Автор Тема: Бихте ли използвали принтиране с невидимо мастило?  (Прочетена 10632 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Hunter1991

  • Knight
  • *
  • Публикации: 3
  • EVO Karma: 0
  • wow user
  • ISP: Megalan
  • Герой: rogue
Невидимото мастило се вижда само под ултравиолетова УВ светлина. Химикалките светят в малък обсег и трудно се забелязва светлината. Благодаря на всички приятели, които са участвали в анкетата, наистина ме интересува вашето мнение! Анкетата не е свързана с играта, а с реалния живот на повечето играещи.
« Последна редакция: Юни 17, 2013, 03:04:45 pm от Hunter1991 »

Неактивен untaught

  • Duelist
  • *****
  • Публикации: 1045
  • EVO Karma: 96
  • wow user
  • ISP: Vivacom
  • Герой: Volodq
После се чудим защо имаме образование, а нямаме работа.


Неактивен Hunter1991

  • Knight
  • *
  • Публикации: 3
  • EVO Karma: 0
  • wow user
  • ISP: Megalan
  • Герой: rogue
Аз съм студент в елитен университет в София, в група от 20 човека, 2 не преписват, в поток от 60 човека, 10 не преписват. Не ми се мисли какво се случва в университети като УНСС. Умните хора знаят,че не е нужно да знаеш всичко от 1 учебник, учебниците се пишат, за да са обемни, плаща се на страница. Отделен въпрос е колко бумащина учим, колко ненужни предмети които изобщо не са свързани с това което ни интересува, с това което искаме да се занимаваме. Уча само по предмети,които ме интересуват, по другите имам само обща култура.
« Последна редакция: Юни 17, 2013, 05:20:20 pm от Hunter1991 »

Неактивен Sapphiron

  • EVOWOW Fan
  • Duelist
  • *
  • Публикации: 1035
  • EVO Karma: -96
  • It is too personal....
  • ISP: BTK
  • Side: For The Horde
  • Герой: Sapphiron