Автор Тема: Guide for Raids  (Прочетена 1333 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Feat

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 183
  • EVO Karma: 10
  • wild child
Guide for Raids
« -: Декември 28, 2012, 01:40:24 pm »
Тъй като никъде в форума не намерих описание за начините по който се бият дадени басове мисля, че няма да е лошо да споделяме как и защо бием даден бос в даден райд!

Ето първите три  от мен.

Onyxia's Lair
Кратко обяснение
Босa в райда е един - дава 2xEmblem of triumph и има loot. Необходими играчи са: 2 танка; 2 хилъра; 6 DPS-та, от които поне 3 RDPS.

Фаза 1: Танка започва да бие боса, но е много важно всички DPS-та от райда да изчакат поне 10 секунди преди да започнат да бият боса, защото голямата особеност на Onyxia, е че не може да се taunt. За това танка трябва да посабере агро, за да не го губи след като DPS-тата започнат да бият. Както всеки дракон в играта се седи само отстрани на него. Много важно е танка да застане близо до стена с гръб и плътно към нея, защото дракона започва да го бута назад и не би било приятно ако го прати при траша и се довлече всичкия още преди фаза 2.

Фаза 2: Дракона излита и започва да идва траш от малки дракончета. Целта на танковете е да ги събере в средата и DPS да ги изнесе набързо с масови магии. Част от траша са и по-големички кентаври, които единят от танковете трябва да придърпа и DPS да го свалят, защото прави сравнително повече damage от малките дракончета. В тази фаза Onyxia бълва огън през средата на стаята под формата на кръст, който прави много damage и е препоръчително да сте в ъглите на стаята, когато този момент дойде. В тази фаза RDPS трябва да продължи да бие боса, когато няма траш и има възмойност за това, от това зависи кога ще се стигне до трета фаза.

Фаза 3: Дракона каца отново. Тази фаза е като Фаза 1, с тази разлика, че дракона пуска fear на част или целия райд.
* Важно за всички фази е да не се стой на пукнатините по земята, защото от там излизат пламъци правещи damage.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fW9I3usa-u0

The Obsidian Sanctum
Кратко обяснение
Босовете в райда са четири - три малки, които дават 1xEmblem of triumph и Sartharion, който има loot и също дава Emblem of triumph.

За титла: Когато се бие Sartharion за титла се започва направо от него, а малките дракони започват да идват един по един. Това налага наличието на 2 танка - единя държи големият дракон, докато другият събира малките дракони, когато дойдат. При мод за 10 човека хилърите може да са един или двама, а 25 налага наличието на поне 3, в зависимост от дрехите на играчите може да се наложи до 4 или 5. Препоръчително е когато дойде вторият дракон първият да е умрял и респективно когато слезе третият, вторият също вече да го няма, защото става трудно за танка и хилърите. Дракон никога не се държи с гръб или лице към райда, а настрани, защото: 1. с лице - бълва огън и взима доста кръв да всички седящи пред него, което обикновенно е почти целият райд, и шанса за wipe е почти 100%. 2. с гръб - стънва и прави damage с опашката.

Без титла: Малките дракони започват да се бият един по един като накрая се бие само големия, без малките да ви притесняват повече.
* Когато биете Sartharion през определен период от време се появяват две огнени вълни минаващи през бойното поле, между които има известно разстояние. Целта ви е да застанете между тях когато минават, за да не ви засегнат, защото правят неприятен fire damage.

Особености на малките дракони:
1. Vesperon - Има debuff, при който трябва да се спре да се бие по него, защото ударите ли го си правите сами damage и става много трудно за хилърите. Пуска сини кръгове, в които не бива да стоите!
2. Tenebron - Пуска сини кръгове, в които не бива да стоите!
3. Shadron - Пуска си щит, подобен на този, който има паладина и не може да му правите какъвто и да е damage. В този момент най-полезно е да спрете да биете по него докато не му падне щита. Пуска сини кръгове, в които не бива да стоите!
* Всички тези особености се проявяват и при битка за титла.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cRARJSTEE6g

Inside Frostmourne или В меча на КРАЛЯ!

По време на битката с краля идва един такъв момент при който той хваща един играч от райда вдига го във въздуха и започва да му изпива живота но тук ако хилъра си свърши работата и играча оцелее бива изпратен в меча където трябва да изпълни дълга си и да помогна на старият крал Теренас в борбата му за освобождаване на всички души поробени от меча. До тук прекрасно но как да го направим.

