction (това се взема като пример при случай на игнориране на предполагаемите 10 000 Armor при 100% Armor Penetration в случая). Ако от 61% при 24 000 Armor се извадят 47% при 14 000 Armor, до който по моите изчисления се достига, това означава, че Reks получава изключително ниския Damage Increase от 14% от общо 61%, които са точната коректна стойност. 14% от 965 Damage + 965 Damage = 1100 Damage, което фактически потвържада напълно първите тестове.
Надявам се тази тема да е от полза на играчите поне от страна на това да знаят как "работи" Armor Penetration-а тук, а и отправям една голяма молба към Administrator-ите на сървъра, ако е възможно да се поправи това по някакъв начин. Ако има някакъв начин да помогна относно този въпрос бих ги помолил да ми напишат ЛС или поне да вземат участие в темата, защото наистина искам този проблем да бъде отсранен и бих направил всичко възможно по силите си да го направя, ако има начин.
Благодаря на тези, които са си направили труда ВНИМАТЕЛНО да прочетат всичко и да осъзнаят гледната ми точка и фактите, които говорят категорично.
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: curvylan в Юли 19, 2010, 10:28:57 pm
Здравейте от мен (Typhon) на целия екип и на играчите в сървъра.  :cap:
В тази тема искам за пореден път да обърна внимание на проблема с Armor Penetration Rating-а, съществуващ в момента в сървъра.
Извърших поредица от тестове с цел грубо определяне на Damage Done, който трябва да прави Warrior със 100% Armor Penetration (Reks).
Тестовете бяха извършени, както върху Warrior (Raknor) така и върху така любимите на Warrior-ите Holy Paladin-и. Резултатът от тестовете е крайно незадоволителен от страна на коректен Damage Done при 100% Armor Penetration от страна на Warrior-a (Reks). Ще се опитам да опиша тестовете по най-опростеният начин, за да може да ги разберат всички и да няма обърквания и постове от типа на: "При мене арп-то си работи :cap:", "ама ти смяташ ли че Warrior-a ти е наяден" и тем подобни.) Тестовете по-долу са описани в поредица и е нужно да се обърне внимание на всички Damage Done и на процентите Damage Reduction, които съм посочил при конкретни битки така че ако имате желание да разгледате темата и да разберете за какво става въпрос, моля гледайте внимателно.
Test Warrior - Reks Level 80 Orc Warrior 52% Passive Armor Penetration (Включвайки специално закупения за целта Wrathful Gladiator's Bonegrinder и Mace Specialization (15% Armor Ignore) и Battle Stance - 10% Armor Penetration. С прокнал Armor Penetration Trinket Reks удря 100% Armor Penetration, което "по принцип" му позволява да игнорира всичкия наличен Armor на противника.
Test Paladin - Yoyoman Level 80 Blood Elf Paladin 1122 Resilience - 24% Damage Reduction vs. Players, 24 000 Armor - 61% Physical Damage Reduction.
Всички тестове за изпълнени с НИТО ЕДИН БЪФ нито с Enrage ефекти или Damage Reduction таланти.
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Level 1 Mob - 0 Armor - 2200 - 2400 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 800 - 965 Damage
  :arrowr: Удар без прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman без брони - 2200 - 2400
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с Full Set брони - 1000 - 1200
От горе посочените тестове си личи, че Armor Penetration работи, но не коректно. Това означава, че ако Warrior със 100% Armor Penetration удари герой с колкото и да е Armor трябва да направи Damage-а като върху единица с 0 Armor. Да, ама не. Съдейки, че Reks е със 100% Armor Penetration, това означава, че атаките му трябва да бъдат повлияни само от Resilience Damage Reduction-а. От своя страна обаче 24% Resilience Damage Reduction трябва да намалят Damage Done-a на Reks от 2200-2400 до 1700-1900, само че Reks прави 1000-1200, което не отговаря на очакванията. Заех се със задачата да се поразбърникам малко и се сетих за Old School Armor Ignore фактора, който съществуваше на TBC. Нека за пример вземем ето това оръжие от TBC - http://www.wowhead.com/item=30902 . Хората могат да потвърдят, че на времето то игнорираше 300 Armor (ако се съмнявате в това мога да постна снимка със старите статове на оръжието, при положение че темата се развие), а сега оръжието дава 48 Armor Penetration Rating. За да достигне герой до 100% Armor Penetration в днешно време му е нужен 1600 Armor Penetration Rating, който Reks има. Нека разделим 1600 Armor Penetration Rating на части от по 48 (тоест Old School 300 Armor Ignore). Това прави 33,(3) части. Умножени по 300 това се явява 10 000 Armor Ignore. Това силно ме навя на мисълта, че "системата" приема новия Armor Penetration Rating за стария Armor Ignore. Извършихме с Yoyoman повторен тест, когато той беше с 10 000 Armor и резултатите бяха доста задоволителни:
  :arrowr: Удар с прокнал ArP Trinket vs. Yoyoman с 10 000 Аrmor (14% Physical Damage Reduction), 844 (17% Resilience Damage Reduction) - 1850 - 2000 Damage Done.
Резултатът е следния : Resilience Damage Reduction-a работи напълно, колкото и да спекулират някои хора, а Armor Penetration-a се базира поради една или друга причина, която могат да определят само хората с достъп до информацията на сървъра, върху стария Armor Ignore. И така Warrior-ите и всички останали герои от сървъра, решили се да се базират на Armor Penetration изгубват огромна част от Damage Done-а си vs. High Armor Class-ове. Yoyoman с 14 000 Armor има 47% Physical Damage Reduction (това се взема като пример при случай на игнориране на предполагаемите 10 000 Armor при 100% Armor Penetration в случая). Ако от 61% при 24 000 Armor се извадят 47% при 14 000 Armor, до който по моите изчисления се достига, това означава, че Reks получава изключително ниския Damage Increase от 14% от общо 61%, които са точната коректна стойност. 14% от 965 Damage + 965 Damage = 1100 Damage, което фактически потвържада напълно първите тестове.
Надявам се тази тема да е от полза на играчите поне от страна на това да знаят как "работи" Armor Penetration-а тук, а и отправям една голяма молба към Administrator-ите на сървъра, ако е възможно да се поправи това по някакъв начин. Ако има някакъв начин да помогна относно този въпрос бих ги помолил да ми напишат ЛС или поне да вземат участие в темата, защото наистина искам този проблем да бъде отсранен и бих направил всичко възможно по силите си да го направя, ако има начин.
Благодаря на тези, които са си направили труда ВНИМАТЕЛНО да прочетат всичко и да осъзнаят гледната ми точка и фактите, които говорят категорично.

