Автор Тема: Уинтерграсп - стратегия и тактика  (Прочетена 3252 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Feat

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 183
  • EVO Karma: 10
  • wild child
Уинтерграсп - стратегия и тактика
« -: Януари 30, 2013, 02:32:58 pm »
Уинтерграсп е World-PvP-зона, сиреч всеки е свободен да е там по всяко време. Контролът върху зоната се държи или от Ордата или от Алианса. Далаверата да имаш контрол е следната:
- получаваш Нортренд-бъф, всеки дънджън бос ти дава Stone Keeper's shards (хероик босовете повече)
- можеш да фармиш "големите" елементали в УГ, които пускат crystallized fire/shadow/earth/water
- имаш достъп до вендорите в крепостта
- имаш достъп до 10/25 ВоА инстанс

Битката за зоната се води на всеки 2 часа и половина, има таймер на световната карта, като кликнеш на УГ картата. Точно преди започването на битката в Даларан се отварят портали, които водят до УГ - за защитниците в крепостта, за нападащите в техния ФП. До УГ се стига и с летене, макар че в самата зона не може да се лети (дисмаунтва над нея).

Битката трае максимум половин час. През това време нападащите се опитват да разрушат крепостта и да завземат реликвата в нея, а защитниците им пречат. В зоната има 5 гробища - по едно до Алианс и Орда ФП, по едно до южните машинни паркове и едно в крепостта.

Машинните паркове - превземат се на принципа на флага в ЕоТ, който има повече народ, той владее парка. Всеки парк дава право на производство на 4 обсадни машини. Има 2 парка в крепостта, 2 близо до ФП и два в южната част. Парковете могат да се разрушават (с обсадни машини). Не можеш да разрушаваш собствени паркове !

Кули - има три кули в южната част, които дават демидж бъф на нападащите. Ако защитниците успеят да разрушат кулите преди нападащите да съборят стена от крепостта, битката свършва с победа на защитниците. Кулите имат оръдия като тези в крепостта.

Обсадни машини - за да управляваш обсадна машина трябва да притежаваш военен ранк, който се придобива в хода на битката в зависимост от убитите противници (НПЦ-тата също се броят)
- Катапулт (ранк Корпорал, 10 хонор килс) - бърз и маневрен, има файър АоЕ и мята варели с отрова. АоЕ-то се ползва за убиване на пешаци наоколо, въртиш се в кръг и заливаш с огън всичко наоколо. Варелите се ползват за разрушаване на крепости/кули, правят около 650-750 демидж.
- Демолишър (ранк първи лейтенант, 20 ХК?), малко по-бавни, имат таран и далечна стрелба. И двете могат да се ползват за разрушаване на кули/крепост, също и за бой по противника (тарана има хубав Knock-back), демиджа на тарана е около 1500 (?). Имат две места за пасажери
- Танк (ранк втори лейтенант, 25 ХК?), бавни, но здрави. Имат таран, който се управлява от пилота, имат и оръдие, което се управлява от стрелец, плюс 2 места за пасажери. Тарана прави около 2000 демидж, също можеш да блъскаш и играчи с него

Защита:
- Оръдията са най-очебийни, мяташ се на едно и пуцаш наред.
- РПГ - до всеки от машинните паркове има РПГ с 5 заряда. Екипваш едно и стреляш в посока на обсадните машини, ако няма машини, може и по играчи, има Knock-back

Автора не съм аз, но смятам че е добре да го има и при нас!
« Последна редакция: Януари 30, 2013, 02:40:31 pm от Feat »


Problem

  • Гост
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #1 -: Януари 31, 2013, 02:44:31 am »
Да, но тъй като тука имаме портал мастър, достъпът до ВОА е общ  :confused:

Неактивен hunts

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 389
  • EVO Karma: -36
  • Карма, карма, колко да е карма?
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #2 -: Януари 31, 2013, 08:08:09 am »
Работи ли Wintergrasp при нас вече?
Blackthorn lvl 80 Warlock

Неактивен nixxer

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 921
  • EVO Karma: 47
  • Цървул :D
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Nightwalker
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #3 -: Януари 31, 2013, 09:43:05 am »
Да, но тъй като тука имаме портал мастър, достъпът до ВОА е общ  :confused:
То пък добре че не може да се влезе и без портал. Портала само прави достъпа до инса законен и те спасява от бан. Ще е супер ако от Тринити са оправили батълграунда, ПВП маниаците ще имат едно забавление повече.
The pain is my best friend.