първо получили сме нещо като бъф
   Harvest Soul - Увеличава щетите които нанасяме но ни убива лед 60 секунди на Хард версията прави 2к шадоу щети ако не сте убили  Spirit Warder до края на тези 60 секуди умирате.

 Spirit Warder или лошият ДУХ

Soul Rip -  Раздира душата на вече починалият крал Теренас като му нанася щети и е дебъф - справяме се с него по 2 начина ако имаме диспел го премахваме от Теренас ако нямаме  прекъсваме моба докато го каства.
Dark Hunger - аура на гадния дух който иска да убие добрия крал възстановява кръв за 50% от нанесените щети.
Destroy Soul - Ако добрият крал Теренас умре лошият Дух прави тази магия убива ви незабавно и прави живота на вашите съотборници горе черен Кралят става по силен и бие повече.

Terenas Menethil или добрият крал Теренас

Light's Favor  -  аура на добрия крал възстановява по 5000 живот на всяка секунда и на колкото повече кръв е толкова повече щети нанася.
  Restore Soul - Когато приключите с убиването на лошият дух добрият крал Теренас ви връща жив е здрав при останалите ви съотборници.
1ви Вариант вие сме ДПС - от това следва ->  Убивате гадния дух по най бързия начин предотвартявате всеки каст и или изчиствате всеки дебъф който той пусне. Не трябва по никакъв начин да позволите Terenas да умре

2ри Варинат вие сте Хилър - от това следва -> Възстановявате живота на Теренас когато той е наранен изчиствате или предотвратявате каста на всяка магия от лошият дух, ако ви се отвори възможност помагате с убиването на духа.

3ти Вариант вие сте танк (почти невъзможно е да стане) - от това следва -> правите същото като дпс при възможност отнемате възможността на лошият дух да бие Теренас.

Ако приключите успешно и за времето от 1  минута убиете с помощта на Теренас лошият дух то тогава бивате връщани обратно при съотборниците си при всеки друг случай единственото което се връща при съотборниците ви е мъртвото ви тяло.

Надявам се, че няма да превърнете и тази тема в поредното мерене на wow егото си!!!
« Последна редакция: Декември 28, 2012, 05:19:05 pm от Feat »


Неактивен koiska6ve

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 69
  • EVO Karma: -14
  • wow user
  • Герой: Regenity
Re: Guide for Raids
« Отговор #1 -: Декември 29, 2012, 03:01:31 pm »
Браво чиче много хубав гайд :))

Неактивен Feat

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 183
  • EVO Karma: 10
  • wild child
Re: Guide for Raids
« Отговор #2 -: Декември 30, 2012, 04:38:37 pm »
SSC: LADY VASHJ

Конструкция на райда
Tanks: 2
Healers: 8
DPS : 15 ( Около 4 melee , 10 ranged, и 1 kiter: Affliction Warlock / Frost Mage / Hunter)

Накратко
Битката се развива във 3 фази. Фаза 1 и 3 са почти еднакви, с изключение на Spore Bats във фаза 3.

Фаза 2 е същинското изпитание за райда. Там райда трябва да се покаже като отбор и всеки човек играещ в тази битка има значение. Дори и един паднал през тази фаза може да докара райда до wipe.

- Фаза 1 просто танк и спанк докато Ваши не спадне до 70% HP.
- Фаза 2 трае от 70% до 50%. Тя съмонва допълнителни ад-ове и се крие зад щит, който може да бъде премахнат само с помоща на tainted cores и използването им върху shield generators. Всеки паднал генератор сваля кръвта на Ваши с 5%.
- Фаза 3 започва от 50%. Близка е на фаза 1 с тази разлика че по време на битката излизат Spore Bats.

Назначение на класовете
Танкове
Във фаза 1, вие танквате Ваши. След Entrangle, хванете я възможно най-бързо за да предотвратите смърта на хора от Мултишот.
Във фаза 2, вие ще танквате Coilfang Elites. Когато се анонсират, трябва да ги прихванете или да Intervene техните цели – тъй като често се случва да свалят членове от райда с един удар!
Във фаза 3, ако танкинг мястото е покрито с токсични спори, преместете Ваши някъде във вътрешния кръг.