ухааааа прочетох го за 5 мин и почти нищо не разбрах :freak: иначе браво че си се постарал да покажеш какво точно не му работи на арп и дано да се фиксне

бтв един въпрос към войните абе вие като блъскате арп това не ви ли се отразява на крита?
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: BulgarianSS в Юли 19, 2010, 10:47:26 pm
За първи път от много време насам чета смислен коментар,със тестове и т.н.
Браво на теб,надявам се да бъде взето под внимание това,което си написал.
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: AshbringeRR-.- в Юли 19, 2010, 10:50:39 pm
ухааааа прочетох го за 5 мин и почти нищо не разбрах :freak: иначе браво че си се постарал да покажеш какво точно не му работи на арп и дано да се фиксне

бтв един въпрос към войните абе вие като блъскате арп това не ви ли се отразява на крита?
Е да отчасти им се намаля Attack power и съвсем малко Crit chance , НО за да може един Warrior да победи holy paladin му трябва армор пенетрейшън и веднага ще отговоря защо.
Паладините имат голямо количесто армор поради факта , че носят PLATE + Щит което е равно на един голям процент - Physical damage reduction да го сложим 50 % + Ressilience примерно да го сложим 15 % Damagе reduction from players ето я причината Warriorite да имат нужда от Armor penetration.
Както е в момента един разбиращ от класа си Holy paladin може да бъде много трудно свален от Warrior / rogue / hunter.
Deathknight-a не го слагам , защото с този сайлънс се справя доста добре. :cap:
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: V.I.P.DOG в Юли 19, 2010, 11:46:38 pm
Едно ГОЛЯМО евала за поста и тестовете!!!
Това със стария армор игнор  има много голяма логика ,все пак е пиратка  :unsure:
Дано се оправи ,че с тоя дмг  от mail  нагоре почти нямам шанс  :freak:
 