Неактивен zeraful

  • Rival
  • ******
  • Публикации: 1506
  • EVO Karma: 56
  • Само забравените мечти са неосъществими! ;>
  • ISP: Blizoo
  • Герой: Scream
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #4 -: Януари 31, 2013, 10:21:20 am »
Батълграунда е пуснат,  но няма нищо работещо в него, освен това че правиш рангове като трупаш килове от убиването на противници. Всичко останало е боза.
    

Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate!

Неактивен admin

  • Owner
  • Challenger
  • *****
  • Публикации: 11572
  • EVO Karma: 316
  • Think of will!
    • Peycho's Blog - Think of will!
  • ISP: AWS
  • Герой: Alein
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #5 -: Януари 31, 2013, 05:57:07 pm »
Само стените са проблемни май за сега, и някой друг бъг с танковете, но да се надяваме да заработи както трябва в скоро време.

Браво за подробното описание Feat.
A systems programmer will know what to do when society breaks down, because the systems programmer already lives in a world without laws.

EVOWOW Private Wow Server
WOTLK Database

Неактивен zeraful

  • Rival
  • ******
  • Публикации: 1506
  • EVO Karma: 56
  • Само забравените мечти са неосъществими! ;>
  • ISP: Blizoo
  • Герой: Scream
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #6 -: Януари 31, 2013, 06:10:42 pm »
Не, проблемите са много повече и по-сериозни. Да започнем от там че на алианските не трупа килове като убиеш гардове, тоест можеш да трупаш килове само като биеш играчи. Взетата зона от ордите, не може да се връща пак на алианса. На картата я дава синя, тоест алианска, но всъщност като утидеш там я дава превзета от ордите. Танковете правят огромен дмг, направо onehit-ват, правят нещо от сорта на 25к aoe на секунда, тоест няма как да се оцелее срещу тях. Началните спирити ги няма, като умрял трябва да си изтичкаш до трупа, да изчакаш 2 минути и като се съживиш да умряш пак, защото някой те кампи с машинка и така пак от начало, докато не ти писне. Стените ги няма, можеш да се разкарваш като пич в базата, но кулите не могат да се бият, просто не отчита че им правиш dmg и не им пада кръвта. Бъфа за кръвта и дмг-то го има когато си поиска, един път го дава, след това не, после пак и така, както си реши...
Това е при алианса, сигурен съм че вероятно има и други проблеми, които не съм ги забелязал.
Да оставим настрана дразнещият факт, че "leave wintergrasp" не работи. Тоест единственият начин да се махнеш от wg по време на битка е само с камъка, защото не можеш да ползваш летящи маунтове, а когато няма битка или с камъка или с летене.
    

Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate!

Неактивен admin

  • Owner
  • Challenger
  • *****
  • Публикации: 11572
  • EVO Karma: 316
  • Think of will!
    • Peycho's Blog - Think of will!
  • ISP: AWS
  • Герой: Alein
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #7 -: Януари 31, 2013, 06:16:57 pm »
Доста неща, мислех че поне на 40% работи. Така поне се вижда вече кое не работи и за сега сървъра не крашва от WG.
A systems programmer will know what to do when society breaks down, because the systems programmer already lives in a world without laws.

EVOWOW Private Wow Server
WOTLK Database

Неактивен zeraful

  • Rival
  • ******
  • Публикации: 1506
  • EVO Karma: 56
  • Само забравените мечти са неосъществими! ;>
  • ISP: Blizoo
  • Герой: Scream
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #8 -: Януари 31, 2013, 06:20:48 pm »
Доста неща, мислех че поне на 40% работи. Така поне се вижда вече кое не работи и за сега сървъра не крашва от WG.

Единственото, което работи, по мое наблюдения в момента е, че ти отчита киловете за рангове, когато убиеш противников играч, но не ги отчита за противниково npc, и че можеш, когато натрупаш поне първоначалния ранг, да си поръчваш катапулти и другите машинки, които правят нереален dmg.
 Поне крашовете вече ги няма, да тук си прав, което дава възможност на играчите, независимо от прекалено многото неработещи неща, да видят и опитат нещо ново, пък с времето дано се пооправят нещата.
    

Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate!

Неактивен Bl1zAlkA7a

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1427
  • EVO Karma: -39
  • Side: For The Horde
  • Герой: Puhcho
Re: Уинтерграсп - стратегия и тактика
« Отговор #9 -: Януари 31, 2013, 06:33:29 pm »
Вчера работеше за киловете на гардовете. Проблем стана, когато алианси превзеха Wintergrasp. Има ли начин да се провери дали не е дадена някаква отметка в сървъра, че Horde държи Wintergrasp по принцип и в това да е проблемът?

А ето и малко по-подробни обяснения на повечето неща: http://forum.evowow.com/game-objects/91/wintergrasp-neshchata-koito-sa-mi-izvestni/28988/