Меле ДПС
Във фаза 1, вие сте на Ваши. Фаза 1 не е ДПС битка и може да трае вечно. УВЕРЕТЕ СЕ НА ВСЯКА ЦЕНА че не правите оверагро, защото ще бъдете убит с един удар – което в крайна сметка ще доведе до wipe.
Във фаза 2, вие сте назначен на стълбите. Обикновенно по един на всяка група/страна.
Във фаза 3, вие сте на Ваши и може би ще помагате с елитите в началото (но се пазете от клийв). За разлика от фаза 1, трябва да дпс-вате възможно най-много без да дърпате агро. Времето тук е критично.

Рейндж ДПС
Във фаза 1 – същото като мелетата.
Във фаза 2 и 4 вие ще бъдете на стълбите с групите. Останалата част от вас ще дпс-ва елитите. Те трябва да умрат възможно най-бързо преди следващия да е споунал. Внимавайте да не оверагровате, защото ще ви свалят с един удар. ЗАПОМНЕТЕ – дотвайте Strider-ите в момента, в който можете – и дръжте дотовете през цялото време.
Когато елита умре – довършете Strider-a.
Във фаза 3, довършете елита и Strider-a, останалото е като при мелетата.

Хилъри
Във фаза 1, всички хилъри се фокусират на мейн танка. Той поема огромно количество дмг за кратък период от време и може да бъде буквално разкъсан ако не бъде хилван правилно. Райда трябва да внимава със статик чарджа, защото това отвлича вниманието на хилърите от мейн танка – и може да коства смърта му.
Във фаза 2, вие хилвате 2мата души, които са ви назначени. Хилвайте и кайтера, когато мине покрай вас. По принцип, ако има възможност – ще бъде назначен един хилър специално за кайтъра.
Във фаза 3, вие ще действате като във фаза 1, като изключим това, че ще бъдете много по натоварени. Маната ви ще свършва бързо – и ще има много повече хора, които се нуждаят от хилване.
Свойства на Lady Vashj

Кръв - 4,500,000

Лейди Ваши може да бъде наранявана само във фази 1 и 3. По времето на фаза 2 много мобове ще излизат и щита й трябва да бъде свален. Sporebat ад-ове ще се появяват във фаза 3.

Lady Vashj може да бъде таунтвана.

Melee:
Нормално 3.000 до 4.000-6.000 кръшинг щета върху танковете.
Shock Burst: (В фази 1 и 3)
От време на време удря 9.000 щета на моментната си мишена като я стънва за 5 секунди – агрото към дадената цел спада по време на стъна.
Static Charge: (В фази 1 и 3)
Дебъф който прави около 2.000 щета на тик на целта си и всички на 5 ярда около нея за 15 секунди. Няма дюрабилити загуби ако умреш от нея.
Entangle: (В фази 1 и 3)
Случайна цел в радиус от 15 ярда, 10 секунди не може да се движи плюс 500 щета на тик. Не може да бъде резистната, не спада от армор или от резистънс. Може да бъде премахната с Blessing Of Freedom, Shapeshifting и PVP тринкети.
Multi-Shot: (В фази 1 и 3)
Рейднж умение което удря целта си и 4 души около нея за 6.500 – 7.500 щета.
Shoot: (В фази 1 и 3)
Рейндж умение което удря от 4.000 до 5.500 щета – използва го само ако няма никой в меле рейндж.
Forked Lightining: (Само в фаза 2)
Случайни гръмотевици удрят фронтално на боса с около 2.300 до 2.600 щета. Не могат да бъдат резистнати.
Toxic Spores: (Само в фаза 3 пускат го Spore Bat)
Отровен облак AOE за около 1.500 щета на секунда.
Стратегия:


Фаза 1

Всички се събират на мястото за буф, обикновено на стълбите пред боса.



Стандартен пул върши работа (и все пак мисдирект помага). Тя удря що годе силно така че хилърите е полезно да му хвърлят няколко HOT-а. Фазата е сравнително лесна и е по скоро подготовка за фаза 3. Единствения проблем тук са специалните атаки на Лейди Ваши.

- Един шаман трябва да бъде в групата на МТ-то за да слага Grounding Totem непрестанно за да неутрализира Shock Burst.
- Паладините трябва да слагат Blessing Of Freedom на МТ-то ако бъде подложен на ефекта на “корените”. Офтанка трябва да бъде готов постоянно да прихване Ваши с таунт, ако тя избяга от МТ.

Всеки който е поразен от Static Charge (ще имате скъл над главата) трябва да се отдалечи от райда. Този член на райда трябва да бъде лекуван. Ако Static Charge попадне в МТ – то цялото меле трябва да се отдръпне от него до края на статик чарджа.
Фаза 2

На 70% тя се позиционира в средата на платформата и се обкръжава с щит който я прави неуязвима за всички атаки. За да свалите щита трябва да деактивирате 4-те shield generators които са около нея, като използвате tainted cores (дроп от Tainted Elementals).

Разположение Група 1 и 2



Разположение група 3 и 4



По време на битката 4 типа животни ще излизат, всеки един от тях трябва да бъде свалян.

SPAWN: Enchanted Elemental (7.700 кръв)

Много от тези елементали спаунват непрестанно от водата близо до стълбите по време на фаза 2.

Имунни на фрост щети и ефекти. Имунни срещу crowd control.Бавно се придвижват към лейди Ваши и повишават нейната щета с 5% ако я достигнат.

Enchanted Elementals – е принципна работа на всички рейндж дпс-ъри, сравнително малка кръв и дори един дпс-ър може да ги убие преди да достигнат лейди Ваши. Трябва да се отбележи че са имунизирани към фрост – така че фрост маговете нямат много работа в тази битка.

SPAWN: Tainted Elemental

Всеки 50 секунди един такъв елементал се ражда навместо енчантед елементала.
Poison Spit: случайна цел, 1885-2115 щета плюс 8 секунден пойзън дебъф за 2000 щета на тик.

Имунен на фрост щети и ефекти.
Не мърда.
Деспаунва след 15 секунди.
Ако бъде убит – пуска Tainted Core!!!


Когато се родят Tainted Elementals те трябва да бъдат убивани възможно най бързо. Ако дори и два от тях деспаунтат (живи са точно 15 секунди) – wipe-а е почти сигурен за райда – заради допълнителните елити и страйдъри. Задължително е ползването на макрото което ще бъде приложено по долу.
В момента в който бъде убит Тейнтед Елементал-а - той трябва да бъде лутнат възможно най бързо за да се вземе тейнтед кор-а. Човека който лутне кор-а - не може да мърда - затова трябва да "подхвърли" кор-а на някой друг - който да го подхвърли на следващия и така докато кор-а не стигне в близост до шилд генератор - където бъде използван за да се изключи самия генератор. (По-долу е написан точния принцип на прехвърляне)
Ето ТУК можете да си свалите макрото, което ще ползвате за да "подхвърляте" кор-а на селектирания от вас съотборник. Трябва да се наблегне на момента че хората "подхвърлящи" кор-а трябва да селектират избрания от тях играч и чак след това да ползват макрото. Тъй като е възможно - внимавайте да не подхвърлите кор-а на МОБ - защото го губите по този начин.

SPAWN: Coilfang Elite (175.000 кръв)
Normal Melee: Около 5к щета на танкове и клийв свойство за около 7.5к кръв на всички пред него.
Имунизиран срещу страх.
Може да бъде таунтван.
Coilfang Elites – трябва да бъдат прихващани от танк – мисдирекшън помага много – и придвижени към вътрешния кръг. Меле групата при лейди Ваши трябва да ги убива възможно най бързо – преди да се е риспоунал следващия.

SPAWN: Coilfang Strider (175.000 кръв)

Всеки 60 секунди един Coilfang Strider се ражда на върха на стълбите.
Melee: 4.500-8.000 на танкове.

Mind Blast: 3000 шадоу щета.
Panic Aura: 8 ярдово АОЕ със страх на тик, 5 секундов страх – повишава скороста на изплашените със 150%.
Може да бъде таунтван.
Coilfang Striders трябва да бъдат кайтвани (развеждани). Обичайната тактика върши работа – особено с афликшън лок или елементал шаман който да ги влачи. Те трябва да бъдат кайтвани в кръга след shield generators. Трябва да бъдат дотвани от всички райд играчи които имат дот абилити. За да бъдат кайтвани по лесно – всички умения които могат да го забавят е редно да бъдат ползвани – хънтърски капани – паладинските чукове- slow - фрост шок – или каквото и да е друго умение което ще го забави. Кайтъра НЕ БИВА да бъде със салвейшън – за да генерира повече агро от дотърите докато го влачи. Тейлърите могат да донесат „мрежи” и да ги ползват в този момент на битката.
В началото на фаза 2 има кратко затишие около 40 секунди което всички могат да ползват за да застанат на местата си. Има 12 стълби – които делиме на 4 равни секции както е показано на снимките по-горе за който правим 4 групи с следните членове:

един Close Combat

един Healer

два Range DPS

Както е показно на снимката позициите са следните

Close Combat седи най-долу на стълбите, по средата седи един Range DPS, най-отгоре на стълбите Healer, върху самият генератор седи 2-рия Range DPS

Схемата на подаване на Tainted core е следната = Close Combat -> Healer -> 2-рия ДПС

Изключването на последния шилд генератор трябва да бъде координирано внимателно.
Поради факта че фаза три ще е напрегната – почти всички елити във фаза две трябва бъдат свалени или почти убити, преди да се започне фаза три. Ако не е спазено това условие – почти задължително е wipe.


Фаза 3

SPAWN: Spore Bats:


Toxic Spores:
Отровен облак AOE за около 1.500 щета на секунда.
Тези животни ще се раждат по време на фаза 3. В началото ще бъдат няколко но след това броя им ще се увеличи постепенно.
Това практически е фаза 1 с малка черешка отгоре – Spore Bats започват да спаунват. Те идват бавно в началото – но с разивитието на фазата те увеличават броя си и стават твърде трудни за избягване (поради факта че пускат отровно АОЕ). Това обикновенно се случва на 4-тата минута на тази фаза.

В началото на тази фаза – всички мобове останали от фаза 2 трябва да бъдат убити. През първите няколко минути на фаза 3 – спор бат-овете могат да бъдат контролирани от няколко хънтъра или уарлока който са се заели със задачата да ги убиват. Когато станат твърде много за да могат да се оправят дпс-ърите с бат-овете – те трябва да спрат да се занимават с тях и да почнат да се занимават само с лейди Ваши. Най горната западна част на стълбите е най удобната позиция да се убиват бат-овете.
В тази част на битката всички трябва да внимават за АОЕ петната от бат-овете. Дори и танка трябва да е пъргав и да води лейди Ваши в безопасно за танкване място.


Неактивен admin

  • Owner
  • Challenger
  • *****
  • Публикации: 11521
  • EVO Karma: 316
  • Think of will!
    • Peycho's Blog - Think of will!
  • ISP: AWS
  • Герой: Alein
Re: Guide for Raids
« Отговор #3 -: Януари 09, 2013, 05:36:44 pm »
Мога само да кажа WOW ;)

Nice Job!

+5 karma

Feat Може ли да добавя темата в сайта? Мисля да я добавя в Wiki-то.
« Последна редакция: Януари 09, 2013, 05:40:30 pm от admin »
A systems programmer will know what to do when society breaks down, because the systems programmer already lives in a world without laws.

EVOWOW Private Wow Server
WOTLK Database

Неактивен Feat

  • Crusader
  • **
  • Публикации: 183
  • EVO Karma: 10
  • wild child
Re: Guide for Raids
« Отговор #4 -: Януари 19, 2013, 08:38:44 pm »
Нали е затова тук ползвай за каквото ти е нужно!

Eто и още една

KARAZHAN: PRINCE MALCHEZAAR

Принца има около 1.1 милиона кръв.

Във всички фази Малчезар съмонва елементали който падат от небето.След около 3 секунди след като са “кацнали” елементите започват да правят АОЕ около себе си. Във фаза 1 и 2 елементалите в зоната на битката са приблизително 4, освен във фаза 3 когато броя им нараства – защото Малчезар ги съмонва по често.
Зоните в които кацат елементалите е случайна и АОЕ-то което правят трябва да се избягва на всяка цена.
Живота на всеки елемент е около 180 секунди, като трябва да се има в предвид че елементите умират от самосебе си! Те не могат да бъдат селектирани или удряни по какъвто и да е начин.

Enfeeble – принца периодично каства Енфибъл на 5 случайно избрани играча от райда (без този който е но-1 в агро листата му – обикновенно танка), като “смъква” кръвта им до 1 точка за около 7 секунди. Всяка щета върху играч с дебъфа Енфибъл ще коства живота му. Имайте в предвид че веднага след като бъде кастнат дебъфа Енфибъл – следва АОЕ магията – Shadow Nova, която може да порази всички играчи в радиус от 30 ярда от Принц Малчезар.
Играчите които “бягат” от Малчезар – трябва да внимават за АОЕ-то на всеки елементал който може да е в близост.

Shadow Nova – във фаза 1 и 2 – принца каства Шадоу Нова приблизително 4 секунди след като е кастнал Енфибъл. Каста на Шадоу Нова-та трае около 3 секунди, което е пре достатъчно време за всички който са засегнати от Енфибъл за избягат от нея. Магията има радиус от около 30 ярда. Магията има бонус knockback което е опасно дори за тези които не са засегнати от Енфибъл защото може да ги прати в посока към кацналите наоколо елементъли или далеч от хилърите.

Shadow Word: Pain – Принца ще каства Сенчестата Дума “Болка” на танка във фаза 1 и на някой случаен във фаза 3. Дебъфа може да бъде диспелнат. Дебъфа взима около 1500 кръв на тик.

Thrash – Принца прави две бързи и мощтни атаки към моментната си мишена във фаза 2.

Parry – Във фаза 2 е възможно принца да парира фронталните атаки които са отправени към него. Парирането е последвано с 40% по бърз следващ удар – което може да бъде фатално ако е прикачено с Thrash умението му.

Sunder Armor – както умението на война – умението съндър на принца намалява армора на жертвата му. Това умение се ползва от принца във фаза 2.

Flying Axes – във фаза 3 праща брадвите си да се бият за него в битката като независима единица. Брадвите имат свойството блъд френзи и могат да вземат от 400 до 2000 кръв в зависимост в каква фаза са. Брадвите не могат да бъдат селектирани.

Amplify Damage – във фаза 3 принца ще каства този дебъф на случаен член от райда. Този дебъф ще удвоява щетите от какъвто и да е източник на играча който притежава дебъфа. Дебъфа не може да бъде премахнат.

Стратегия Фаза 1

Фаза 1

Фаза 1 започва веднага след като някой направи агро на принца. Вратите се затварят (имайте в предвид че всеки който е ЗАД вратите остава там до края на събитието), принца започва да съмонва елементали, да каства енфибъл, шадоу нова и шадоу уърд пейн (върху танка).

Танквайте Малчезар с гръб към стената за да избегнете knockback причинен от шадоу нова-та.

ДПС-вайте принца плавно до 60% и бъдете внимателни за ефекта на енфибъл, последван от шадоу новата и околните елементали. Много е важно в тази фаза да се прави плавен дпс (бял дпс) за да може танка да набере огромно количество агро към принца – за да може все още да седи в агро листата на първо място във фаза 2 и 3 където райда ще прави огромно количество дпс за кратко време и съответно ще дърпа много агро от танка.
Ако някой задмине танка по агро във фаза 2 или 3 – това значи моментална смърт на танка – а от там и смърт на целия райд.

Играчите с възможност за агро резет (като хънтърите например) могат да правят по голям дпс във фаза 1.
Ако райда е “заклещен” от елементали – по добре е танка да се премести в друга част на платформата още във фаза 1.

Фаза 2

Фаза 2 започва когато кръвта на принца падне под 60%. Малчезар вади брадвите си и започва да използва уменията – съндър, траш и пари. Това увеличава щетата която той нанася на мишената си (обикновено танка). Уменията които ползва във фаза 1 остават и действат по същия начин като в предната фаза.

В зависимост от екипировката на танка – умението на принца (траш) може да нанесе на танка 12.000 щета за около секунда. Цялото внимание на хилърите трябва да е насочено към танка. Танка трябва да има по всяко време на битката поне 12.000 кръв. В момента в който принца получи брадвите си – той може да прави умението (париране) което последвано с траш може да вземе на танка 20.000 кръв в рамките на 2 секунди.

Ако райда има проблеми с умирането на танка в тази фаза – се препоръчва оувърхилинг през цялото време на фаза 2.