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: hunts в Юли 20, 2010, 02:58:53 pm
Здравей Typhon, armor penetration дори да е 100% не игноре-ва целия армор на противника. В wowwiki е обяснено добре на английски ето тук http://www.wowwiki.com/Armor_penetration (http://www.wowwiki.com/Armor_penetration)
>>Technical explanation from Ghostcrawler частта.
Не разбираш как точно работи този стат и от там идва заблудата при тестовете ти. Не казвам, че задължително работи добре в ево, но е добре да прочетеш как точно работи преди да правиш тестове.
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: dybo в Юли 20, 2010, 04:12:57 pm
Спрямо думите на Ghostcrawler нещата излизат точно каквито са в момента в Ево. По принцип по неговите разсъждения конкретния ArP Cap за всеки различен противник се изчислява по следната формула : АrP Cap=(настоящия Armor на героя + 15 232.5 Armor)/3 , като 15 232.5 е константна величина определена от системата. Ако Yoyoman има 24 000 Armor се получава следното : ArP Cap=(24 000 + 15 232.5)/3= 13 077,5 Armor. Yoyoman остава с 11 000 Armor, което фактически прави 42% Physical Damage Reduction. Това доказва Damage Done при 100% Armor Penetration напълно. За момента и случая с Armor Penetration-а е разрешен благодарение на "hunts", за което му благодаря. Не съм човек, който да започва да се оправдава, че на други сървъри незнамсикакво ставало със 100% Armor Penetration, така че приемам, че съм сгрешил, извинявам се ако съм причинил объркване на някои от играчите, които не бяха наясно как точно работи Armor Penetration, също като мен.  :-)
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Bl1zAlkA7a в Юли 20, 2010, 07:31:16 pm
Всъщност само това с капа си го сгрешил, то има кап за всеки клас (заради различните дрехи, които носят), но не е точно така, наистина не го отчита :freak: не искам да се изказвам точно с какво, защото и време нямам :-)
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Mincho в Юли 20, 2010, 07:43:55 pm
Бе според мен има нещо нередно в този стат , може и греша , но това е мое мнение. (затова и ще си бутам стрент на уориър-а).  :clover:
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Xektor в Юли 24, 2010, 11:20:33 am
Както е в момента един разбиращ от класа си Holy paladin може да бъде много трудно свален от Warrior / rogue / hunter.
Deathknight-a не го слагам , защото с този сайлънс се справя доста добре. :cap:
Да ама тоя сайлънс не всеки може да го ползва разумно, а и не е лесно да уцелиш момента в който трябва да го пуснеш  :cap:
Има и Armor Penetration, който не работи, а той е основен за войни, друиди, хънтове и всички мелета (освен мъртвия рицар) :doh:
И за мъртвия ръцар е основен, нали се сещаш на каква основа са blood талантите? :) :) :)
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: S_|_Asher в Юли 24, 2010, 01:03:57 pm
Не ти е нужен ArP за death knight, тъй като голяма част от damage-a на class-a се базира на spell-ове, чиито damage, не се влиае от armora на противника. А и освен това Blood dk-то има достатъчно АrP, посредством таланта http://www.wowhead.com/spell=61158. Мен ако питаш, най-ефикасният stats за dk-то е Strenght :). Иначе +1 карма за темата.
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Xektor в Юли 24, 2010, 05:36:03 pm
Не ти е нужен ArP за death knight, тъй като голяма част от damage-a на class-a се базира на spell-ове, чиито damage, не се влиае от armora на противника. А и освен това Blood dk-то има достатъчно АrP, посредством таланта http://www.wowhead.com/spell=61158. Мен ако питаш, най-ефикасният stats за dk-то е Strenght :). Иначе +1 карма за темата.
Абе то се видя blood DK с ArP какъв dmg налива, дори на фрост Obliterate с повечко ArP си биеше доста стабилно, вече за unholy няма спор, unholy DK по скоро мяза на някой уарлок от колкото меле герой :freak: :-) :-)
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Loonatic в Юли 24, 2010, 09:07:58 pm
Абе то се видя blood DK с ArP какъв dmg налива, дори на фрост Obliterate с повечко ArP си биеше доста стабилно, вече за unholy няма спор, unholy DK по скоро мяза на някой уарлок от колкото меле герой :freak: :-) :-)

Ънхоли е на дизиис щети, за там ти трябва по-скоро Spell Penatration, отколкото Armor Penatration.
Титла: Re:Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: AshbringeRR-.- в Юли 25, 2010, 11:14:26 pm
Да ама тоя сайлънс не всеки може да го ползва разумно, а и не е лесно да уцелиш момента в който трябва да го пуснеш  :cap:
Така е човек ама ми кажи колко от тукашните паладини ти правят FAKE CAST? ;)
Мисля , че знам отговора но ще изчакам да си отговориш да не стане като лудите сам да си задавам въпроси и да си отговарям. :lol:
Титла: Re: Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Ballista в Ноември 11, 2010, 06:48:51 pm
Още ли няма фикс за този армор пенетратион ?
Само в нашия сървър неработи това нещо и от това страдат повечето класове герой......
Моля ако имат време Админите да погледнат за фикс. Благодаря!
Титла: Re: Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Xektor в Януари 28, 2011, 10:34:38 am
който си мисли, че работи е в голяма грешка  :clover:


Тогава защо всеки втори warrior e с този тринкет -> Needle-Encrusted Scorpion
Нали не ви работи ArP, аз специално знам един warrior, който е ArP стакер и нанася огромни щети. Май не ви работят мозаците на вас, too much wow :doh:
Титла: Re: Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: brumbrum в Януари 28, 2011, 11:50:56 am
Тогава защо всеки втори warrior e с този тринкет -> Needle-Encrusted Scorpion
Нали не ви работи ArP, аз специално знам един warrior, който е ArP стакер и нанася огромни щети. Май не ви работят мозаците на вас, too much wow :doh:
+1
Свини много се филмираш брат. За без пари толкова. Като искаш нещо повече, Blizzard е насреща.  :freak:
Титла: Re: Armor Penetration Bug - Частично работещ
Публикувано от: Bl1zAlkA7a в Януари 28, 2011, 12:06:10 pm
Спокойно хора, гадното на неработещия ArP всички го знаят, даже аз (ферал дроод) съм на str :freak: в момента това е единственото нещо, което дава повече мощ на атаките :confused: