Автор Тема: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини  (Прочетена 18508 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« -: Февруари 29, 2012, 06:28:45 pm »
Реших най-накрая да създам една тема, в която да публикувам всички новини около последния експанжън на WoW : Mists of Pandaria. Така вярвам, че новините биха изглеждали доста по-организирано.

Вече четири месеца отминаха от обявяването, че следващият експанжън на World of Warcraft ще се казва Mists of Pandaria. Преди да публикувам последните новости, припомням какво знаем до момента. За този експанжън бяха обявени следните неща : че в него основен акцент ще бъде войната между Алианса и Ордата, като тя ще се развива на нов континент : Пандария. Пандария ще се намира в южната част на картата на Азерот и може да се казва Саутренд. Новата раса, която ще може да се играе от всеки от нас, се казва пандарен и на практика представлява антропоморфна панда. Пандарени ще се играят както от играчите на Алианса, така и от играчите на Ордата (макар че не стана ясно много добре как в бетълграундите ще се бият пандарен срещу пандарен). Ще бъде представен и нов клас: монк. В новия експанжън ще бъде изцяло преработена системата за талантите, която до този момент се считаше за слабото звено на Cataclysm. Mists of Pandaria ще предостави т.нар. калкулатор на таланти. И не на последно място, Mists of Pandaria ще предостави възможност за боеве между компаньоните (т.нар. non-combat pets) - което дава възможност на човек да прави нещо, докато кисне в градовете, чакайки например група за рейд или дънджън.

И тъй... вече изминават повече от четири месеца, без да имаме някакви съществени новини. Преди известно време бе оповестено, че малко преди излизането на експанжъна ще бъде публикуван пач, по време на който човешкият град Терамор ще бъде унищожен - като това ще доведе до пълното разгръщане на войната между Алианса и Ордата...

И тъй, до края на Февруари - какви са новостите?

Февруари беше "тихият месец"... Някъде в началото на месеца беше обявено, че в периода между 13 и 15 март ще бъде свикано гигантско медийно събитие, по време на което ще бъдe представена една цялостна картина за предстоящия експанжън.

Но още преди медийното събитие бяха публикувани следните новости, сред които:

Калкулаторът на таланти, публикуван на сайта на Близард ( http://us.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria/feature/talent-calculator#ca! ) беше обновен някъде на 15-ти февруари. Калкулаторът на таланти до този момент е може би най-критикуваният аспект от експанжъна, и мнозина се притесняват, че героите ще им бъдат прецакани, а талантите им - оплескани. Близард обаче напомня, че калкулаторът на таланти е в процес на продължителна разработка и много от нещата, които виждаме като за начало, няма да бъдат същите...

Друго нещо - в един континент като Пандария (повлиян, естествено, от азиатските пейзажи) ще има якове... И тези якове ще бъдат достъпни като маунтове за езда!!! До този момент не е ясно дали яковете ще бъдат основен маунт за пандарените, но всичко навежда на тази мисъл.

Не на последно място - новата книга на Кристи Голдън, която се казва Tides of War и вероятно ще обхваща събитията около падането на Терамор и дълбоките промени в психиката на Джейна, беше отложена от юни до юли, а сега дори и до края август - така книгата ще бъде публикувана не по-рано от 28 август 2012 година... Тъй като книгата обхваща събития, които вероятно ще включват първичната информация за Mists of Pandaria, е възможно това отлагане да намеква и за отлагане на публикуването на експанжъна и той да не се появи още дълги месеци. Това би било много неприятна новина - Близард искаха да публикуват експанжъна по-скоро, защото си имат неприятни спомени от това как принудиха играчите да играят Icecrown Citadel в продължение на цяла година, преди да излезе Cataclysm (и това отегчи играчите). Никой не би искал цяла година да играем Dragon Soul, Firelands и дънждъните на Cataclysm... Близард първоначално обеща, че Mists of Pandaria ще бъде публикуван по-скоро от предишни експанжъни, но не се ангажира с дата и казаха - когато експанжънът е готов, тогава. Освен това, съдейки по предишни години, историята показва, че компанията не винаги се справя в прилично време.
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Караконджул

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1178
  • EVO Karma: -136
  • Вагабонт
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #1 -: Февруари 29, 2012, 08:35:56 pm »
Изключително добра тема, която ще следя с огромно удоволствие :clover:

Най - мразим някой да ми умнее!

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #2 -: Март 02, 2012, 07:17:14 pm »
Близард съкращава 600 души!

http://wow.joystiq.com/2012/03/02/blizzard-layoffs-could-mean-many-things/

Като шок в сряда дойде новината, че Близард ще съкрати 600 души от компанията, в това число много хора от съпорта и поддръжката, дори и някои разработчици! Това е тъжно за много хора, загубата на работата си е трагедия. Но компаниите не съкращават работниците си току-така.
Разбира се, това не означава, че Близард фалира - заради 600 души. World of Warcraft, Starcraft и Diablo продължават да бъдат разработвани.
Според Метю МакКърли, автор на публикацията в WoW Insider, 2012 се очертава да бъде година, при която Близард ще намали активността си - защото 2011 година доведе до спад в играчите на World of Warcraft, които намаляха от 12 до 10.2 милиона. Напливът на играчи, който се увеличи по времето на Wrath of the Lich King, по времето на Cataclysm спадна силно.
След като няма близо 2 милиона играча, логично е да се сметне, че това е равносилно на спад в съпорт ticket-ите. Вероятно това би обяснило съкращенията в сектора на поддръжката (съпорта).
Но защо са съкратени разработчици, това съвсем не е ясно. Възможно е Близард да е успяла да разработи нови инструменти, които улесняват и облекчават разработването на играта. И докато такива програми биха имали нужда от по-малко хора, би могло това да означава, че няма да чакаме толкова много за следващите пачове или експанжъни.
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #3 -: Март 04, 2012, 06:21:58 pm »
Във връзка с последната новина... Близард е съкратила работодателя Nyorloth

През последните 24 часа официалните форуми на Близард гръмнаха с информация от разгневени играчи, че един от най-обичаните модератори на официалните форуми и един от разработчиците на историята на играта - Nyorloth - е съкратен! Новината е потвърдена от самия Nyorloth в своя Туитър акаунт ( https://twitter.com/#!/Gromweld ) и от писателката Сара Пейн ( https://twitter.com/#!/ilaniel ), която е написала две приказки - едната за Гарош, а другата за ЛорТемар.

Според играчите Nyorloth е дошъл във форума в критичен момент - когато играчите са се оплаквали, че от Burning Crusade насам историята на играта става все по-плоска, по-глупава и по-абсурдна. Играчите са се оплаквали, че разработчиците в Близард се правят, че не ги чуват, че не ги разбират, преструват се, че в сюжета на играта няма никакви проблеми. Точно в този момент дошъл Nyorloth, който бързо се превърнал в активен участник. Той изслушвал играчите със разбиране и съчувствие. Не на последно място Nyorloth е основател и създател на годишните "Въпроси и отговори към писателите", както и на годишното състезание за писатели, в което са изгрели много нови звезди.

Едно от изявленията на Nyorloth в социалната мрежа Туитър гласи следното : "RIP Blizzard Global Writing Contest. You will, truly, be missed."...

Това от играчите се тълкува по следния начин : може би са настъпили най-лошите времена за сюжета и историята на Warcraft. Всички надежди, че сюжетът на играта ще стане по-добър, както е бил някога в Warcraft 3 и ранните години на World of Warcraft, са се изпарили. Може би, опасяват се тези играчи, наистина Близард са престанали да се интересуват от това да предоставят качествен сюжет в играта - нещо, което се потвърждава от небалансираността на историята в последния експанжън, когато в много от зоните на Алианса липсваше сюжетно развитие, а бяха претъпкани с плоски поп-културни референции - като сюжетът на цели популярни филми беше пресъздаден в рамките на цели зони - например Хорейшо Кейн в Уестфол, Рамбо в Редридж и Индиана Джоунс в Улдум.

Дали уволнението на Nyorloth е знак, че тази лоша тенденция ще продължи и занапред?
« Последна редакция: Март 04, 2012, 06:24:42 pm от Zvezdichko »
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #4 -: Март 07, 2012, 09:01:40 pm »
Грег Стрийт (Ghostcrawler) – разработчик в Близард – говори за успехите и провалите на Cataclysm и бъдещите цели на Mists of Pandaria

Днес, на 7-ми март, Близард излезе със статия на Грег Стрийт, в която се говори открито за успехите и провалите на Cataclysm и бъдещите цели на Mists of Pandaria.

В Близард са изключително щастливи с преработката на старите зони – от 1-во до 60-то ниво. Всяка нова зона изглежда великолепно. Близард също така харесва как е разработена специализацията на героя, като достигне 10-то ниво, както и със съдържанието от 80-то до 85-то ниво. Зоните наистина изглеждат великолепно, има нови дънджъни, рейдове и бетълграунди. По-късно към края на Cataclysm бе предложен Raid Finder-ът. Друг голям успех за Cataclysm е трансмогрификацията и промяна на визуалния облик на облеклото. Добре се получила системата за Justice/Honor точки, която оправила мешаницата в Wrath of the Lich King. Добре са се справили разработчиците и с healing-а, особено с това маната да е недостатъчна при ниски нива, докато е изобилна при по-високи нива.