Малчезар трябва да бъде свален БЪРЗО до 30%, като се има в предвид всички фактори и умения които принца ползва във фаза 1 и 2 (като енфибъл – шадоу нова и т.н.).

Фаза 3

Фаза 3 настъпва когато кръвта на Малчезар падне под 30%. Ударите които нанася по танка са от фаза 1. Принца спира да ползва уменията съндър, енфибъл, траш и пари.
Малчезар продължава да ползва Shadow Word Pain и Maplify Damage на случаен участник от райда. Така също продължава да каства Shadow Nova.
Малчезар “хвърля” брадвите си в райда – където те започват да бият по случайни членове от райда. Почва да съмонва елементали доста по често.

Убедете се че човека нападнат от брадвите ще комуникира с лечителите в райда било то ползвайки макро или ползвайки войс чат. Щетата нанесена от брадвите не е голяма и може да бъде излекувана лесно, но оставена за по дълго време може да убие някой от лечителите или дпс-а на райда (нещо което не искате да се случва в тази фаза). Брадвите правят физическа щета която се намалява от по голямата стойност на армора ви. Препоръчва се ползването на паладинската аура за армор в тази фаза.

В тази фаза елементите ще се “раждат” на всеки 15 секунди – като за 2 минути ще покрият целия терен. Малчезар трябва да бъде убит възможно най бързо в тази фаза.

Препоръчва се ползването на тринкети и умения повищаващи щетата да се ползват в тази фаза.

Съвети

Малчезар уповестява кога ще съмонне елементал. Елемента ще “пада” от небето като в ¾ от пътя си към земята е възможно да промени курса си. Препоръчва се един от райда да гледа нагоре постоянно и да комуникира с райда за възможното кацане на елементал наблизо. Ако има такова – райда трабва да се премести възможно най бързо в сигурна позиция. Ползването на пинг в миникартата е полезно – и трябва да бъде правено от човека който координира процеса на пре-позиционирането на райда.

Стойте в рейнджа на хилърите по всяко време. Обратното вероятно ще означава смърт за вас.

През фази 1 и 2 – маг може да кастне amplify magic на танка – като улекоти лекуването му от shadow word pain.

Хънтърите и Лоците могат да включат умението си Track Demon и по този начин да “виждат” къде се намират и къде ще кацнат елементалите.

Всички в меле рейндж който правят меле щета на принца могат да ползват Elixir of Demonslaying за да увеличат щетите си във фазите 2 и 3 (препоръчително).
« Последна редакция: Януари 19, 2013, 08:44:44 pm от Feat »


untaught

  • Гост
Re: Guide for Raids
« Отговор #5 -: Януари 20, 2013, 07:56:14 pm »
Това е всичко, което са превеждали хора от бившата ми гилдия, естествено и аз се причислявам към тях. Надявам се наистина да разбутат фантазиите, които сте си насадили в главите за повечето босове, защото преди 2 дена бях на десятка цитадела и останах потресен от глупостите, меко казано, които чух само в рамките на 5 боса.

Obsidian Sanctum 3D 10-man
Sartharion 3 Drakes #
Trial of the Crusader 10-man Normal
Northrend Beasts #
Lord Jaraxxus #
Faction Champions #
Twin Val'kyr #
Anub'Arak #
Onyxia's Lair 10-man
Onyxia's Lair #
Icecrown Citadel 10 man normal
Lord Marrowgar #
Lady Deathwhispe #
Deathbringer Saurfang #
Rotface #
Festergut #
Professor Putricide #
Blood Prince Council #
Blood-Queen Lana'thel ##
Sindragosa #
The Lich King
Част 1 #
Част 2 #

Secrets of Ulduar
Ignis the Furnace Master #
Razorscale #
XT-002 Deconstructor #
Assembly of Iron #
Kologarn #
Auriayа #
Freya #
Hodir #
Mimiron #
Thorim #
Algalon the Observer #

# - превод Volodq!
# - превод Hruphrup!
# - превод HeBecTyJlKa!

Неактивен nikanor20

  • Knight
  • *
  • Публикации: 24
  • EVO Karma: -4
  • wow user
Re: Guide for Raids
« Отговор #6 -: Март 18, 2013, 11:27:46 am »
Поздравления за ръководството!!! Чакаме следващите страници от него!