Но в Близард не са доволни от много неща, които не са се оказали добри решения, както първоначално са мислели. На първо място – зони като Uldum и Deepholm някак си не се вписват една със друга, а с всичките тези портали и телепортации играчите загубиха своето изследователско чувство и възможността да откриват зоните. В Близард осъзнаха, че възможността на играча да изучава и изследва света е изключително важна за развитието на играта.

На второ място – Близард признават, че правенето на куестове е станало твърде линейно и еднопосочно (една вметка от мен – както съм казвал преди, World of Warcraft изгуби своето усещане на мулти-масивна ролева игра, а се превърна в single-player кампания).

В Близард са недоволни и от начина, по който са вмъкнати heroic дънджъните и рейдовете. Проблемът е, че играчите се чувстват, че не постигат прогрес при развитието на героите. Особено когато нямаше Raid Finder, много от тях се чувстваха безпомощни да откриват нужния си gear, за да влизат в рейдовете. Докато heroic дънджъните се получили добре, те някак си останали безалтернативни. В Mists of Pandaria нещата ще седят по-различни – ще има нормална трудност, heroics, както и едно нещо, което се нарича Challenge Modes, което ще е ориентирано специално за Hardcore играчи. Трудностите на рейдовете ще си останат, но ще има и Raid Finder за тези, които не понасят да умират на всеки бос седмица след седмица, докато му научат тактиките.

Специално за рейдовете – в Близард са недоволни от начина, по който играчите получават легендарните item-и. Легендарните се очакват да бъдат наистина редки, трудни за постигане, а не нещо, което трябва да получиш на всяка цена просто защото е дошъл твоят ред. Близард обещават, че в бъдеще легендарните item-и ще станат много трудни и не всяка гилдия ще има такива.

На всичкото отгоре системата за талантите се оказала неуспешна. През последните месеци Близард премахваха някои излишни неща от системата, но в края на краищата играчите се чувстваха като да не получат нищо от всичко това. Като компромисен вариант, талантите в Cataclysm не просто не решили проблемите, които съществували при предходни системи, но създали много нови проблеми. Но талантите в Mists of Pandaria са изцяло преработени от самото начало.

Археологията също се оказала проблемна и Близард са искали професията да бъде трудна, но накрая професията се оказала абсолютен гриндаж и безинтересна. Играчите трябва да пътуват много време, и работи на ужасно случаен принцип. 

В оглед на тези и други проблеми в Близард са си поставили следните цели за Mists of Pandaria:

1. Играчите трябва да бъдат изкарани от столиците и да бъдат върнати в света. Да, хубаво е да се кандидатираш на queue от Stormwind или Orgrimmar, за да отидеш някъде, но в същото време играчите трябва да излизат в света, да се срещат с други играчи, да бият босове, да участват в PvP и... просто да се придвижват от едно място на друго.

2. Трябва да се даде възможност на играчите да правят много неща. Става въпрос за до болка познатия синдром : „Абе играе ми се WoW тази вечер, но просто няма какво да правя в играта”... Някога е било хубаво да правим Achievement-и и да създаваме основни и допълнителни герои. Близард продължава да подкрепя това, но са нужни нови начини на игра. Близард иска отделните фракции в Пандария да са интересни. Близард иска да получиш Exalted ачийвмънт като се трудиш, да не е нещо, което получава всеки играч. Ще има много mount-ове, с които ще се сдобиеш трудно. Ще се увеличи възможността играч да получава Conquest точки в рамките на седмица. Ще има и малки дребни неща, някои от които ще изискват повече труд от страна на играча, а други – не чак толкова.

3. Експанжънът ще се опита да се хареса на по-широка аудитория. Става въпрос за това, че има еднакъв брой играчи, които се оплакват, че играта им е трудна и трябва да стане по-лесна, и еднакъв брой Hardcore играчи, които, обратно, се оплакват, че играта им е твърде лесна и трябва да стане по-трудна (и не разбират защо изобщо някой не би се съгласил с тях). От тук насетне ще има Raid Finder за всички следващи Raid-ове. Но ще има и брутално трудни предизвикателни варианти на дънджъните – специално за тези, които се оплакваха, че Cataclysm им е бил твърде лесен. Ще има срещи с босове за играчи, които са харесвали трудностите при ачийвмънтите на Ulduar. Ще има някаква кръстоска между PvP и PvE, за да не се чувстваш, че играеш две различни игри, за да напредва героят ти...

4. Не на последно място – ще бъде увеличена скоростта на публикуване на съдържанието на играта.
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #5 -: Март 12, 2012, 05:34:16 pm »
http://wow.joystiq.com/2012/03/12/female-pandaren-model-coming-march-19/
http://wow.joystiq.com/2012/03/12/the-queue-soon/#continued

Близард ще обяви официално женския модел на новата раса пандарен


Това е силует на женския пандарен, който бе публикуван на днешна дата на официалната страница на World of Warcraft във Facebook...

Близард никога не са били добри в спазването на графика на публикуването на женските варианти на расите - ако съдим по историята. Женските уоргени и женските дренеи бяха показани пред публика в последната минута преди излизането на съответните експанжъни.

Но сега изглежда, че Близард са готови да ни покажат как ще изглежда женският вариант на новата раса - пандарен, която ще се играе в Mists of Pandaria. Това ще стане след приключването на прес-събитието, което тече тази седмица - т.е. в началото на другата седмица, на 19 март!!!

Според авторите на WoW Insider Близард най-вероятно се намира доста напред в разработката на Mists of Pandaria и най-вероятно са достигнали на момента на бета-та. Ако изобщо е имало някакъв алфа тестинг, той е бил изключително ограничен, защото през изминалите години продължителните алфа тестове винаги са били съпътствани от преждевременно изтичане на информация (преди официалното потвърждение от Близард)... Вероятно на настоящото прес-събитие Близард ще оповести много информация относно Mists of Pandaria - и след кратък период на ембарго на информация всичко ще стане ясно в следващия понеделник.

Така че очакваме новините с голямо нетърпение!!!
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #6 -: Март 13, 2012, 09:35:22 pm »
Нов скрийншот се появи в официалния сайт на Близард:

http://wow.joystiq.com/photos/mists-of-pandaria-screenshots/full/#4894152

Счита се, че това е скрийншот от зоната The Jade Forest и е входът към първия dungeon, с който ще се сблъскаме.
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Abken

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 664
  • EVO Karma: -21
  • fair but sometimes evil EVO wow user
  • Side: For The Horde
  • Герой: Abken
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #7 -: Март 14, 2012, 01:54:36 pm »
Виждам, че има доста запознати да попитам:
Hали във Vale of Eternal Blossoms (зоната)  Raid-a e Mogu'Shan Palace, тоест
 
и е последният Raid на expansion-а  :question2:

Неактивен Anomander

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 208
  • EVO Karma: 18
  • mitsubishi evo user
  • Side: For The Horde
  • Герой: Raest
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #8 -: Март 14, 2012, 03:17:57 pm »
 Чакам да видя, кога Близард и подобни ще нарушат праволинейността в така нареченото PvE. Кога босовете ще изискват нещо повече от добре заучена и изпълнена тактика(макар и това да не е лесно постижимо). Иска ми се сблъсъците да са уникални всеки път, босът да реагира според поведението, структурата и т.н. на райд групата, да използва способностите си в най-подходящия за това момент и ние да сме принудени да променяме тактиката и поведението си в движение. Това е моето виждане за бъдещето на игрите от типа на WoW, но засега не забелязвам такава тенденция.
  Най-интересно става, когато се случи нещо неочаквано. на мен веднъж ми се случи да сваля Лорда 1v1 (естествено той беше почти мъртъв, но останах само аз) :). Онзи ден Франко, много луд пич :) , взе BQ 1v1 , в такива моменти целият райд е "на нокти"

  Невъзможно или факт от близкото бъдеще... ???
« Последна редакция: Март 14, 2012, 03:35:28 pm от Anomander »

Неактивен Abken

  • Gladiator
  • ****
  • Публикации: 664
  • EVO Karma: -21
  • fair but sometimes evil EVO wow user
  • Side: For The Horde
  • Герой: Abken
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #9 -: Март 14, 2012, 03:35:14 pm »
Чакам да видя, кога Близард и подобни ще нарушат праволинейността в така нареченото PvE. Кога босовете ще изискват нещо повече от добре заучена и изпълнена тактика(макар и това да не е лесно постижимо). Иска ми се сблъсъците да са уникални всеки път, босът да реагира според поведението, структурата и т.н. на райд групата, да използва способностите си в най-подходящия за това момент и ние да сме принудени да променяме тактиката и поведението си в движение. Това е моето виждане за бъдещето на игрите от типа на WoW, но засега не забелязвам такава тенденция :)

  Невъзможно или факт от близкото бъдеще... ???

Това е много добра идея, но не знам дали има изобщо такава игра, в която да има променящ се script, не знам как ще се постигне това, та това с една дума си става всеки път различен бос, като идея е перфектна, защото не мисля, че 100 убийства на един и същ бос е забавно, но по принцип според мен е непостижимо.
Единственото подобно, за което да се сещам е да се направи raid-а и boss-овете като event, избираш из между няколко евента в началото тръгваш и така през няколко боса има event npc, което да ти дава избор за евенти и резултата от това да е, различни boss-ове в евентите, а последният - със различни script-ове, тоест да прави различни неща, да има отделни тактики, тоест в един raid да са направени по 3 "пътя", по които да се тръгне и това да се окаже 3 различни raid-а, на една територия.
Друго подобно boss-овете да си сменят script-овете не се сещам освен това, да имат различни script-ове или поне подобни, но да се различават, така че да се сменя тактиката за убиване. С какво ще стане това по-удобно, от колкото да има вместо 3 raid-а на expansion 6 raid-а, ами че другите 3 добавени raid-а ще са съвсем различни и ще иска доста по-голям труд, отколкото да се добавят 3 различни scriptа на 1 бос (така се получават различни "raids"), един и същ бос с по-различни тактики всеки път.
Просто развивам предложението, не зависи от мен, за жалост.  :freak: :freak:

Неактивен Anomander

  • Emperor
  • ***
  • Публикации: 208
  • EVO Karma: 18
  • mitsubishi evo user
  • Side: For The Horde
  • Герой: Raest
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #10 -: Март 14, 2012, 07:46:00 pm »
 Няма нищо непостижимо, всичко е въпрос на време и "умствен капитал" :)
  Като бях малък, "компютър" означаваше "един екран по който можеш да пишеш букви и цифри",  буквите го правеха по-добър от калкулатора (ЕЛКА) :)

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #11 -: Март 15, 2012, 02:06:22 pm »
Нов скрийншот от Mists of Pandaria показва уникален таурен

http://wow.joystiq.com/2012/03/14/another-mists-daily-screenshot-appears-on-wow-community-site/



Близард започна да публикува дневно по един скрийншот от Mists of Pandaria. На този скрийн се вижда някакъв уникален модел таурен, което предизвика любопитството на много фенове и ги накара да си спомнят за расата таунка, която е родствена на таурените, и бе представена в Borean Tundra на Wrath of the Lich King
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #12 -: Март 15, 2012, 05:49:39 pm »
Любопитен Туит от Крис Метцен, вицепрезидентът на Креативните девелопери в Близард:

https://twitter.com/#!/ChrisMetzen/status/179704612213886976

Не се безпокой, Алиансе! Аз те обичам с цялото си сърце! Има велики неща, които скоро ще направиш, които ще те накарат да се усмихнеш, да се напомпаш мускули за години напред!

Може би времето на Алианса наистина идва.
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен Zvezdichko

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 147
  • EVO Karma: 53
  • evo user
  • ISP: Optisprint
  • Side: For The Alliance
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #13 -: Март 17, 2012, 10:40:39 am »
Събитието, при което бяха поканени представителите на пресата, за да видят новините около Mists of Pandaria, вече изтече. За съжаление все още журналистите се намират под ембарго и забрана да публикуват информация. Забраната изтича в 7:01 часа в понеделник Лондонско време, или 09:01 часа българско време. Това е най-ранната дата, на която ще научим информация за Mists of Pandaria.

Така журналистите получават равен старт при подготовката на статиите си и равен старт при възможността да публикуват горещата информация. Не можем да отречем, че Blizzard най-сетне успява да поддържа информацията за Mists of Pandaria изключително секретно, без да изтича информация. Хората си спомнят, че при Burning Crusade алфа е имало изтичане на информация... А течовете при Cataclysm бяха почти безконтролни.

Очевидно това е голямата цел за Mists of Pandaria - като се има предвид, че експанжънът ще бъде посветен на войната между Алианса и Ордата, донякъде нивото на секретност е добре да го има. На никой не би му било интересно да вземе една книга, да прочете финала... защо му е след това да чете останалата част от книгата? И така, Близард публикува информация последователно, на отделни порции.
Apxuenuckon, Human Paladin от Алианса

Неактивен nixxer

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 921
  • EVO Karma: 47
  • Цървул :D
  • Side: For The Alliance
  • Герой: Nightwalker
Re: World of Warcraft : Mists of Pandaria - последни новини
« Отговор #14 -: Март 17, 2012, 11:12:16 am »
Все си мисля, че Близард ще изкарат голям заек от шапката и МОП ще се окаже новия ТБЦ/УОТЛК, та дори и по-добър.
The pain is my best friend.